Jak przemówić do rozsądku?

Data: 2009-05-08 09:54:45
Autor: Kefir
Jak przemówić do rozsądku?
Elou!
"The_EaGle" <the@poczta.onet.pl> wrote in message news:gturv5$sll$1news.onet.pl...
No właśnie zastanawiam się jakich argumentów używacie podczas rozmowy ze znajomym który chce zacząć jeździć motocyklem i kupuje coś co może spowodować jego nagłe zejście.

Kolega który nie jeździł motocyklem własnym w ogóle tzn miał simsona 50cm3 za czasów L.O teraz w wieku 30 lat postanowił kupić XJR1300 ... Ja wiem że to nie R1 ale wydaje mi się że na pierwszy moto to się lekko nie nadaje... Argumentem z jego strony jest fakt przejechania się tym motocyklem kilka lat temu i to że strasznie dobrze mu sie nim jechało. Mi jednak wydaje się że to nie do końca o to chodzi...

Nie kazdy kto kupuje sprzeta na wyrost musi od razu sie zabic lub zostac kaleka. XJR to ciezki naked o bardzo przyjemnej charakterystyce a nie supersport. Dzieki temu ze golas, daje wyczucie predkosci. Pewnie trudno bedzie koledze manewrowac parkingowo lecz pozostaje trzymac kciuki.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X

Jak przemówić do rozsądku?