Jak przemówić do rozsądku?

Data: 2009-05-09 23:01:14
Autor: DeGie
Jak przemówić do rozsądku?
Użytkownik "The_EaGle"  teraz w wieku 30 lat postanowił kupić XJR1300 ... Ja> Pozdrawiam
Rafał

Zakochał się, co zrobić? Nie dziwie mu się, XJR 1300 dla mnie osobiście to ideał motocyklowego piękna, na CB500 będzie tylko jeździł, na XJR1300 będize czuł się szczęśliwy, czy nie o to chodzi? ;)

A reszta, bezpieczeństwo itp. to już kwestia zdrowego rozsądku tudzież jego braku. Łatwo mu może nie będzie, ale kto mówi, że ma być, jest czy powinno być łatwo..

Życzę powodzenie i ... zazdroszczę ;-D
HanS //DeGie//
Duży Bandyta //Nnnagi//
-- -Nagie jest piekne-- -