Jak przemyć układ chłodzenia. ?

Data: 2009-08-04 14:00:45
Autor: WW
Jak przemyć układ chłodzenia. ?
Witam
Wydmuchało mi uszczelkę i olej dostał sie do wody. Zapaskudził układ chłodzenia.
Jak się go pozbyć?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-08-04 07:00:10
Autor: .
Jak przemyć układ chłodzenia. ?
Wydmuchało mi uszczelkę i olej dostał sie do wody. Zapaskudził układ
chłodzenia.
Jak się go pozbyć?

Prestone Super Radiator Flush - preparat do płukania chłodnic

Wrzuć to do googla - wyskoczy Ci gdzie kupić.

Polecam ten produkt. Dobrze czyści. Odradzam wodę z detergentem.

Data: 2009-08-04 17:22:27
Autor: WW
.. pisze:
[...]

Dzięki.
I mnie pomysł z detergentem wydaje się nie za bardzo ....
Wszak to układ ciśnieniowy a jak się spieni, to może byc nieciekawie.
Dzięki za ten specyfik. Właśnie czegoś takiego szukam.

Data: 2009-08-04 17:29:29
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h59ka1$ks0$2nemesis.news.neostrada.pl...

Dzięki.
I mnie pomysł z detergentem wydaje się nie za bardzo ....
Wszak to układ ciśnieniowy a jak się spieni, to może byc nieciekawie.
Dzięki za ten specyfik. Właśnie czegoś takiego szukam.

Ten środek Prestone kupisz na większości stacji benzynowych (Orlen, BP) w cenie nie przekraczającej 15zł.

Leszek Kowalski

Data: 2009-08-04 17:37:41
Autor: WW
Leszek Kowalski pisze:
[...]

Dzięki
Co prawda w necie tańszy ale koszty przesyłki zabijają
A jaki płyn potem zalać ?

Data: 2009-08-04 12:56:35
Autor: .
On 4 Sie, 17:37, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Leszek Kowalski pisze:

> [...]

> cenie nie przekraczającej 15zł.

Dzięki
Co prawda w necie tańszy ale koszty przesyłki zabijają

Prestone do chłodnic - jak dla mnie najlepszy.

Data: 2009-08-04 21:59:48
Autor: Artur Maśląg
Jak przemyć układ chłodzenia. ?
.. pisze:
(...)
A jaki płyn potem zalać ?

Prestone do chłodnic - jak dla mnie najlepszy.

Pod względem smakowym, czy masz na to jakieś racjonalne uzasadnienie?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-05 11:46:41
Autor: Jakub Witkowski
Jak przemyć układ chłodzenia. ?
Artur Maśląg pisze:
. pisze:
(...)
A jaki płyn potem zalać ?

Prestone do chłodnic - jak dla mnie najlepszy.

Pod względem smakowym, czy masz na to jakieś racjonalne uzasadnienie?

Gdy lałem, to był najtańszy z płynów deklarujących długi okres pracy (5 lat)

Data: 2009-08-05 11:52:09
Autor: Artur Maśląg
Jak przemyć układ chłodzenia. ?
Jakub Witkowski pisze:
(...)
Gdy lałem, to był najtańszy z płynów deklarujących długi okres pracy (5 lat)

Jest to jakieś uzasadnienie :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 14:04:06
Autor: Duch
Jak przemyć układ chłodzenia. ?
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

Wydmuchało mi uszczelkę i olej dostał sie do wody. Zapaskudził układ chłodzenia.
Jak się go pozbyć?

Jeśli bez demontażu - nalać wody, dodać detergentu, włączyć silnik na jakiś czas, zlać. I tam powtórzyć ze dwa razy. Na koniec w ten sam sposób przepłukać czystą wodą, zlać i można lać właściwy płyn do chłodnic.

Data: 2009-08-04 14:14:44
Autor: bratPit[pr]
Jak przemyć układ chłodzenia. ?

Wydmuchało mi uszczelkę i olej dostał sie do wody. Zapaskudził układ
chłodzenia.
Jak się go pozbyć?

są w handlu specyfiki do czyszczenia układów chłodzenia,
brat

Jak przemyć układ chłodzenia. ?