Jak przenieść kontakty z Symbiana (SE 900i) na WM6?

Data: 2010-01-28 11:56:01
Autor: gr
Jak przenieść kontakty z Symbiana (SE 900i) na WM6?
Witam
ponieważ mamy w rodzinie przesiadkę z telefonów na inne
powastaje problem z przeniesieniem danych między systemami.
Może ktoś ma jakieś sprawdzone patenty..
pozdr.
Gr

Data: 2010-01-28 12:45:18
Autor: Amir
[...]

Synchronizacja może przez outloka ja przenosiłem w ten sposob,
powinno Ci się udać

Jak przenieść kontakty z Symbiana (SE 900i) na WM6?