Data: 2011-01-07 12:56:50 | |
Autor: Q | |
Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie? | |
Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie?
Z tego co widze to awykonalne - chyba kolejny raz okazalo sie, ze firmie bardziej zalezy na pozyskaniu nowego klienta (100 minut do wszystkich przez 6 miesięcy w LongPlay 69) niz na utrzymaniu biezacego (..?) czy pozyskaniu "przeniesionego" (50% zniżki na abonament przez 3 miesiące)... |
|
Data: 2011-01-10 19:41:14 | |
Autor: Q | |
Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie? | |
Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie? pani z boku odpisala mi: Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z Pańską sytuacją. Powyższe promocje: Nowy Pakiet 100 minut do wszystkich oraz upust 50% na abonamencie są do wyboru, nie mogą funkcjonować razem. Podczas przenoszenia numeru czy przez salon, czy przez BOK wybiera się którąś z promocji. Ufam, że wyjaśniłam wszystkie poruszone kwestie. kuhwa, zadalem proste pytanie, otrzymalem odpowiedz, ktora sprawila, ze mam kolejne :) |
|
Data: 2011-01-10 21:07:25 | |
Autor: lukz | |
Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie? | |
W dniu 2011-01-10 19:41, Q pisze:
Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie? Oni juz tak maja :) Tam sa chyba postawione jakies boty, ktore generuja odpowiedzi z jakies puli i automatycznie odpowiadja na mejle ;) |
|