Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie?

Data: 2011-01-07 12:56:50
Autor: Q
Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie?
Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie?

Z tego co widze to awykonalne - chyba kolejny raz okazalo sie,
ze firmie bardziej zalezy na pozyskaniu nowego klienta
(100 minut do wszystkich przez 6 miesięcy w LongPlay 69)
niz na utrzymaniu biezacego (..?) czy pozyskaniu "przeniesionego"
(50% zniżki na abonament przez 3 miesiące)...

Data: 2011-01-10 19:41:14
Autor: Q
Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie?
Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie?

pani z boku odpisala mi:

Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z Pańską sytuacją. Powyższe promocje: Nowy Pakiet 100 minut do wszystkich oraz upust 50% na abonamencie są do wyboru, nie mogą funkcjonować razem. Podczas przenoszenia numeru czy przez salon, czy przez BOK wybiera się którąś z promocji.
Ufam, że wyjaśniłam wszystkie poruszone kwestie.

kuhwa, zadalem proste pytanie,
otrzymalem odpowiedz, ktora sprawila, ze mam kolejne :)

Data: 2011-01-10 21:07:25
Autor: lukz
W dniu 2011-01-10 19:41, Q pisze:
[...]

Oni juz tak maja :) Tam sa chyba postawione jakies boty, ktore generuja odpowiedzi z jakies puli i automatycznie odpowiadja na mejle ;)

Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie?