Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Data: 2010-02-19 09:08:06
Autor: Asia
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
Witam.
Mam 80 GB dysk twardy Pata(Seagate). Chciałam wymienić go na większy więc zakupiłam Caviara 320 GB(Pata). System operacyjny XP Home. Na obydwu dyskach po 2 partycje. Teraz chcę przenieść wszystkie dane odpowiednio np. z Seagate całą partycję systemową C na taką samą na Caviarze i podobnie z partycjami D. Czym to najlepiej zrobić?
Wybrałam Ghosta. Utworzyłam jego dyskietkę startową, odpaliłam komputer z dyskietki i później Ghosta. Zrobiłam kopie dysku C Seagate i rozpakowałam później na dysk C Caviara. Wszystko poszło niby gładko ale mam problem z uruchomieniem systemu na nowym dysku. Niby rusza i pokazuje się pierwsza plansza z XP a po chwili wyskakuje inna jakby w większej rozdzielczości i komputer stoi.
Może ktoś pomoże?
Aśka.

Data: 2010-02-19 13:57:46
Autor: MC
Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hllh3l$bvj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Chcesz przenieść obie partycje i pozbyć się jednego dysku? Może zostawić oba?

Czym to najlepiej zrobić?

Klasykiem jest Partition Magic. Trochę trąci naftaliną, ale z tymi dyskami sobie poradzi. Jest też mnóstwo nowszego softu.

[...]

Zakładam, że w BIOS-ie masz wybrany dobry dysk startowy. Uruchom komputer z linią poleceń i zobacz co masz wpisane do pliku boot.ini.

Data: 2010-02-19 14:41:32
Autor: Asia

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:hlm1hj$ot0$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hllh3l$bvj$1mx1.internetia.pl...

Chcesz przenieść obie partycje i pozbyć się jednego dysku?
  Dokładnie tak.

Zakładam, że w BIOS-ie masz wybrany dobry dysk startowy. Uruchom komputer z linią poleceń i zobacz co masz wpisane do pliku boot.ini.

Jak startuję po przegraniu partycji systemowej C na Caviara to Seagata odpinam fizycznie.
W pliku boot.ini jest taki sam wpis na obydwu dyskach! A z Seageta startuje a z Caviara po tych 2 planszach wisi.
???????

Data: 2010-02-19 15:11:06
Autor: MC
Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlm4km$ipp$1mx1.internetia.pl...

[...]

No właśnie. Ma numer dysku Seagate a nie Caviara. Wypięcie wystarczało w starszych Windowsach.

Data: 2010-02-19 15:12:26
Autor: Asia

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:hlm5r3$pqo$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jest na to sposób? Jeśli można to bardzo łopatologicznie!

Data: 2010-02-19 15:26:28
Autor: MC
Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlm6ef$vqs$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie pamiętam jak się w tym grzebie ręcznie, ale jest program \windows\system32\bootcfg.exe który to robi automatycznie. Też uruchamiasz z wiersza poleceń, dokładną instrukcję obsługi znajdziesz tutaj:
http://support.microsoft.com/kb/291980/PL/

Data: 2010-02-19 16:27:17
Autor: JoteR
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drug i?
"Asia" napisała

Wypięcie wystarczało w starszych Windowsach.

Jest na to sposób? Jeśli można to bardzo łopatologicznie!

Jeśli faktycznie masz FDD 1,44, to uruchom komputer z dyskietki startowej Win98 i z wiersza poleceń wydaj polecenie:

fdisk /mbr

JoteR

Data: 2010-02-19 13:58:50
Autor: Lechu
Asia pisze:
[...]
Wejdz na strone caviara i ściagnij: Acronis True Image WD Edition Software
Instalacja
restart
Klonowanie dysku - zrobi klon jednego na drugi,
lub kopia wybranych partycji z caviara do pliku, a nastepnie odtworzenie
partycji na dysku seagate.

Data: 2010-02-19 14:05:25
Autor: Q
[...]

jak przenosisz ghostem "dysk",
to powinno dzialac bez zadnych sztuczek;

jesli zas przenosisz ghostem "partycje",
to musisz pamietac o sygnaturze dysku
(takie tam 4 bajty w pierwszym sektorze hdd),
tzn.:

- albo przed ghostowaniem wyczyscic odpowiednie klucze w rejestrze
- albo ghostowac z opcja -FDSZ:
"Force Disk Signature to Zero. Use to resolve bootup failures after cloning a partition on a Windows 2000/XP computer, especially when the disk and controller are the same in the source and destination computers, but the partition sizes or layout are different. This switch configures Ghost to force a disk initialization."
- albo teraz wyzerowac ta sygnature

Utworzyłam jego dyskietkę startową

wow, masz stacje 1.44mb? szacun :)

Data: 2010-02-19 14:37:05
Autor: Asia

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:hlm28u$j2p$1news.task.gda.pl...

jak przenosisz ghostem "dysk",
to powinno dzialac bez zadnych sztuczek;

Nie za bardzo wiem co to znaczy przenieść cały dysk? Ja chcę przenieść całą zawartość dysku C (systemowy)Seagate na dysk C(systemowy) Caviara tak aby po odpięciu Seagata startował Caviar i wszystko było OK na dawnym miejscu jak dawniej.

[...]

Tutaj to już w ogóle nie łapię jak i co......
Mam Ghosta 12 PL. Zainstalować go na Caviarze i spod Windowsa coś próbować? Tylko jak i co?
Przecież jak startuję  Ghosta dyskietki to tam chyba nie ma żadnych ustawień?

Utworzyłam jego dyskietkę startową

wow, masz stacje 1.44mb? szacun :)

No jakoś została ale jak widać nie przydała sią za bardzo!
Podrawiam
Aska

Data: 2010-02-19 15:16:45
Autor: MC
Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlm4c8$ee8$1mx1.internetia.pl...

[...]

W ten sposób nie będziesz miała żadnych korzyści z wiekszego dysku. Dopiero jak powiększysz partycje tak, żeby obejmowały cały dysk.

Data: 2010-02-19 15:22:16
Autor: Asia

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:hlm65m$psh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale przecież utworzyłam na Caviarze partycję C(F jak jest podpiety Seagate)= 60 GB i partycję D(G jak podpiety Seagate) = ponad 200 GB. Dawniej miałam 2 partycje po około 40 GB. Czy jak zrobię ten manewr z przeniesieniem partycji C Seagate na C Caviara to nie zostanie mi wolnej powierzchni 30 GB? Tak samo z partycjami D?

Data: 2010-02-19 15:55:05
Autor: MC
Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlm712$emh$1mx1.internetia.pl...

[...]

Proponuję (jeśli nie uda ci się uruchomić startu z odpowiedniego dysku):
1. Sklonować partycję systemową.
2. Powiększyć ją do pożądanych rozmiarów.
3. Skopiować partycję drugą. Wtedy umieści się się za powiększoną partycją systemową.
4. Powiększyć ją aż do końca dysku.

Data: 2010-02-19 15:59:20
Autor: MarcinCz
Dnia Fri, 19 Feb 2010 15:22:16 +0100, Asia napisał(a):

[...]

Będąc w WinXp na Seagate usuń literę dysku dla partycji na Caviarze (F i
G). Odłącz Seagate i spróbuj zabootować. (Zarządzanie komputerem ->
Zarządzanie dyskami -> prawoklik na partycji -> Zmiana litery dysku i
ścieżki -> Usuń)

--
Marcin

Data: 2010-02-19 17:47:04
Autor: Asia
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
Dziękuję bardzo wszystkim za podpowiedzi !!!!!
Zainstalowałam Ghosta i spod Windowsa zapuściłam najpierw kopie zapasową a pożniej przywróć tą kopię. Oczywiście wybrałam dysk C Caviara i odptaszkowałam opcje chyba to było uaktywnij dysk systemowy i ................... ruszyło....!!!!!!!!!!! ODPALIŁAM WRESZCIE!!!!!!!!!!
Dzięki raz jeszcze i serdecznie pozdrawiam.
Asia

Data: 2010-02-19 21:55:38
Autor: nom

Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlmfgu$1ea$1mx1.internetia.pl...

.................. ruszyło....!!!!!!!!!!! ODPALIŁAM WRESZCIE!!!!!!!!!!

gratuluję! :-)

Ja to robię różnie, ale najlepiej ściągnąć iso Hirens Boot Disk i wypalić na CD albo nagrać na bootujący pendrive. Potem można uruchomić mini WinXp z tej płyty (albo pendrive). Na nowym dysku założyć partycję jakie chcemy i sformatować NTFS. Partycja 1 powinna być podstawowa i aktywna. Skopiować wszystkie pliki ze starego dysku z partycji C  na nowy, trochę to będzie trwało. Można użyc total commandera, wydaje mi się, że szybciej kopiuje niż explorer windowsowy.
Potem odpiąć stary dysk i odpalić system z nowego, powinno zadziałać, przynajmniej mi działało. :-)
Albo odpalić ghosta z hirens boot disk i skopiować cały dysk, ghost sam proporcjonalnie rozszerzy partycje na cały nowy.
Albo Acronisa, co kto woli. :-)

Data: 2010-02-20 02:49:53
Autor: Q
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drug i?
Ja to robię różnie, ale najlepiej ściągnąć iso Hirens Boot Disk i wypalić na > CD

myslalem, ze kazdy tak robi :)

[...]

nie wierze :P

Albo odpalić ghosta z hirens boot disk i skopiować cały dysk, ghost sam proporcjonalnie rozszerzy partycje na cały nowy.

dokladnie - dziwie sie, ze watkotworczyni nie kopiowala wprost
partycja - partycja, czy wrecz jak piszesz dysk - dysk,
tylko tworzyla (po cholere?) obraz
a potem z niego odtwarzala...

Data: 2010-02-20 09:59:09
Autor: nom

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:hlnf27$drj$1news.task.gda.pl...
sformatować NTFS. Partycja 1 powinna być podstawowa i aktywna. Skopiować wszystkie pliki ze starego dysku z partycji C  na nowy, >

nie wierze :P

To spróbuj niedowiarku. :-)
Wystarczy, że weźmiesz dyskietkę i sformatujesz pod windowsem, potem zgraj z własnego dysku  pliki Ntldr, Ntdetect.com i boot.ini. Po czym zabootuj system z dyskietki. Kiedyś jak miałem jeszcze winNT to tak tworzyłem dyskietki startowe. :-)

Data: 2010-02-21 02:56:31
Autor: Q
[...]

nie sprawdze, bo nie mam flopa
a robic dyskietke pod vfd i odpalac ja pod vmware
sie mi nie chce, poza tym - teraz wierze :)

Data: 2010-02-20 20:49:19
Autor: Asia
[...]

Sorki za bardzo się nie znam....
Ale jeśli już mówimy o odpaleniu ghosta z płyty Hirens .... to czy tą płytę
odpalamy podczas działającego systemu czy też powinna się odpalić podczas
uruchamiania komputera kiedy w biosie zmienię start z CD? Bo u mnie nie
odpala jak startuje komputer. Tylko jak juz dziala system.
Zrozumiałam, że wystarczyło w Ghoscie klikać Local - Disk - To Disk i mogłam
skopiować od razu obie partycje małego dysku na większy dysk? I przeniesie partycję systemową C dokładnie na taką samą dysku większego oraz D na D? Skąd mam pewność, że nie pomiesza czegoś. Miałam na starym dysku 2 partycje po 40 GB na nowym utworzyłam 60 oraz 240. Pewne, że przeniesie odpowiednio dobrze partycje i zostawi na obydwu partycjach nowego dysku odpowiednio wolnego miejsca?
Czy to pewny program? Bo podczas uruchamiania wyskakuje jakiś komunikat(nie znam wcale angielskiego)?

dokladnie - dziwie sie, ze watkotworczyni nie kopiowala wprost
partycja - partycja, czy wrecz jak piszesz dysk - dysk,
tylko tworzyla (po cholere?) obraz
a potem z niego odtwarzala...

Hmmm.... no przyznam: niewiedza!!!!
Choć z drugiej strony obraz może się kiedyś przydać jak system zacznie się sypać?
Serdecznie pozdrawiam
Aśka

Data: 2010-02-21 03:05:17
Autor: Q
[...]

komp ma sie zabootowac z cd/dvd

Zrozumiałam, że wystarczyło w Ghoscie klikać Local - Disk - To Disk i mogłam
skopiować od razu obie partycje małego dysku na większy dysk?

jednak wole robic to "normalnie":
dzielisz dysk tak jak chcesz,
przenosisz partycje systemowa,
reszte normalnie kopiujesz

Czy to pewny program?

raczej tak

Bo podczas uruchamiania wyskakuje jakiś komunikat(nie znam wcale angielskiego)?

jaki tam angielski...
yes/no, disk/partition, to/from, source/destination
....wiecej nie trzeba znac.

Hmmm.... no przyznam: niewiedza!!!!

dziwie sie, ze w ogole z taka wiedza podchodzilas do tematu :).
gratuluje odwagi - jak widzisz nie taki straszny jak go maluja

Choć z drugiej strony obraz może się kiedyś przydać jak system zacznie się sypać?

tak

Data: 2010-02-21 09:26:39
Autor: nom

Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlpeid$5l9$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wiem jaki masz BIOS, ale można wcisnąć przy uruchamianiu komputera F10, F11 lub F12, powinno wyskoczyć menu bootowania, wybierasz CD/DVD, potem wyskoczy okienko Hirensa i wybierasz albo HirensBootDisk, albo miniWin XP.
Potem wybierasz ghosta (tryb normalny) i tam robisz disk -> disk.

[...]

Dokładnie tak, jeżeli masz dysk 80GB (partycje C=20GB, D=60GB)  i przenosisz na 320GB to ghost to proporcjonalnie powiększy, czyli po przeniesieniu na nowy dysk będziesz miała  C=80GB i D=260GB.
Nie jestem pewny, ale chyba można podział zmienić przed kopiowaniem i ręcznie wpisać wielkość partycji po skopiowaniu.

[...]

Kopiowałem ghostem kilkanaście dysków i nie miałem wpadki. :-)
Kopiowałem ostatnio uszkodzony dysk (kilkanaście bad sectorów) segate 500GB z serii 11, którego nie dało się skopiować pod windowsem, bo jak trafił ma uszkodzony sektor to dysk się zwieszał. Ghost sprytnie ominał uszkodzone sektory (jest taka opcja) i skoiował dane na inny dysk, także odzyskałem wszytsko co ważne z tego dysku. :-)

Hmmm.... no przyznam: niewiedza!!!!
Choć z drugiej strony obraz może się kiedyś przydać jak system zacznie się sypać?
"
Tak jak pisałem wcześniej przy przenoszeniu systemu (przynajmniej XP) można obyć się bez "specjalistycznego" oprogramowania, wystarczy windows choćby z Hirensa i utworzenie partycji na nowym dysku, format NTFS i skopiowanie wszystkiego z jednego dysku na drugi. Pod Vista nie sprawdzałem czy taka operacja działa.

Data: 2010-02-21 14:23:46
Autor: Asia

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlqqo5$9ti$1pippin.nask.net.pl...

Nie wiem jaki masz BIOS, ale można wcisnąć przy uruchamianiu komputera F10, F11 lub F12, powinno wyskoczyć menu bootowania, wybierasz CD/DVD,

 i tak robię ale bez efektu. Najprawdopodobniej nie umiem wypalić bootującej płyty?
Sciągnęłam Hirens Boot CD 10.1. Jest to plik iso. Więc uruchamiam Nero/Nagraj obraz na dysk i wypalam.
Na płycie mam Katalog: Hbcd oraz pliki Windows menu.cmd, autorun.inf oraz BootCD.txt
Niestety podczas startu chociaż w biosie ustawiłam potrójny(Firs,Second....itd) rozruch z CD/DVD a płyta w napędzie startuje system a nie ten CD.
Jak wrzucę instalkę Windowsa XP do napędu startuje instalka więc napęd jest widziany i dobry.
Nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Spodobało mi się ta płytka i przydała by się......

Aśka.

Data: 2010-02-21 16:37:57
Autor: nom

Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlrcc5$chu$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dziwne, powinno startować z CD. A spróbuj zrobić bootowalnego pendrive i wgraj wszytskie pliki z płytki CD hirens Boot Disk:
http://www.hiren.info/pages/bootcd-on-usb-disk
Ja używam pendrive, wygodniekszy i mieści się w kieszeni. :-)

Data: 2010-02-21 18:06:46
Autor: Asia

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlrk0t$nvs$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Chętnie ale mój komputer jest, że tak powiem nie najnowszy i z tego co widzę nie ma w biosie startu z pendriva!

Data: 2010-02-21 18:22:32
Autor: Asia
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

W biosie mam start: HDD, SCSI, CDROM, ZIP100, LAN, LS120
Dziwne, że na uruchomionym systemie jak włożę płytę do napędu to płyta startuje i po chwili mam ten program startuje. Pojawia się okno z Hiren`s Boot CD - Program Laumcher z Menu do wyboru oraz przyciskiem Browse Folder.

Data: 2010-02-21 19:12:01
Autor: nom

Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlrqb2$r87$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ale to są tylko programy, które działają pod windowsem.
Właśnie uruchomiłem sobie obraz iso 10.1 Hirensa pod Virtual PC 2007 i uruchamia się dobrze, pojawia się menu.
A co to masz za komputer?
Raz mi się chyba zdarzyło, że komputer nie chciał się zabootować z napędu DVD, ale on był podłączony do płyty głównej kabelkiem SATA a kontroler ustawiony był w tryb AHCI, po przestawieniu na IDE bootował się dobrze.

Data: 2010-02-21 20:46:43
Autor: Asia

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlrt1p$t1q$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Athlon 2.5
Płyta główna Abit NF7-S
Na jednej taśmie HDD a na drugiej CD/DVD.

Data: 2010-02-22 02:33:20
Autor: Q
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drug i?
i tak robię ale bez efektu. Najprawdopodobniej nie umiem wypalić bootującej płyty?

na to wyglada :(

Data: 2010-02-22 07:22:15
Autor: nom
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drug i?

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:hlsmr6$ce1$1news.task.gda.pl...

na to wyglada :(

Ma przecież obraz ISO bootowalne, w Nero ustawia wypal obraz. Cudów nie ma, musi działać, albo Nero coś zamieszał.
:-)
Ja bym spróbował np. darmowego InfraRecorder i jeszcze raz wypalić obraz ISO.

Data: 2010-02-22 13:32:02
Autor: Q
[...]

dokladnie - mi tez ciezko w to uwierzyc :)

Ja bym spróbował np. darmowego InfraRecorder i jeszcze raz wypalić obraz ISO.

to raczej nic nie da - moze plytka byla wadliwa?
niech nagra pod nero, ale z werfikacja danych.

Data: 2010-02-22 13:36:58
Autor: Asia

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlt7r0$bm6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale plama !!!!!!!!   Moja !!!!!  To mój bios się "pomieszał" i nie widział podczas startu napędu CD/DVD. Pod systemem był OK więc to mnie myliło.
Przepraszam za zamieszanie i stracony czas tych którzy mi pomagali! Teraz Hiren`s startuje ja trzeba bez problemu.
Ostatnie pytanie: czy to bez znaczenia czy uruchomię Ghosta dosowego z tej płyty czy też z Mini systemu XP tej płyty?

Raz jeszcze dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam!!!
Aśka

Data: 2010-02-22 22:45:12
Autor: nom

Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlttvm$fsn$1mx1.internetia.pl...
Ostatnie pytanie: czy to bez znaczenia czy uruchomię Ghosta dosowego z tej płyty czy też z Mini systemu XP tej płyty?

W zasadzie bez znaczenia, kopiowałem i tak i tak i nie było  problemu. Czasami pod DOSem Ghost nie "widzi" dysków SATA w trybie AHCI, a pod windowsem "widzi". Oczywiście można dysk SATA przełączyć na tryb IDE i wtedy będzie widział. :-)

Data: 2010-02-21 09:58:56
Autor: januszek
Asia napisał(a):

[...]

Skoro masz dysk Western Digital to nie musisz "kopać się z koniem" bo rozwiązanie jest banalne ;) Otóż ze strony producenta dysku ściągasz oprogramowanie Acronis True Image WD Edition Software, ktore instalujesz na starym dysku i za pomocą którego możesz przenieść zawartość starego dysku na nowy w dwa sposoby "Drive Cloning" (nowy dysk bedzie kopia starego a dane pozostana na starym) lub "Drive Migration" (po sklonowaniu stary dysk zostanie wyczyszczony z calej zawartosci).

Wszystko masz tu: http://support.wdc.com/product/downloaddetail.asp?swid=119&wdc_lang=en

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-02-21 14:18:00
Autor: Animka
W dniu 2010-02-21 10:58, januszek pisze:
Asia napisał(a):

[...]

Już za późno. Asia już parę dni temu przeniosła swoim sposobem, ale jej się udało.

--
animka

Data: 2010-02-21 20:54:36
Autor: Michal Lukasik
Dnia 21.2.2010, Animka napisał(a):

Już za późno. Asia już parę dni temu przeniosła swoim sposobem, ale jej się udało.

Co znaczy za późno? Usenet nie jest tylko dla Asi, Basi czy Kasi, ale dla
wszystkich, którzy kiedyś wpadną na *genialny* pomysł zajrzenia do
archiwum, wybiorą sobie wtedy rozwiązanie najlepsze (IMO to najlepsze bo
najprostsze i legalne podał Januszek).
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2010-02-21 22:47:32
Autor: Animka
W dniu 2010-02-21 21:54, Michal Lukasik pisze:
[...]

Z tego co widzę to wszyscy na bieżąco pytają ;-)

--
animka

Data: 2010-02-21 22:09:51
Autor: Michal Lukasik
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
Dnia 21.2.2010, Animka napisał(a):

Z tego co widzę to wszyscy na bieżąco pytają ;-)

A co na to netykieta? ;D

BTW. Stąd *genialny* w mojej poprzedniej wypowiedzi.
--
 _____ __________________________

Data: 2010-02-22 01:21:43
Autor: Animka
W dniu 2010-02-21 23:09, Michal Lukasik pisze:
Dnia 21.2.2010, Animka napisał(a):

Z tego co widzę to wszyscy na bieżąco pytają ;-)

A co na to netykieta? ;D

BTW. Stąd *genialny* w mojej poprzedniej wypowiedzi.

Tak, znajdzie się w na google i tam będzie można szukać problemu (tak jak ja to najpierw robię) ale jak widzę to nikomu się nie chce, może internet z limitem czasowym mają.

--
animka

Data: 2010-02-22 02:36:07
Autor: Q
Jak przenieść partycję z jednego dysku na drug i?
[...]

blagam, przestancie...

:P

Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?