Jak przenieść treść starych smsów i historię połączeń z telefonu na nowy telefon?

Data: 2015-02-04 00:25:52
Autor: Pszemol
Jak przenieść treść starych smsów i historię połączeń z telefonu na nowy telefon?
Kolega ma problem: miał jakąś motorolę z androidem, kupił
sobie samsunga S4 z androidem - chce przenieść ze starego
telefonu treść smsów i historię połączeń telefonicznych na
nowy telefon i goście magicy w sklepie nie umieli mu pomóc.
Ja też za eksperta od Androida się nie uważam i nie umiem.
Ktoś wie jak tego dokonać?

Data: 2015-02-04 10:13:21
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak przenieść treść starych smsów i historię połączeń z telefonu na nowy telefon?

Samsung wie?
http://www.samsung.com/pl/support/smartswitch/

Zdrówko

Data: 2015-02-04 05:10:07
Autor: Pszemol
"Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20150204101321.53ec294dbabcia-workstation...
[...]

Wygląda to bardzo obiecująco, dziękuję Babcia :-)

Data: 2015-02-04 10:28:54
Autor: Marek
Jak przenieść treść starych smsów i historię połączeń z telefonu na nowy telefon?
On Wed, 4 Feb 2015 00:25:52 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ktoś wie jak tego dokonać?

Dostęp do play mu wyłączyli? Sms backup, super backup, takich aplikacji jest na pęczki, jest szansa, że któraś z nich zadziała.

--
Marek

Data: 2015-02-04 10:52:06
Autor: MichaelDataÂŽ
Jak przenieść treść starych smsów i historię połączeń z telefonu na nowy telefon?
Pszemol wydumał(a) w news:mase0q$bh2$1dont-email.me :
[...]

Od wieków PhoneExplorer, opisywany na tej grupie nie raz posiada taką funkcję.Oczywiscie jest do tego potrzebny komputer z Windows :) Co do samych programów ze sklepu Play to całe stado darmówek, wystarczy zainstalować. https://play.google.com/store/search?q=sms%20backup&hl=pl
--
Michael________™

Jak przenieść treść starych smsów i historię połączeń z telefonu na nowy telefon?