Jak przerejestrować TakTaka?

Data: 2009-03-20 16:10:42
Autor: Maciek
Jak przerejestrować TakTaka?
Użytkownik "Rudy" <ravenwest@wp.pl> napisał
niego starter a teraz nie mogę nic zrobić ani udowodnić że to mój legalnie zakupiony a nie ukradziony starter.

Problem jest o tyle poważniejszy, że jesli Ty pójdziesz to załatwiać, to i tak Cię wezmą za złodzieja. Gdybyś miał 159 swoich dokumentów ze zdjęciem, peselem, nipem, srypem, zaświadczenie o prawdziwości danych wpisanych na każdym z tych 159 dokumentów wystawione przez Prezydenta RP i przyszedł do salonu z Rodzicami - zawsze będziesz traktowany jak złodziej. A jeśli Twój numer jest "złotym numerem" to na Twoim miejscu poszedłbym do Ery od razu ze swoim dzielnicowym, żeby nikt Cię później nie obciążył kosztami wezwania AT.

Najlepiej byłoby aby to poprzedni właściciel zlecił Erze zmianę danych, składając u nich swoje oświadczenie razem z wypełnioną przez Ciebie nową kartą rejestracyjną.
Chodzi o to, że Era MUSI dostać dokumenty od obu stron w jednym momencie/w jednym liście. Tak więc... Powodzenia!

Maciek.

Data: 2009-03-20 16:24:21
Autor: Piter
Jak przerejestrować TakTaka?

Chodzi o to, że Era MUSI dostać dokumenty od obu stron w jednym momencie/w jednym liście. Tak więc... Powodzenia!

to chyba coś się zmieniło - w zeszłym roku kupowałem taki złoty numer, oczywiście zarejestrowany, sprzedający wysłał faxem pismo do Ery, że zrzeka się numeru i po paru dniach, gdy fax został zarejestrowany w systemie, poszedłem do salonu i bez problemu zarejstrowali na mnie

Pozdrawiam
Piotr

Jak przerejestrować TakTaka?