Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?

Data: 2009-09-28 23:38:48
Autor: Mentos
Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h9q1ba$3t6$1inews.gazeta.pl...
Stary telefon: SE K510i
Nowy telefon: Nokia E63
Jak w miarę szybko i skutecznie przesłac kontakty (tylko nazwa i numer telefonu) ze starego na nowy?

Ja to zrobiłem przy pomocy kontaktów w windows vista
Export z SEK750i w programie MyPhoneExplorer do kontaktów, a potem zaimportowałem w Nokia PC Suit

--
Pozdrawiam:
MENTOS

Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?