Jak przetestowa procesor?

Data: 2015-09-30 22:54:48
Autor: pueblo
Jak przetestowa procesor?
To jest pierwszy podejrzany, bo jest nowy(uywany)- w laptopie nowy.
Nie ma adnych zwiech, bluskrinw, nic spektkularnego, ale co dziaao i nie dziaa. Gdzie szuka jaki subtelnych symptomw feleru procesora? Czy w ogle moe procesor moe by tak leciuto, tyci walnity, e objawia si to rzadko? Serio pytam.
W dziennku zdarze nic podejrzanego nie widz.
Co jest bardzo wraliwe na bdy procesora? Ostatecznie czym najlepiej testowa procesor i jaki to musi by sensowny czas testu?

Data: 2015-10-01 01:45:10
Autor: \(c\)RaSz
Jak przetestowa procesor?

Uytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisa w
news:560c6838$0$27520$65785112news.neostrada.pl ...
:
: Ostatecznie czym najlepiej testowa procesor i
:

A to AMD, czy Intel moe? Na stronie tego drugiego jest narzdzie:
Intel Processor Diagnostic Tool
  - ale ono tak Bogiem-a-prawd to sprawdza do niewiele elementw.
To znaczy robi jakie testy, ale na ile one s gruntowne - to Ci nie powiem...

--

Socjalici, jak wiadomo, swj program kieruj do tych, ktrzy czuj si
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy wic socjalici s u wadzy - tak

Data: 2015-10-01 14:55:58
Autor: pueblo
Jak przetestowa procesor?
Witaj  (c)RaSz, 01 pa 2015 w
news:560c7406$0$575$65785112news.neostrada.pl napisae/a:

Dziki, uyem narzdzia Intela - wynik OK.

Data: 2015-10-01 05:41:45
Autor: Przemysaw Ryk
Jak przetestowa procesor?
Dnia 30 Sep 2015 22:54:48 GMT, pueblo napisał(a):

To jest pierwszy podejrzany, bo jest nowy(używany)- w laptopie nowy.
Nie ma żadnych zwiech, bluskrinów, nic spektkularnego, ale coś działało i nie działa.

Co działało i nie działa?

(ciach…)
Co jest bardzo wrażliwe na błędy procesora?

Obliczenia pod dużym obciążeniem.

Ostatecznie czym najlepiej testować procesor i jaki to musi być sensowny czas testu?

A choćby:
OCCT
LinX

[ „Co to jest Bóg?” „- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
[ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje”      ]
[                         (Steve Buscemi jako James McCord w „The Island”) ]

Data: 2015-10-01 14:55:07
Autor: pueblo
Jak przetestowa procesor?
Witaj Przemysław Ryk, 01 paź 2015 w
news:lp50pcpo4t8j.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info napisałeś/aś:
[...]

Bez żadengo powodu przestał się uruchamiać virtualny android :) Tak, często mi się przydaje.
Po ciężkich bojach udało się zainstalować od nowa VBoxa i androida.

[...]

....Prime95
To wiem, ale potrzebuję wiedzy z czyjegoś doświadczenia, gdzie są największe szanse w jak najktrótszym czasie znaleźć błąd. Nie mam ochoty godzinami "gotować" laptopa.

Data: 2015-10-01 20:31:45
Autor: Przemysaw Ryk
Jak przetestowa procesor?
Dnia 01 Oct 2015 14:55:07 GMT, pueblo napisał(a):

Co działało i nie działa?

Bez żadengo powodu przestał się uruchamiać virtualny android :) Tak, często mi się przydaje.
Po ciężkich bojach udało się zainstalować od nowa VBoxa i androida.

To ja bym testowanie rozpoczynał jednak od sprawdzania kondycji dysków,
pamięci, przydusił kompa pod innym systemem. Skoro jedynie wirtualka z
Androidem Ci się wypieprzała, to problem nie leży w procesorze, tylko w
obsłudze owej wirtualki.

(ciach…)
A choćby:
OCCT
LinX

...Prime95

Chce Ci się odpalać tyle instancji, ile wątków w procesorze? Bo ja wolę OCCT
czy LinX - zawalą od razu całe CPU. :D

To wiem, ale potrzebuję wiedzy z czyjegoś doświadczenia, gdzie są największe szanse w jak najktrótszym czasie znaleźć błąd. Nie mam ochoty godzinami "gotować" laptopa.

Jak Ci się wypieprza li tylko jeden program, to ja bym tu procesora nie
winił.

[ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:)                     ]
[                                               (http://bash.org.pl/51069) ]

Data: 2015-10-01 21:48:24
Autor: qwerty
Jak przetestować procesor?
Użytkownik "Przemysław Ryk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1ht5jywbc9ag3.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Jak Ci się wypieprza li tylko jeden program, to ja bym tu procesora nie
winił.

Niekoniecznie. Pamiętasz słynny błąd w procesorach intela i arkuszem kalkulacyjnym?

Data: 2015-10-02 01:31:45
Autor: Przemysaw Ryk
Jak przetestowa procesor?
Dnia Thu, 1 Oct 2015 21:48:24 +0200, qwerty napisa(a):

Jak Ci si wypieprza li tylko jeden program, to ja bym tu procesora nie
wini.

Niekoniecznie. Pamitasz synny bd w procesorach intela i arkuszem kalkulacyjnym?

Co mi wita - bd w dzieleniu gdzie? Dobrze kojarz?

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ - Men do things for women without expecting sex.                         ]

Data: 2015-10-02 17:38:23
Autor: qwerty
Jak przetestowa procesor?
Uytkownik "Przemysaw Ryk"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:lkxemgf6c5r7$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Co mi wita - bd w dzieleniu gdzie? Dobrze kojarz?

Na pocztku pentiumy le liczyy sumy odwrotnoci (winny by koprocesor FPU).
Potem znaleziono wicej bdw:
http://gadzetomania.pl/3720,pentium-zadebiutowal-jako-wielka-porazka-jest-z-nami-juz-20-lat

Data: 2015-10-02 18:59:23
Autor: peter
Jak przetestować procesor?
qwerty pisze:
[...]

Niezupenie tak byo jak pisze to gadzetomania.
Bd pojawia si przy dzielenie wielkich liczb cakowitych. Alarm zosta wszczty przez jednego z profesorw gdy znany by jeden taki przypadek ! Potem znaleziono jeszcze 4 lub 5 kombinacji dzielnikw. Szanse, eby trafio na zwykego uytkownika byy zerowe. Szum by jednak wielki. Intel wymienia te feralne procesory. Mnie te!!

--
  Peter

Data: 2015-10-02 20:53:53
Autor: \(c\)RaSz
Jak przetestowa procesor?
2 padziernika 2015 18:59 Uytkownik "peter" <ToJestTo@nic.nie.wiem>
napisa w news:mumd5c$in1$1node1.news.atman.pl ...
:
: (...)
:
:  Intel wymienia te feralne procesory. Mnie te!!
:

Jak to? Ciebie??! Te bye... felerny?
No, to miae szczcie, e bye na gwarancji ;)

Nie obra si Peter, ale miaem ostatnio styczno z kim, kto bez przerwy
mwi "mnie" w miejscu, w ktrym powinno by "mi". No i mam tak... alergi.

Bd polega na pomyleniu przypadkw deklinacji,
 i (zapewne) uyciu celownika, zamiast biernika.
A oto jak si odmienia w polszczynie "ja":

M.       Kto? Co?                                                ja
D.        Kogo? Czego? (nie ma)                           mnie
C.        Komu? Czemu? (si przygldam)             sobie / mi
B.        Kogo? Co? (widz)                                 siebie / mnie
N.        (Z) kim? (Z) czym? (id)                          ze sob / ze mn
Ms.      0 kim? 0 czym? (mwi)                          o sobie / o mnie
W.       zwrot do kogo lub czego                   - [brak]

Warto zwrci uwag na rnic tego jak raz konkretnego sowa - dla ktrego
wystpuj po dwie formy, obie prawidowe, w zalenoci od tego, kto jest w
zdaniu "autorem": czy ja sam, czy obserwator "zewntrzny"...

Na koniec: jeszcze raz podkrel, e nie pisz w celu zrobienia Ci (Tobie ;)
przykroci, lecz "podaj pomocn do". Bdzi jest rzecz ludzk, ale nie
naley *trwa* w bdzie!

--

Lepiej powiedzie o sto sw za mao,
ni o jedno zdanie - za duo!

Data: 2015-10-05 23:15:05
Autor: WAM
Jak przetestowa procesor?
On Fri, 2 Oct 2015 20:53:53 +0200, "  \(c\)RaSz"
<NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> wrote:

Nie obraź się Peter, ale miałem ostatnio styczność z kimś, kto bez przerwy
mówił "mnie" w miejscu, w którym powinno być "mi". No i mam taką... alergię.

Błąd polega na pomyleniu przypadków deklinacji,
i (zapewne) użyciu celownika, zamiast biernika.
A oto jak się odmienia w polszczyźnie "ja":

M.       Kto? Co?                                                ja
D.        Kogo? Czego? (nie ma)                           mnie
C.        Komu? Czemu? (się przyglądam)             sobie / mi

A był we wrześniu ten temat "u Miodka" i zeznawał On tak jak tutaj:
http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/mnie-czy-mi-tobie-czy-ci;5375.html

Zaimek ja ma dwie formy celownika: akcentowaną mnie i nie akcentowaną
mi. Na początku zdania używa się tylko tej pierwszej, np.: „Mnie to
daj” (ale „Daj mi to”). Formy mi można też użyć na początku zdania
składowego, po spójniku, jeśli pada na niego akcent: „Robię tak, jak
mi się podoba”. WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-10-07 22:24:33
Autor: \(c\)RaSz
Jak przetestować procesor?

Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w
news:40q51bd5m5mqjjhqc766ed9psbps435e714ax.com ...
:
: > (...)
: >Błąd polega na pomyleniu przypadków deklinacji,
: > i (zapewne) użyciu celownika, zamiast biernika.
: >A oto jak się odmienia w polszczyźnie "ja":
: >
[...]

Dzięki za wyjaśnienia! Czyli działa tu "reguła dodatkowa", łamiąca deklinacje.

Polska jenzyk, trudna jenzyk   ;)

A już poważniej to ujmując: podobno należy do piątki
najtrudniejszych j~ na świecie!

--
Jestem racjonalistą, i to na więcej, niż sto procent. Dlatego, gdy widzę ślady kopyt, którym towarzyszy natrętny zapach siarki - wzywam fachowca: egzorcystę!

Data: 2015-10-04 19:40:43
Autor: pueblo
Jak przetestowa procesor?
news:1ht5jywbc9ag3.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info napisałeś/aś:
Dnia 01 Oct 2015 14:55:07 GMT, pueblo napisał(a):

Skoro jedynie
wirtualka z Androidem Ci się wypieprzała, to problem nie leży w
procesorze, tylko w obsłudze owej wirtualki.

Na razie przywróciłem do życia, potestuję.

[...]

Czyli aż 2 :) Jak odpalam Prime torture test, to otwierają się dwa okienka testu, czyli program od razy sam zajmuje się wszystkimi rdzeniami.

[...]

To dobrze. Nigdy nie miałem do czynienia z walniętym prockiem, więc po prostu nie wiedziałem, czy obajawy mogą być bardzo subtelne - niekoniecznie bluskriny.

Data: 2015-10-08 13:28:24
Autor: Przemysaw Ryk
Jak przetestowa procesor?
Dnia 04 Oct 2015 19:40:43 GMT, pueblo napisał(a):

(ciach…)
Chce Ci się odpalać tyle instancji, ile wątków w procesorze? Bo ja
wolę OCCT czy LinX - zawalą od razu całe CPU. :D

Czyli aż 2 :)

Nie „aż 2”. Albo jeden, albo drugi - jak sobie stryjek winszuje. :)

Jak odpalam Prime torture test, to otwierają się dwa okienka testu, czyli program od razy sam zajmuje się wszystkimi rdzeniami.

OK - czyli poprawili i wielowątkowość bangla. I bardzo dobrze. :)

[...]

Walnięty procek to moim zdaniem spowodowałby, że komp byłby martwy na amen i
nawet BIOS byś nie zobaczył.

[ W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.   ]
[                                                           (Johnny Bravo) ]

Data: 2015-10-08 19:48:54
Autor: m4rkiz
Jak przetestować procesor?
"pueblo" <nomail@nomail.pl> wrote in message news:560d494b$0$8374$65785112news.neostrada.pl...
To wiem, ale potrzebuję wiedzy z czyjegoś doświadczenia, gdzie są
największe szanse w jak najktrótszym czasie znaleźć błąd. Nie mam
ochoty godzinami "gotować" laptopa.

no to nie dowiesz sie czy bedzie stabilny pod dlugotrwalym
obciazeniem, cala zabawa polega na tym ze jezeli komputer
jest stabilny przez X godzin pod najwiekszym mozliwym
obciazeniem ktore nie wystepuje normalnie to jest pora szansa
ze podczas normalnego uzytkowania na problemy nie trafisz

generalnie na stockowych ustawieniach sprzetu ktory nie
sprawia problemow ta zabawa nie ma sensu, ale nie wyobrazam
sobie krecenia bez kilku godzin z linpackiem czy core damage
dla sprawdzenia chlodzenia i kilku godzinek w prime dla
zweryfikowania stabilnosci cpu\ram

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-10-01 20:55:30
Autor: Irokez
Jak przetestować procesor?
W dniu 2015-10-01 o 00:54, pueblo pisze:
[...]

Mam na pce rocznego i5-4570 ktry ni z gruchy ni pietruchy wali bdami pamici, po czym pogrzebiesz troch przy kompie to dziaa przez tydzie dobrze i nagle masz bluescreeny... trzy tygodnie temu wsadziem nowego i5-4670 i dziaa do dzi.

Miaem te przypadek w laptopie uywk Core i3 wsadziem, instalacja Windows 7 i w momencie ustawiania/inicjalizacji grafiki (pod koniec instalacji) bluescreen. Dziaa tylko 640x480.
W Windows XP za to dziaa jak szatan na wszystkich moliwych rozdzielczociach.

--
Irokez

Data: 2015-10-02 01:31:45
Autor: Przemysaw Ryk
Jak przetestowa procesor?
Dnia Thu, 1 Oct 2015 20:55:30 +0200, Irokez napisał(a):

Mam na półce rocznego i5-4570 który ni z gruchy ni pietruchy wali błędami pamięci, po czym pogrzebiesz trochę przy kompie to działa przez tydzień dobrze i nagle masz bluescreeny... trzy tygodnie temu wsadziłem nowego i5-4670 i działa do dziś.

Miałem też przypadek w laptopie używkę Core i3 wsadziłem, instalacja Windows 7 i w momencie ustawiania/inicjalizacji grafiki (pod koniec instalacji) bluescreen. Działa tylko 640x480.
W Windows XP za to działał jak szatan na wszystkich możliwych rozdzielczościach.

Miałem swego czasu płytę Intela pod socket 1156 i wsadzony do niej Core i7
plus 16GB ram. Zero jakiegokolwiek podkręcania. Jedyny dostępny mi wtedy pod
ręką zasilacz to był 1200W potwór. Zapięte wszystko (grafika to stary Matrox
G450 na PCI), system z pendrive'a (linux live) coby sprawdzić, czy to
działa, potem próby instalacji Windows na leżącym też pod ręką SSD. Co ja
się wtedy naszarpałem, to moje… Co ciekawe - podpiąłem mu 450W zasiłkę -
problemy przeszły, jak ręką odjął.

Dalej mam dylemat, czy ta 1200W zasiłka trafiona, czy po prostu na tak
niskim obciążeniu głupiała. :)

[ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny.                         ]
[                                 (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]

Data: 2015-10-02 12:26:52
Autor: \(c\)RaSz
Jak przetestować procesor?
2 października 2015 01:31 Użytkownik "Przemysław Ryk"
<przemyslaw.ryk@***.com> napisał w
news:1d0axmo7b7nrk$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info ...
:
: (...)
: Jedyny dostępny mi wtedy pod
: ręką zasilacz to był 1200W potwór. (...) Co ja
[...]

Jeśli nie to drugie, to mogła być nie tyle "trafiona", co zakurzona. Wszak
nadmiar mocy powodować musiał, że wiatrak tłoczył tam powietrza baaardzo dużo,
no i karmił wnętrze paprochami, które mogły powodować jakieś skoki napięcia, te
zaś z kolei "niepokoiły" wrażliwe podzespoły PC-ta. Piszę tak, bo sam widzę w
mojej maszynie, że niezwykle prawdopodobną przyczyną jej kaprysów — może być
właśnie taki czy inny pył: a to na bebechach, a to w zasilaczu. Odkurzenie to
jednak dość irytujący, no i pracochłonny zabieg...

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

Data: 2015-10-02 14:31:45
Autor: Przemysaw Ryk
Jak przetestowa procesor?
Dnia Fri, 2 Oct 2015 12:26:52 +0200, (c)RaSz napisał(a):

[...]

Wiesz - jestem pełen podziwu dla Twej szklanej kuli. Problem tylko polega na
tym, że już poczuła szkiełkiem piąteczek i kompletnie od czapy zapodaje
informacje. :)

Pisałem, że jedyny dostępny mi wtedy zasilacz. Czyli akurat taki, który leży
zapakowany w pudełko i czekał na swoje czasy użytkowania. I tak sobie cały
czas czeka. :D

[ Tylko głupcy się nie zmieniają.                            (G. Zapolska) ]

Data: 2015-10-02 20:03:49
Autor: \(c\)RaSz
Jak przetestować procesor?
Wahałem się, czy na takie zaczepki w ogóle warto odpowiadać, no bo to tylko
utwierdza postronnych w przekonaniu, że "trafił swój na swego", i oba trollują.
No ale zastanawia mnie jednak taka niewymuszona złośliwość, i to wtedy, gdy to
kolega Przemysław miał problem, a ja przecież *starałem się* podać mu dłoń
pomocną. Czym sobie na takie traktowanie zasłużyłem, nadepnąłem Ci na jakiś
odcisk ukryty?

2 października 2015 14:31 Użytkownik "Przemysław Ryk"
<przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w
news:sjraq9qlb4qa$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info ...
:
:
[...]

Powiem więc tak: nie sądź drugiego, wedle siebie samego. Zgaduję, że kula jest
Twoim stałym wsparciem informacyjnym? Ciekawe. No ale poleciłbym Ci raczej
wahadełko: zaletą jego jest to, że łatwiej mieści się w kieszeni, i zawsze Ci
może się przysłużyć w plenerze, no a efekty daje na pewno *nie gorsze*
od kuli...

:
:Problem tylko polega na tym, że już poczuła
szkiełkiem piąteczek i kompletnie od czapy
: zapodaje informacje. :)
:

Jakie znowu *informacje*?

:
[...]

To, że "sobie leży" miałem niby... zgadnąć? Nówka, czy wyjąłeś z jakiejś
maszyny... rolniczej? W tym tekście, który ja skomentowałem (zapodając
*życzliwie* informację, która Ci *mogła* się przydać) w owym tekście na temat
kondycji zasilacza — nie skrobnąłeś ani słówka! Co zresztą było pewnym
niedopatrzeniem z Twojej strony, bo tam *jakieś* znaczenie to miało. A teraz się
naśmiewasz z tego, że ja nie *odgadłem*, iż zasilacz napędza... szafę. Jeślibym
miał na podstawie tamtego Twojego użalania się nad jego wpływem na stabilność
PC-ta zgadywać (po co?) stan zasilacza, i jego całą historię, to pierwsza
możliwość która się nasuwa, jest taka, że jeśli taki "potwór" (jak go sam
nazwałeś) leży bezczynnie, i dochrapał się tego, że wtykasz go do mało
żarłocznego (na ampery) PC-ta, to znaczyć przecież musi, że raczej go w tym calu
*nie* nabyłeś. No i tak naprawdę to najprawdopodobniej w ogóle nie ma on
(przynajmniej chwilowo) racjonalnego przeznaczenia. A ponieważ mało kto będąc
rozgarniętym — wywala kasę na (drogi najpewniej) sprzęt, którego aktualnie wcale
nie potrzebuje, to narzuca się pomysł, że go mógł wymontować z maszyny, w której
jego potęga była jak raz na miejscu. No i może owa maszyna swoje już odsłużyła,
dobiła ją jakaś awaria, więc szła na złom. A wtedy niektóre części mogą zostać
wymontowane, i gdzieś w innym kompie cieszyć się drugim życiem. A jeśli tak, to
ów zasilacz miałby *pełne prawo* być zakurzonym, i to dość solidnie.

I całą ową wykładnie przyszło mi tu drukować, bo nie chciało się Ci pomyśleć w
tym w tekście z 2 października 2015 01:31  no i powyższym, takim niepotrzebnie
zgryźliwym. Postaraj się w kolejnych bardziej przyłożyć, abyś nie miał powodów
potem się zżymać, że ktoś nie doczytał... między wierszami.

:
: [ Tylko głupcy się nie zmieniają.                            (G. Zapolska) ]
:

Hm, właśnie Ci pisałem powyżej, abyś się opamiętał, no to mam nadzieję,
że jednak jesteś w stanie się... zmienić.

--
Zasłyszane od pewnej blondynki: "Wiecie dlaczego na wszelkich forach
dyskusyjnych przede wszystkim miotają się różni faceci? Ano dlatego, że oni po

Data: 2015-10-02 23:21:44
Autor: Przemysaw Ryk
Jak przetestowa procesor?
Dnia Fri, 2 Oct 2015 20:03:49 +0200, (c)RaSz napisał(a):

[...]

Ja Ci odpowiem krócej - bóbr, wypuść już to powietrze. :) Przecież to akurat
specyfika Usenetu jest (przynajmniej tego, którego znam - a siedzę w nim od
naprawdę wielu lat). I nie jest to złośliwość pt. „doje^H^H^rąbać
adwersarzowi”, tylko raczej wciśnięta szpila. I tyle. :D

[...]

Kula - ale to pod warunkiem odpowiedniego serwisowania, głaskania,
czyszczenia i polerowania - lepiej działa zarówno na miłe oku studentki, jak
i na rozemocjonowane borostwory. :D

: Problem tylko polega na tym, że już poczuła szkiełkiem piąteczek i
: kompletnie od czapy zapodaje informacje. :)

Jakie znowu *informacje*?

Te, które Ci podrzuca. :D

[...]

Nie.

[...]

Całej historii nie przytoczyłem - tu był mocny skrót myślowy mój. Gdyby
chodziło o komp mój - moją workstację - to pisałbym, że wstawiłem do kompa
nowe bebechy i były cyrki, które ustały wraz z wymianą zasilacza. Trochę mi
sprzętu od znajomych wpada w ręce na zasadzie „weź to sprawdź czy sprawne i
na ile i wyceń jakoś sensownie, bo się tego chcę pozbyć”. Dlatego też trochę
„rezerwowego” sprzętu trzymam - żeby nie było biedy, że muszę pół własnego
kompa rozebrać, żeby sprawdzić czyjąś płytę i procesor. Ale o tym nie
musiałeś wiedzieć - pełna racja. :D

A teraz się naśmiewasz z tego, że ja nie *odgadłem*, iż zasilacz
napędza... szafę.

Nabijałem się raczej z tego, że przedstawiłeś swoją diagnozę niczym prawdę
objawioną. Możliwe, że też nadinterpretowałem - tak ja Ty obecnie moją
szpilę. :)

[...]

True story. Wydaje mi się jednak, że chyba na grupie nie jesteś od wczoraj i
chyba trochę osób po ich nickach / podpisach i tym co i jak piszą, to
kojarzysz?

[...]

Ale smiley'e to tam widziałeś? Czy poznikały? :)

[...]

Sigomat mi automatycznie sygnaturki losuje. A że mniej lub bardziej
niejednokrotnie trafia, to sam się dziwię, jaka w nim inteligencja tkwi. ;D

[ Chęć do reformowania mężczyzny jest tym, czemu nie potrafi się oprzeć    ]
[ żadna kobieta.          (Bernard Samson, Len Deighton "Mecz w Londynie") ]

Data: 2015-10-08 20:49:58
Autor: Irokez
Jak przetestować procesor?
W dniu 2015-10-02 o 01:31, Przemysław Ryk pisze:

Dalej mam dylemat, czy ta 1200W zasiłka trafiona, czy po prostu na tak
niskim obciążeniu głupiała. :)

Wymieniałem zasilacze, pamięci, w serwisie wstawili w inną płytę i tak samo. Procek "subtelnie" umarł.

--
Irokez

Jak przetestowa procesor?