Jak przewieźć rower rowerem?

Data: 2011-08-30 13:37:43
Autor: Fabian
Jak przewieźć rower rowerem?
On 29.08.2011 11:04, Fabian wrote:
Macie może jakieś praktyczny sposób na przewożenie jednego roweru
drugim. Jazda obok i trzymanie za mostek nie wchodzi w grę, za długi
dystans ~30 km.

Dzięki wszystkim za rady i pomysły. Próba przymocowania z boku była rzeczywiście bez sensu. Nie ma na to miejsca, aby koło było przymocowane stabilne i nie haczyło się o nie stopą. Wykorzystałem więc pomysł z zastępczą osią i przymocowaniem do bagażnika.

Efekt:
http://pokazywarka.pl/722ylr/

Nie było żadnych problemów z jazdą. Boję się tylko o tą poprzeczkę do bagażnika, bo raczej nie jest przystosowana do takich obciążeń, ale jak nie zgubię roweru to będzie ok, bagażnik i tak jest trochę wysłużony - poprzecierane pręty od sakw.

W takiej konfiguracji można pomykać z każdą prędkością, pokonywać normalnie zakręty i nierówności. W czasie jazdy musiałem spuścić powietrze z koła, bo nieźle podskakiwał na wybojach, ale dla tych co jeździli z przyczepką to pewnie oczywiste.

Fabian.

Data: 2011-08-30 13:45:20
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Jak przewie¼æ rower rowerem?
Efekt:
http://pokazywarka.pl/722ylr/

Fajnie. Niez³y motyw.

Data: 2011-08-30 13:53:03
Autor: Fabian
Jak przewie¼æ rower rowerem?
On 30.08.2011 13:45, Kuba "inimicus" Stasiak wrote:
Efekt:
http://pokazywarka.pl/722ylr/

Fajnie. Niez³y motyw.

Na dniach będę transportował ostre. Fajnie będzie w ruchu wyglądało pewnie :P

Fabian.

Jak przewieźć rower rowerem?