Jak przewozicie zapasową dętkę?

Data: 2009-07-13 17:37:50
Autor: PeJot
Jak przewozicie zapasową dętkę?
muk pisze:
Jak i gdzie przewozicie zapasową dętkę? Do tej pory woziłem ją w trójkątnej torbie na ramę. Niestety, już drugi raz zapas wyjęty z tej torby okazywał się bezużyteczny - na dętce były przecięcia. Jak więc radzić sobie z tym "problematycznym" bagażem?

Dętka odpowietrzona, zwinięta w rulon, w worku, wchodzi w mały pojemnik "spożywczy" razem z łatkami, klejem, łyżkami, paroma śrubkami i kluczami. Do tego obowiązkowa paczka chusteczek higienicznych, koniecznie z jakimś motywem rowerowym ;)  To wszystko mieści się w torbie podsiodłowej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-07-13 11:09:19
Autor: dsotO
On 13 Lip, 17:37, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:

[...]

I baterie do lampek. I ze dwa kawałki czystego płótna ściernego, bo
łatka może nie trzymać przy klejeniu.
Mieścić się może mieści, ale juz się nauczyłem, żeby klej (i wszystko
co może się wylać) wozić osobno (w torebce trójkątnej mam mini
kieszonkę - tam mu jest najlepiej). Klucze i rzeczy ostre obowiązkowo
owijam w coś miękkiegoi, a jak przedmioty w torbie latają, to
dodatkowo wkładam folię pęcherzykową, aby ekwpiunek nie uszkodził się
wzajemnie bądź torby od wewnątrz.

Data: 2009-07-13 18:26:47
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-13, dsotO wrote:
[...]

Hm, rozwiń temat. :)

Data: 2009-07-13 11:58:03
Autor: dsotO
Jak przewozicie zapasową dętkę?
On 13 Lip, 20:26, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

> I baterie do lampek. I ze dwa kawałki czystego płótna ściernego, bo
> łatka może nie trzymać przy klejeniu.

Hm, rozwiń temat. :)

Talkujesz oponę od wewnątrz ? Nawet jeśli nie, to i tak dętka
zazwyczaj fabrycznie jest talkowana. W zestawach z łatkami dają taką
tarkę i mały (chyba 2 na 2 cm) kawałek drobnego papieru ściernego -
toż to pomyłka jakaś jest :) Łatka ma być przyklejona na 100 %, bo
przyklejanie drugi raz w tym samym miejscu (gdy jednak przepuszcza)
jest bardzo wpieniające Normalnie w warunkach warsztatowych to
"miziam" dętkę szlifierką kątową i wtedy jak przykleję łatkę to nie ma
bata żeby puściło, ale tu piszemy o sytuacjach "terenowych" ;)
Chyba że chodzi Ci o te "dwa kawałki" ? Nie, nie dwa arkusze, ale
paski kilkucentymetrowe. Dwa przez to, że jak się jeden zasyfi/
zatłuści, to drugi jest jeszcze ;)
Są jeszcze samoprzylepne, ale park toole już przerabiałem i więcej nie
skorzystam.

Jak przewozicie zapasową dętkę?