Jak przewozicie zapasową dętkę?

Data: 2009-07-13 20:58:43
Autor: biodarek
Jak przewozicie zapasową dętkę?
muk:
Jak i gdzie przewozicie zapasową dętkę? Do tej pory woziłem ją w trójkątnej torbie na ramę. Niestety, już drugi raz zapas wyjęty z tej torby okazywał się bezużyteczny - na dętce były przecięcia. Jak więc radzić sobie z tym "problematycznym" bagażem?

W plecaku... żony, dziewczyny, partnerki, koleżanki.
Jak już wiezie banany, kanapki i wodę dla mnie, to jedna dętka
nie stanowi. Grunt, że dętka odpowietrzona (tak mi się przypomniało
jak kiedyś woziło się napowietrzone dętki na sobie :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/32/1919pelissier.jpg
http://urbanvelo.org/wordpress/wp-content/uploads/2008/10/old.jpg
http://www.letour.fr/2009/TDF/COURSE/img/galerie/ASO_025.jpg

--