Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?

Data: 2009-02-25 13:56:31
Autor: ColgatesBilly
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?
Tak jak i w zyciu, a jak radzil Neko.

Jeszcze wieksza i lepsza praca ;)

Kol

Data: 2009-02-25 14:35:36
Autor: zbig
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Rlapl.6424$cu3.2257uutiset.elisa.fi...
Tak jak i w zyciu, a jak radzil Neko.

Jeszcze wieksza i lepsza praca ;)
1. Wyeliminowanie użykowników kasujących posty z głownych serwerów newsowych.
2. Zmiana plugawego języka zwolenników PiS, RM, LPR i innych, która spowodowała, ze grupę opuściła większość dyskutantów o innych poglądach o rodowodzie ogólnie mówiąc solidarnościowym.
Kiedyś pisywali tu PaPi , fun, grigo, opix - grupowicze ptrafiący spokojnie dyskutować, a nie tylko bluzgać.
Szkoda, ze nie ma tu podobnego typu dyskutantów ze strony lewicy, bo trudno zaliczyc do nich wiecznie plującego edela czy cyca, którego obsesją stali się żydzi.

Data: 2009-02-25 14:40:18
Autor: rAzor
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?
No weźmy taki zbig! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
[...]

Nie mogłem się powstrzymać - pozwolisz, ze.. :-)))))))))))))))))))))
Idź strzel sobie baranka o ścianę.

Data: 2009-02-25 14:51:42
Autor: zbig

Użytkownik "rAzor" <precz@z.komuchami.pl> napisał w wiadomości news:go3ho1$tlk$1news.onet.pl...
[...]

Może wyjaśnisz co cie tak rozbawiło. Dawno jakoś cie tu nie było, wieć zapomniałem jak tłumaczyć sobie te twoje skróty myślowe.

Data: 2009-02-25 14:56:30
Autor: rAzor
[...]

Twoja uwaga na temat kultury i merytoryki użytkownika znanego jako fun. Akurat w tym temacie nie zabieraj głosu, bo cię czapką nakryję. Mogę zacząc od osobistych "wycieczek" i "komentarzy" funa w stosunku do p.Eli - jednej z nilicznych pań piszących na psp. Durczok to krynica czystości i kultury językowej, a także manier w porównaniu. Daruj sobie i nie rób z siebie głupka.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-25 15:07:39
Autor: zbig

Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał w wiadomości news:go3imd$1m9$1news.onet.pl...
[...]

Fun był ostry, ale nie była to jakas kloaka, która w tej chwili zdominowała grupę.
Poza tym jeżeli kobitka decyduje się na dyskusję na takim forum to niestety, musi byc przygotowana na ciosy.
Ja np. nie widze powodu dla którego miałbym oszczędzać taką np. Antenkę, która sama nie przebiera w słowach.
Elę P słabo pamiętam, pojawiłem się na grupie, kiedy rzadko już już tu pisywała.

Data: 2009-02-25 15:17:21
Autor: rAzor
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?
No weźmy taki zbig! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
..........bie głupka

Fun był ostry, ale nie była to jakas kloaka,

Nie, nieee - a skądże, znowu. he he he

która w tej chwili zdominowała grupę.

No fakt - daleko mu było do Pietrzykoskiego, heska czy Kaweckiego.

Poza tym jeżeli kobitka decyduje się na dyskusję na takim forum to niestety, musi byc przygotowana na ciosy.

No i znowu bredzisz, jak Slawuś Nowak, albo czubek Niesiołoski. Wtedy ta grupa miała inny charakter, więc mi tu nie pieprz. Mozna powiedzieć, ze funiek był innowatorem w kwestii obrzucania kobiet (a zwłaszcza p.Eli, której 99% tutejszej populacji nie dorasta intelektem i eksperiencją do pięt) błockiem.

Ja np. nie widze powodu dla którego miałbym oszczędzać taką np. Antenkę, która sama nie przebiera w słowach.

Sami wymuszacie takie zachowania. Zresztą - to już nowa generacja - czyli "o tempora, o mores".

Elę P słabo pamiętam, pojawiłem się na grupie, kiedy rzadko już już tu pisywała.

No to proszę, abyś nie zabierał głosu w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia i nie gloryfikował kogoś, kto potrafił zachować się jak ostatni cham.

Data: 2009-02-25 15:28:53
Autor: Przemysław Warzywny
[...]

A ty jak się zachowałeś po śmierci Geremka, śpiewając "trzynastego"?
 J.K.
--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-25 15:39:06
Autor: raff
[...]

A co mial spiewac ? Czternastego ?

R.

Data: 2009-02-25 17:12:29
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:go3l6g$92u$1news.onet.pl...
[...]

Powinien śpiewać "jestem kretynem".

--
stevep

Data: 2009-02-25 17:30:07
Autor: raff
[...]

Stefek, zmien sobie ksywke na Kapusciany. Bedziemy mieli stereo.

R.

Data: 2009-02-25 17:32:24
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:go3rml$s58$1news.onet.pl...
[...]

Tobie kretynie i stereo nie pomoże, niezależnie od jakości dźwieku i obrazu pozostaniesz kretynem.

--
stevep

Data: 2009-02-25 18:04:25
Autor: raff
[...]

2 kretynow w jednym zdaniu. Nooo, stefek, widze ze ci wigor wraca :)

R.

Data: 2009-02-25 15:55:21
Autor: rAzor
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?
No weźmy taki Przemysław Warzywny! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
[...]

To na skutek zbyt częstego przebywani w twoim,... he he Przemku, towarzystwie, bo jak widzisz,.. Przemku, wasza nauka nie poszła w las. Starczyło tez ledwie musnac GW i poczytać, ze postympacki świat nie płakał po Papieżu.. Jakoś mnie to tak ujęło za "garło".., tak mie ścisło, że musiałem sobie pofolgować.
A ty pewnie płakałeś po Szlachetnym Bronisławie jak bóbr. Boszsz, to musiał być chwytający za serce widok. :-P

Data: 2009-02-25 16:00:27
Autor: Przemysław Warzywny
[...]

Różnica między nami jest taka, że dla mnie śmierc papieża, ani żadnego innego człowieka nie jest powodem do radości.
 J.K.
-

Data: 2009-02-25 16:15:33
Autor: rAzor
[...]

Co ty powiesz? To nie jesteś.. "człowiekiem postępu"? Czyli co? Katol?

Data: 2009-02-25 17:14:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:go3mef$85o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko nawiedzony prymityw cieszy się z czyjejkolwiek śmierci, a takich ci na psp dostatek.

--
stevep

Data: 2009-02-25 22:17:25
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Feb 2009 17:14:01 +0100, cirrus napisał(a):

Tylko nawiedzony prymityw cieszy się z czyjejkolwiek śmierci, a takich ci na psp dostatek.

A gówno prawda, Stiff. Sa takie kanalie, że kiedy w końcu zdechną, to cały
świat śpiewa dziękczynny hymn. Może z wyjątkiem kilku hipokrytów...
pz
Piotr

Data: 2009-02-25 22:44:21
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gd7lyj5lrvcz$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To jakis ' nowokatolicki " zwyczaj  ?
Majac za kilkadziesiat lat praktykowania tego co niesie za soba prawdziwy katolicyzm , ten wolny od rydzykowego szamanstwa , nie zdolalem zetknac sie w NASZYM KOSCIELE !!!! z z tak drastycznymi zyczeniami dla czlowieka , ktory choc nie koniecznie jest tej samej wiary , jest jednak nie gorszym a czesto lepszym czlowiekiem niz katolik !!.
Tylko rydzykowy smiec moze zyczyc " zdechniecia kanalii" myslacej inaczej niz ryzykowem scoerwa !!.
Jesli i teraz nie zrozumiesz swojego - rydzykowego szalenstwa , to znaczy , ze jestes juz calkowicie zdegenerowanym czlowiekiem ...pseudoczlowiekiem !!.
Przypomne , ze istota chrzescijanstwa jest miulosc do blizniego , czyli uczucie , ktore  Rydzykowi i jego skoltunialej armii jest calkowicie obce

cyc

Data: 2009-02-25 22:51:31
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Feb 2009 22:44:21 +0100, CYC napisał(a):

[...]

Z trudem odczytałem powyższe, masz jakieś egzotyczne kodowanie, cycu?
Ale, jakby nie było, przeczytaj z uwagą, i kimś bardziej rozgarniętym,
mojego posta, złap sens i później wywal ten powyższy bełkot do kosza.
pz
Piotr

Data: 2009-02-25 22:54:26
Autor: raff
[...]

A ty co ?

Wypuscili cie ?

R.

Data: 2009-02-26 07:50:48
Autor: Przemysław Warzywny
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

Jesli i teraz nie zrozumiesz swojego - rydzykowego szalenstwa , to znaczy , ze jestes juz calkowicie zdegenerowanym czlowiekiem ...pseudoczlowiekiem !!.

Już od dawna pisze, że pezet i Azor to śmieci, które ciszą się z ludzkiej śmierci! Jeden śpiewa dziękczynny hymn, drugi śpiewa "trzynastego", radując się gdy umrze człowiek myślący inaczej niż oni! Mają jeszcze jedną wspólną ceche, mianowicie obydwaj obnoszą się ze swoim pseudokatolicyzmem. Zwykłe ścierwa podwieszone pod toruńskiego sekciarza.
 J.K.

Data: 2009-02-26 10:12:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:go5e4m$5ls$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba lista kretynów nie ogranicza się tylko do tych dwóch indywiduów.

--
stevep

Data: 2009-02-26 14:18:01
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 07:50:48 +0100, Przemysław Warzywny napisał(a):

[...]

O, ale się slugusek wywnętrzył i pochwalił, że "pisze", he, he, co za
ciulik.
Wyobraź sobie Przemku, że radość z śmierci kanalii jest naturalną
reakcją, każdy normalny człowiek odczuwa wtedy radość i ulgę. Ty masz to jakoś podupcone, ale patrząc po całości, nie jestem
zdziwiony...
Aha, nigdzie nie pisałem jak się nazywa ta kanalia, chyba sam sobie
wybrałeś jakieś nazwisko, czyż nie Przemku?

Piotr
PS. Ment z was warzywny, konfabulujący klamczuszek z gwna, bo ja
nigdzie nie "spiewałem"...

Data: 2009-02-25 16:22:56
Autor: zbig

Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał w wiadomości news:go3jtg$5j7$1news.onet.pl...
Wtedy ta grupa miała inny charakter, więc mi tu nie pieprz.
He, he
Pamiętam, ze pierwsze joby odebrałem, nie był to Wersal bynajmniej, za niedostatecznie nabożny stosunek do W.  Łysiaka od niejakiego rAzora.
Było to jakieś 10 lat temu., więc może to nie byłeś ty, skoro ta grupa miała "inny charakter" :-))

Data: 2009-02-25 16:30:17
Autor: rAzor
[...]

Nie, to nie było dziesięć lat temu, nie ściemniaj.

Data: 2009-02-25 16:47:06
Autor: zbig

Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał w wiadomości news:go3o67$ibp$1news.onet.pl...
Nie, to nie było dziesięć lat temu, nie ściemniaj.
No, może dziewięć. Ale nie później bo pamiętam skąd wysyłałem pierwsze posty. Skończyłem tam pracę w 2001 roku, a to musiało być co najmniej rok, moze nawet dwa wcześniej

Data: 2009-02-25 18:28:06
Autor: ColgatesBilly

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:go3p77$iue$1news.task.gda.pl...

[...]

COS MI TU NIE GRA!
"Niektorzy"  grupowicze  narzekaja na jakosc naszych dyskusji, na ich wulgarnosc,
ale jak ktos napisze "NA KULTURZXE" to pies ze zwichnieta kita
sie nie zainteresuje.
Ale jak sie pojawi PYSKOWKA, to wontek od razu nabiera rumiencow
i sie ciagnie ( co akurat w tym przypadku mnie cieszy, jako ze posrednio,
TYTUL WONTKA SIE WYPELNIL... acz moj udzial w tym byl najmniejszy)

W koncu, nie kazdy moze (kiedy chce) WRACAC... skoro JUZ JEST  ;)

Kol

Data: 2009-02-25 22:23:11
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Feb 2009 18:28:06 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

COS MI TU NIE GRA!
"Niektorzy"  grupowicze  narzekaja na jakosc naszych dyskusji, na ich wulgarnosc,
ale jak ktos napisze "NA KULTURZXE" to pies ze zwichnieta kita
sie nie zainteresuje.

Nie prawda.
Mylą "zawodowi" podkurwiacze, których wodzirejem jest kupa. To dzięki nim grupa ma taki a nie inny sznt. A pozatem byłoby nudno.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-25 14:57:17
Autor: Przemysław Warzywny
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

.. Dawno jakoś cie tu nie było, wieć
zapomniałem jak tłumaczyć sobie te twoje skróty myślowe.

Był, był. Mohery są zacietrzewione, he, he, he!
 J.K.

Data: 2009-02-25 15:01:37
Autor: rAzor
[...]

Rozwiń tę myśl, ..Przemku. he he he

Data: 2009-02-25 14:49:49
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go3hgm$qmv$1news.task.gda.pl...

[...]

A spamowanie grupy nadmierna ilością nowych wątków ci nie przeszkadza?

Data: 2009-02-25 14:58:52
Autor: zbig

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go3idi$5ak$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Od czasów szalonego Andreasa Sztejmana i napadów trzeźwości Piotra Dupni herbu Godzilla nie było tu tak naprawdę zadnego spamera.
Popatrz co się dzieje na pl.soc.religia. Nie da się tej grupy czytać.

Data: 2009-02-25 15:00:40
Autor: rAzor
[...]

A jak sobie poradziliście z Kaweckim? Coś jakby mniej aktywny.

Data: 2009-02-25 15:10:33
Autor: zbig
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?

A jak sobie poradziliście z Kaweckim? Coś jakby mniej aktywny.

Kawecki i jego alter ego nadają jak zwykle, tylko ich kasują.

Data: 2009-02-25 15:22:33
Autor: rAzor
[...]

A faktycznie. Za dużo obornika. Stanowczo.

Data: 2009-02-25 15:32:04
Autor: Przemysław Warzywny
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?
Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał w

A faktycznie. Za dużo obornika. Stanowczo.

Jako oborowy, jesteś w temacie, hw, he, he!
 J.K.

Data: 2009-02-25 15:49:55
Autor: rAzor
[...]

Czy zdajesz sobie,... Przemku, sprawę z tego, że sam z siebie się śmiejesz? :-P

Data: 2009-02-25 19:59:27
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go3lr0$boi$1news.onet.pl...
[...]

To juz taki tik nerwowy....
I tak sie chlop trzyma, a jaka dobra mine robi...

Kol

Data: 2009-02-25 17:29:01
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go3isa$9s6$1news.task.gda.pl...
[...]

Spamerem jest Kawecki ostatnio Warzywny. Kilka nowych wątków z rana i klika po południu.
Wszystkie z bieżącymi wiadomościami ze znanych witryn, które każdy zwykle czyta.
Po co więc to robi?
Tylko dla spamowania i swoich głupich komentarzy.
Dzisiaj od 8-20 do 9-44 7 nowych wątków, od 15-40 do 16-13 3 nowe wątki.
Wyobrażasz sobie psp gdyby każdy spamował psp dziesięcioma nowymi wątkami co dziennie.
A zdarza mu sie więcej
Drugim takim spamerem jest kupa.
Trzecim jest Steve.

Data: 2009-02-25 15:47:20
Autor: ColgatesBilly

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:go3hgm$qmv$1news.task.gda.pl...

[...]

Ja mysle, ze po prostu, do ludzi dotarlo, ze i tak nie maja nic do powiedzenia
ze, czy ta - czy tamta partia, to na jedno wyjdzie i tak samo ich oszwabi,
czyli - jalowosci naszych sporow.

Poza tym, dojrzewa swiadomosc roztapiania sie w EU i rozmywania sie
spraw, ktore dotad stanowily o POLSKOSCI.
No i ten kryzys...

Kol

Data: 2009-02-25 17:52:06
Autor: Spawacz
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Rlapl.6424$cu3.2257uutiset.elisa.fi...

[...]
Przepraszam, że się wtrącam zadając pytanie:

Kryzys CZEGO?

--
Spawacz

Data: 2009-02-25 18:35:40
Autor: matador
Spawacz pisze:

[...]

Żeby to oni wiedzieli...
Każdy przyczynek jest dobry by dać sobie po mordach !

:-P

matador.

Data: 2009-02-25 19:38:49
Autor: ColgatesBilly

"Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote in message news:go3tb7$fke$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tozsamosci?

Wielu juz sie nawet nie orientuje, ze to... POLSKA grupa (jest)
;)
Kol

Data: 2009-02-25 19:23:30
Autor: Spawacz
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
[...]
Tozsamosci?

Wielu juz sie nawet nie orientuje, ze to... POLSKA grupa (jest)
;)

Raczej polskojęzyczna w domenie .pl

--
Spawacz

Data: 2009-02-25 20:30:03
Autor: ColgatesBilly

"Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote in message news:go428r$8po$1inews.gazeta.pl...

[...]

Slusznie!
Widze ze masz precyzyjny jezyk i znakomicie rozrozniasz rozne, choc podobne byty
;)

Kol

Data: 2009-02-25 22:15:01
Autor: ja
Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

Rada !!
Ignorowac  NICOSC !! .

cyc

Data: 2009-02-25 23:41:38
Autor: ColgatesBilly

"ja" <ja@ja.pl> wrote in message news:go4cd1$kjv$1news.onet.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

Rada !!
Ignorowac  NICOSC !! .

cyc

No to ktos znow zreplikuje..
"Ale ja chce  n a p e l n i c  te nicosc... swojemi teksty!"
- i co zrobisz z takim (?)

P-Kol

Data: 2009-02-27 13:00:38
Autor: marek czaplicki
ColgatesBilly pisze:
Tak jak i w zyciu, a jak radzil Neko.

Jeszcze wieksza i lepsza praca ;)

Kol
myślę że wrzucanie wszystkich ziejących k....ami i ch.....ami do KF by wystarczyło:-)

Jak przezwyciezyc kryzys na grupie?