Jak przeżyć?

Data: 2010-05-20 08:32:49
Autor: zly
Jak przeżyć?
Dnia Wed, 19 May 2010 06:51:49 -0700 (PDT), piotrt napisał(a):

Spotkaliście na drodze takie sytuacje? Macie jakieś pomysły?

Dawno tam nie jeździłęm i nie pamiętam cyklu świateł, ale robiłem tak, że w
którymś momencie chyba wszyscy stali i podjeżdżałem na środek skrzyżowania
(tam gdzie stoją te 3 samochody, na prawy pas - ew. na ten trójkącik wolny)
i tam sobie czekałem, aż samochody jadące Żwirki w strone centrum przejadą

--
marcin

Jak przeżyć?