Jak przygotować doraźnie auto do streetracingu?

Data: 2009-07-25 16:02:09
Autor: kml
Jak przygotować doraźnie auto do streetracingu?
Użytkownik "Tommy" <tommy_daredevil.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4f0d3$iel$1inews.gazeta.pl...
Cześć, po głębszej analizie doszliśmy do wnisku, że na razie odpuszczamy
temat skoku samochodem, głównym problemem okazała się budowa rampy, mamy
problem ze zorganizowaniem miejsca na to.

ROTFL

Jakieś chipiowanie, boxy i głębsze ingerencje w auto nie wchodzą w grę. Nie
mamy na to kasy no i nie chcemy ryzykować, że rodzice się dowiedzą ;)

Czekałem na ten fragment. Jak będę przy okazji przechodził obok kościoła jakiegoś czy innej budowli jakiejś sekty to wrzuce ze 2 zeta do skarbonki zeby finał tej imprezy był gdzieś w sieci dostępny.

kml

Data: 2009-07-25 14:04:04
Autor: Robert Rędziak
Jak przygotować doraźnie auto do streetracingu?
On Sat, 25 Jul 2009 16:02:09 +0200, kml <AflySteX@gaOzeFta.lp>
wrote:

Czekałem na ten fragment. Jak będę przy okazji przechodził obok kościoła jakiegoś czy innej budowli jakiejś sekty to wrzuce ze 2 zeta do skarbonki zeby finał tej imprezy był gdzieś w sieci dostępny.

 Chciałbyś obejrzeć scenę z cieżką ręką ojca w roli głównej? ;)

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-25 16:13:54
Autor: kml

wrote:

[...]

Też :) Ale już widzę pole, porozpierniczane samochody i bandę pokolenia iPoda co przez płacz krzyczą "dowiedzą się, na pewno się dowiedzą beeeeee"

kml

Data: 2009-07-25 20:16:59
Autor: Przemek V

wrote:

[...]

To nie jest kwestia pokolenia iPoda tylko wieku - tak gdzieś w przedziale 14-20 - różnie u różnych przebiega. Jak miałem naście lat to identyczne rzeczy nam po głowie chodziły tylko sprzęt był trochę mniej teges. Do dzisiaj pamiętam kumpli którym Grabowski (uklęk, pokłon)  nawkładał do głowy żeby do Poldka szukali jakichś gaźników od Maserati, które podobno miały pasować. Dyskusje o tuningu nie były o wyższości Brabusa nad AMG tylko Chojnackiego nad Grabowskim. Nie jeden rodzic się zdziwił po powrocie z wywczasów z Bułgarii...

Data: 2009-07-25 22:04:05
Autor: kml

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:h4fipe$qre$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wiek wiekiem ale poziom poziomem. W tym roku na maturze z polskiego było to co ja miałem w 8 klasie podstawówki czyli porównanie Telimeny i Zosi :| Ze wszystkich moich rówieśników nie przypominam sobie nikogo kto by próbował latać etc pamiętam natomiast doskonale niezbyt delikatne obchodzenie się z rodzicmobilem :))

kml

Data: 2009-07-25 22:54:10
Autor: Przemek V

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:h4fofm$5k$1inews.gazeta.pl...

[...]

I przydała ci się ta Telimena w ósmej klasie? Rozwinęła umiejętność rozwiązywania problemów, wyobraźnię albo pomogła radzić sobie w życiu? Mnie nie.

Ze wszystkich moich rówieśników nie przypominam sobie nikogo kto by próbował latać etc pamiętam natomiast doskonale niezbyt delikatne obchodzenie się z rodzicmobilem :))

Latanie może brzmi dramatycznie ale głupsze ale mniej efekciarsko brzmiące rzeczy młodzież robiła, robi i będzie robić.

Data: 2009-07-26 13:40:39
Autor: kml
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:h4frhk$6g1$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Dla mnie to jest zaniżanie poziomu żeby ludziom 18 letnim dawać na egzaminie dojrzałości zadania, które kilka lat wcześniej robiły dzieci pod koniec podstawówki.

[...]

Pytając o detale na pms ;P

kml

Data: 2009-07-26 14:28:51
Autor: Tomasz Pyra
kml pisze:

Dla mnie to jest zaniżanie poziomu żeby ludziom 18 letnim dawać na egzaminie dojrzałości zadania, które kilka lat wcześniej robiły dzieci pod koniec podstawówki.

Na dobrą sprawę można z tego tematu pisać i pracę magisterską albo i się doktoryzować.
W zależności od poziomu po prostu się podchodzi do zagadnienia w inny sposób, ale zagadnienie może być to samo.

Latanie może brzmi dramatycznie ale głupsze ale mniej efekciarsko brzmiące rzeczy młodzież robiła, robi i będzie robić.

Pytając o detale na pms ;P

Może lepiej zapytać i dowiedzieć się że to durne ;)

Data: 2009-07-27 18:49:16
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 25 Jul 2009 22:54:10 +0200, Przemek V napisał(a):

[...]

Uwierz, przydaje się na co dzień. To umiejętność wyrażania swoich myśli
zarówno w mowie, jak i w piśmie. Większość obecnych 18-latków takowej nie posiada. Zdziwisz się pewnie, że
dla nich napisanie krótkiej odpowiedzi na złożoną ofertę jest powyżej ich
umiejętności. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-30 09:28:37
Autor: Przemek V

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:bkrvmsfbg9ft.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Zawsze tak było, tylko 20 lat temu stali za tokarką albo z łopatą gdzieś popylali a po powrocie do domu obalali flaszkę. Dzisiaj stoją za ladą w komisie z komórkami a po powrocie do domu neostradę odpalają.

Data: 2009-08-03 17:42:11
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 30 Jul 2009 09:28:37 +0200, Przemek V napisał(a):

[...]

Jakoś nie wierzę. Tak sie składa, że mam do czynienia z archiwaliami typu
pisma do urzedów. I jakoś te sprzed 20 lat są napisane tak, że mozna je
czytać. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-03 09:55:38
Autor: Przemek V
Jak przygotować doraźnie auto do streetracingu ?
On 3 Sie, 17:42, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

> [...]

Jakoś nie wierzę. Tak sie składa, że mam do czynienia z archiwaliami typu
pisma do urzedów. I jakoś te sprzed 20 lat są napisane tak, że mozna je

Wtedy gawiedź nie porywała się z motyką na słońce tylko korzystała z
"Biur pisania podań"

Data: 2009-08-04 19:19:18
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 3 Aug 2009 09:55:38 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

[...]

Wybacz, 20 lat temu, to były przełom lat 80/90 ub. wieku. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-26 09:45:44
Autor: J.F.
Jak przygotować doraŸnie auto do streetracingu?
On Sat, 25 Jul 2009 22:04:05 +0200,  kml wrote:
Wiek wiekiem ale poziom poziomem. W tym roku na maturze z polskiego było to co ja miałem w 8 klasie podstawówki czyli porównanie Telimeny i Zosi :|

Mozesz sie z tego i habilitowac, kwestia poziomu porownania.

Tylko .. to pytanie w ogole ma jakis poziom ? Co tu mozna porownywac ?
Z polskiego nigdy nie bylem orlem, ale moj scisly umysl temu przeczy.

Owszem moge sie troche rozpisac na temat, ale ciekaw jestem jak sie
komisja do tego ustosunkuje :-)

J.

Data: 2009-07-25 22:36:46
Autor: Andrzej
[...]

a nie przyszło Wam do głowy, że Tommy teraz siedzi przed monitorem i ma ubaw po pachy - podobnie jak z wątku o rampie?

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-07-25 22:56:59
Autor: Przemek V

Użytkownik "Andrzej" <szuwar_ek_wywal@to_wp.pl> napisał w wiadomości news:h4fqhb$4d0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Demaskatorze ironii, ja też mam ubaw a nie do Tommy'ego odpisuję.

Jak przygotować doraźnie auto do streetracingu?