Jak przyspieszyć ładowanie HTC?

Data: 2013-10-07 11:48:02
Autor: G Nowak
Jak przyspieszyć ładowanie HTC?
Zgubiłem oryginalny ładowarkę i (co gorsze) kabel USB do niej. Kupiłem
nową ładowarkę (też HTC oryginalną) lecz kabel mam "jakiś" USB. W
konsekwencji wydłużył mi się czas ładowania o ok 300%.

Czy ktoś z Was wie w jaki sposób należy przerobić kabel USB dla HTC aby
telefon łaskawie zechciał się ładować jak należy? Ładowarki raczej nie
da się przerobić bez użycia młotka więc pozostaje kabel... Nie mam
niestety z czym go porównać. :(

Niestety "chinskie" kable maja mniejsza zawartosc miedzi, warto zaopatrzyc sie w oryginalny chinski, nawet jesli kosztuje 5x wiecej. Polecam rowniez ladowarke od Nokii N8 (oryginalna), miala ona 1.5A przez co telefon bardziej sie grzal i ladowal sie nieco szybciej.

--
Pozdr

Data: 2013-10-08 20:04:27
Autor: Marek
W dniu 2013-10-07 12:48, G Nowak pisze:

[...]

A mi na cieniutkim chińskim dużo szybciej ładuje. Tak jak to kiedyś miałem. Zapewne dzięki jego niskiej jakości i być może jakiejś upływności telefon dostaje informacje, że może więcej prądu pobierać. To nie kwestia ładowarki czy kabla w sensie jakości. Jeśli ładowarka jest w stanie dać 1A to nawet najbardziej badziewną da się naładować szybko telefon o ile odpowiednio poinformuje się telefon, że mu wolno.

Marek

Jak przyspieszyć ładowanie HTC?