Jak przystąpić do KODu

Data: 2015-12-09 16:50:24
Autor: stevep
Jak przystąpić do KODu
HÓJNIA , BO ŚEM WYPRALIM S KASY I NAWET DILER S PROWIDĘTA NIE HCE NAM PORZYCZYĆ KREDYTÓ ,AL E SUŁYSZAŁEM ŻEM RZE JAK ŚEM ZAPISZEM DO KODó TO MI ZAPŁACOM PIŃĆ DYSZEK DNIUFKI ZA OBORONEM DEMONKRANCJI
POPROSZEM O ZARADE JAK ŚEM ZAPISAĆ DO KODÓ
DŹENKUJEM ZA POZYTYWNE ROSPACZENIE MOJEJ SYTÓACJI

I PODANJA

stevep011@invalid.tkdami.net

Data: 2015-12-09 17:58:44
Autor: u2
Jak przystąpić do KODu
WON BĘKARCIE z speranza.aioe.org !

Mark Woydak

Data: 2015-12-09 12:42:31
Autor: Marek
Jak przystpi do KODu
Najpierw trzeba sie obrzeza.

Data: 2015-12-09 21:46:24
Autor: boukun
Jak przystpi do KODu
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
Najpierw trzeba sie obrzeza.

He, he, he :)

boukun

Data: 2015-12-10 07:14:51
Autor: u2
Jak przystpi do KODu
Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:9d61d69f-ed50-47b6-aa35-eb224024e7e6googlegroups.com...
Najpierw trzeba sie obrzeza.

No to moesz ju przystpi!

Data: 2015-12-10 13:29:48
Autor: Marek
Jak przystpi do KODu
W dniu czwartek, 10 grudnia 2015 07:22:00 UTC+1 uytkownik u2 napisa:
Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:9d61d69f-ed50-47b6-aa35-eb224024e7e6googlegroups.com...
>Najpierw trzeba sie obrzeza.

No to moesz ju przystpi!

Prowokujesz mnie, zebym ci przyslal zdjecie mojego wacka ?

Data: 2015-12-10 22:51:41
Autor: u2
Jak przystąpić do KODu
W dniu 2015-12-10 o 22:29, Marek pisze:
Prowokujesz mnie, zebym ci przyslal zdjecie mojego wacka ?

taaa, pajdak to prowok ubecki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Jak przystąpić do KODu