Jak przywieźć większą ilość alkoholu z zagranicy niż zwolnio na z cła

Data: 2009-12-29 10:08:48
Autor: andreas
Jak przywieźć większą ilość alkoholu z zagranicy niż zwolnio na z cła
Użytkownik "Gienek" <gienek@simplusnet.pl> napisał w wiadomości news:hhcggt$876$1inews.gazeta.pl...

Zwykły człowiek nie prowadzący działalności gospodarczej pomimo najszczerszych chęci zapłacenia podatku, cła i innych dupereli nie może przywieźć do Polski spoza granic Unii Europejskiej więcej niż 1l alkoholu który ma więcej niż 22%

Dobrze zrozumiałem odpowiedź z urzędu celnego czy źle?

Dobrze.

co należy zrobić żeby móc przywieźć legalnie do Polski cztery litrowe flaszki wódki?

Nie jechać samemu.

--
andreas

Data: 2009-12-29 11:01:37
Autor: Gienek
[...]

Tak też myślałem. Dziękuję bardzo za odpowiedź.

Jak przywieźć większą ilość alkoholu z zagranicy niż zwolnio na z cła