Jak przyznać się US do niepłaconych podatków?

Data: 2011-11-09 23:43:04
Autor: grafik
Jak przyznać się US do niepłaconych podatków?

Użytkownik " Truperiado" <truperiado@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9emcs$6gr$1inews.gazeta.pl...
Sytuacja wygląda tak:
Starsza kobieta (dziś 85 lat) odzyskała kilkanaście lat temu niewielką
rodzinną kamienicę w centrum dużego miasta. W niej lokatorzy. Czynsze
śmiesznie niskie (kilka zł za m2). Administrację prowadziła &#8222;zaufana&#8221; osoba.
Nie prowadziła praktycznie żadnej księgowości, na nic nie ma rachunków. Stan
na dzień dzisiejszy:
Przychody we wszystkich latach: nieznane
Koszty: zerowe, bo nie ma rachunków
Czynsze: nadal śmiesznie niskie.
Ponieważ &#8222;zaufana&#8221; osoba cały czas twierdziła, że nie ma żadnego dochodu
Podatek: nigdy nie rozliczony.

Jak to wyprostować? Jakie będą możliwe konsekwencje? Jak najlepiej sprawę
rozegrać, żeby konsekwencje były jak najmniej bolesne? Czy US może stwierdzić,
że te śmiesznie niskie czynsze są tylko dla pozoru i dowalić domiar?

Ps.
Uprzejmie proszę o powstrzymanie się od komentarzy pod adresem właścicielki.
Sam wiem, co o tym myśleć...

--
Pzdr - Truperiado

--

Chyba najlepiej nie ruszać
Nie wiem za ile wstecz może US ściągać należności(podatki) ale chyba coś z 5 lat. Więc jak sie wyda za 10 lat to  kary itp będą właściwie takie same.

Data: 2011-11-09 16:53:47
Autor: witek
Jak przyznać się US do niepłaconych podatków?
On 11/9/2011 4:43 PM, grafik wrote:
i sprawa się sama rozwiąże...

czytaj, zapłacą spadkobiercy,

Data: 2011-11-09 23:21:56
Autor:
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
> i sprawa się sama rozwiąże...

czytaj, zapłacą spadkobiercy,

Otóż to, Witku, otóż to...

--
Pzdr - Truperiado

Data: 2011-11-09 19:55:00
Autor: witek
On 11/9/2011 5:21 PM, truperiado@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
witek<witek7205@gazeta.pl.invalid>  napisał(a):

i sprawa się sama rozwiąże...

czytaj, zapłacą spadkobiercy,

Otóż to, Witku, otóż to...

a to niczego nie zmieni.
podatek czy jesczcze nienaliczony czy też już w egzekucji i tak spadkobiercom sie dostanie.

Data: 2011-11-09 23:20:36
Autor: Truperiado
Jak przyznać się US do niepłaconych podatków?
grafik <biuro@ilustracje-wektorowe.pl> napisał(a):
Chyba najlepiej nie ruszać

I dalej nie płacić podatków? Już bardziej bym się odważył igrać z czarną damą z kosą, niż z urzędnikami naszej skarbówki

Nie wiem za ile wstecz może US ściągać należności(podatki) ale chyba coś z
5
lat.

Podobno tak. Dlatego, tak myślę, chyba najlepiej zapłacić z głupia frant podatek za 2011 i siedzieć cicho. Wtedy się dostanie najwyżej za 4 lata. Dobrze myślę?

Więc jak sie wyda za 10 lat to  kary itp będą właściwie takie same.

A ja już nie jestem tego taki pewien.

A może właściciela umrze i sprawa się sama rozwiąże...

Niestety wtedy stanie się wręcz przeciwnie. Wybuchnie.

--
Pzdr - Truperiado

Data: 2011-11-09 19:52:34
Autor: witek
On 11/9/2011 5:20 PM, Truperiado wrote:
Wtedy się dostanie najwyżej za 4 lata.

i z kodeksu karno-skarbowego.
Taniej jednak wyjdzie podatek.

Jak przyznać się US do niepłaconych podatków?