Jak puszka / skrzynka do wmurowania, na router ?

Data: 2010-10-26 17:33:10
Autor: PC
Jak puszka / skrzynka do wmurowania, na router ?
TV mam w plastikowej puszcze elektrycznej wpuszczonej w ścianę, alarm i telefon w dedykowanej skrzynce z trafem a internet na zewnątrz ściany. Wszystko to pod sufitem w zabudowie we wnęce. Do internetu wyprowadziłem kable i zamontowałem gniazdka natynkowe. Obok jest router wifi na płasko na ścianie, podłączony kabelkami zarobionymi na miarę. To jest już któryś router i tym razem nie ma antenek ani złącz do nich więc montaż wewnątrz czegoś byłby problematyczny.

PC

Jak puszka / skrzynka do wmurowania, na router ?