Jak rasowy szachista planuje swoje ruchy na wiele rozdań do przodu

Data: 2019-11-05 11:41:42
Autor: Runt
Jak rasowy szachista planuje swoje ruchy na wiele rozdań do przodu
W dniu 2019-11-04 o 18:01, boukun pisze:
Żaden koniec Trybunału Konstytucyjnego. PiS właśnie pokazuje, jak ważny jest to z jego punktu widzenia organ.

Tak to jest kiedy POzwoli się na dostęp do stołu POtomkom "parobków folwarcznych"

--
Runt

Data: 2019-11-05 11:48:57
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No Kiszczak wiedział, kogo dopuścić :)
POPiS!

boukun

Data: 2019-11-05 11:54:49
Autor: Runt
W dniu 2019-11-05 o 11:48, boukun pisze:
[...]

Jaki POPiS? Przy korycie jest PiS. Nie zauważyłeś?
Kiszczak z Jaruzelskim od dawna balują w leninowskim raju.
Tym co się dzieje w PL steruje Kreml.

--
Runt

Data: 2019-11-05 03:31:43
Autor: mrbluesky.pl
Jak rasowy szachista planuje swoje ruchy na wiele rozdań do przodu
Jaki POPiS? Przy korycie jest PiS. Nie zauważyłeś? -- -
POl sejmu, senatu i stolkow wszelkich urzedasow i samorzadow nadal ma oPOzycja.
Dziela sie niemal dokladnie POl na POl. POPiS to fakt.

Data: 2019-11-05 12:43:41
Autor: Runt
W dniu 2019-11-05 o 12:31, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Jaki POPiS? Przy korycie jest PiS. Nie zauważyłeś?
-- -
POl sejmu, senatu i stolkow wszelkich urzedasow i samorzadow nadal ma oPOzycja.

POczytaj sobie o roli Sejmu i Senatu, a także rządu.

Dziela sie niemal dokladnie POl na POl. POPiS to fakt.

Co ty POwiesz? Możesz podac w %?

--
Runt

Data: 2019-11-05 04:31:46
Autor: mrbluesky.pl
Jak rasowy szachista planuje swoje ruchy na wiele rozdań do przodu

Co ty POwiesz? Możesz podac w %? -- -
POlicz sobie sam ;P
Nie umiesz? To do KOmisji wyborczej sie nadajesz ;)
Demokracja nie istnieje. To tylko dyktat najwiekszej mnejszosci.

Data: 2019-11-05 05:57:49
Autor: mrbluesky.pl
Jak rasowy szachista planuje swoje ruchy na wiele rozdań do przodu
lub sumy jeszcze mniejszych mniejszosci przebijajacych najwieksza ;)

Data: 2019-11-05 09:12:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 14:57:50 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
lub sumy jeszcze mniejszych mniejszosci przebijajacych najwieksza ;)

I to drugie jest lepsze. Pluralizm.

Data: 2019-11-05 18:17:52
Autor: u2
W dniu 05.11.2019 o 18:12, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 14:57:50 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
lub sumy jeszcze mniejszych mniejszosci przebijajacych najwieksza ;)

I to drugie jest lepsze. Pluralizm.

ty Kubuś z mniejszości ? seksualnej ?:)))))))))))))))))

Data: 2019-11-05 14:16:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 18:17:52 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> ty Kubuś z mniejszości ? seksualnej ?:)))))))))))))))))

Nie z seksualnej ani etnicznej - z kulturowej.

Data: 2019-11-05 16:19:08
Autor: Runt
Jak rasowy szachista planuje swoje ruchy na wiele rozdań do przodu
W dniu 2019-11-05 o 13:31, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Co ty POwiesz? Możesz podac w %?
-- -
POlicz sobie sam ;P

POliczyłem. Chcesz znać wynik?

Nie umiesz? To do KOmisji wyborczej sie nadajesz ;)

Ty się nadajesz? ;-)

Demokracja nie istnieje. To tylko dyktat najwiekszej mnejszosci.

W PL są rządy ochlokracji.

--
Runt

Data: 2019-11-05 13:10:11
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Fikcja, rządzą na zmianę, powyżej kostek się nie kopią. Teatrzyk dla ciemnego luda...

boukun

Data: 2019-11-05 16:17:27
Autor: Runt
W dniu 2019-11-05 o 13:10, boukun pisze:
[...]

Chcesz POwiedzieć, że PiS gra w tym 1-wsze skrzypce? Zauważyłem, że od dawna unikasz krytyki PiS, a jedynie krytykujesz PO. Coś w tym jest.

--
Runt

Data: 2019-11-05 18:09:16
Autor: boukun
[...]

Krytykuję tych, co próbują rozgraniczać, co udają, że jest różnica, że PO to coś lepszego... A jak kradli, to widzieliśmy...

boukun

Jak rasowy szachista planuje swoje ruchy na wiele rozdań do przodu