Jak reagować na quadowców i crosi arzy?

Data: 2010-04-11 20:18:50
Autor: BoDro
Jak reagować na quadowców i crosi arzy?
amcinpiL pisze:

Od paru już lat jest coraz intensywniej rozjeżdżany, tak że świetne
niektóre zjazdy zamieniły się w przemielony, grząski lub z głębokimi
koleinami teren, nienadający się już w tej chwili na rower.

choć jestem antykładowcem to uczciwie muszę stwierdzić, że masakrę na leśnych duktach to robią głównie pracownicy leśni... Wiem, wiem - taka ich praca i jakoś muszą się swoimi "potworami" do zrywki i zwózki przemieszczać :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-04-12 08:55:49
Autor: ...::QRT::...
Dnia Sun, 11 Apr 2010 20:18:50 +0200, BoDro napisał(a):

amcinpiL pisze:

[...]

zgadza sie.

Jak reagować na quadowców i crosi arzy?