Jak reagować na quadowców i crosiarzy?

Data: 2010-04-11 19:19:49
Autor: Dżejm
Jak reagować na quadowców i crosiarzy?
[...]
Pytanie zasadnicze, co ja mogę próbować robić w takim przypadku, gdzie
pisać, kogo wzywać, informować. Jakich argumentów używać jeśli uda się, tak
jak mi, nawiązać "łączność" z silnikowacami?
Jak aktywnie można próbować zmienić istniejącą sytuację, nie angażując w to
żadnych negatywnych emocji?

Chcesz przekonać fana motoryzacji, że coś źle robi ? W Polsce ? Raczysz żartować. Kilka razy Ci się uda coś powiedzieć, a za którymś razem dostaniesz po mordzie albo jeszcze gorzej kosą pod żebra.

pozdro
Jacek

Jak reagować na quadowców i crosiarzy?