Jak regulujecie przednia przerzutke?

Data: 2017-07-28 19:39:30
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak regulujecie przednia przerzutke?
Data: 2017-07-28 20:07:11
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak regulujecie przednia przerzutke?
Dobra, bo tania jak na LX, ale na mocowanie 31,8 mm niestety :-(

-- -- -
www.ebay.pl/itm/Shimano-Deore-LX-FD-M750-Front-Derailleur-31-8mm-Triple-9-Speed-Silver-/401337933542

Data: 2017-07-28 20:10:56
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak regulujecie przednia przerzutke?
Ta (Deore LX) w opisie jest 34,9mm i bottom-pull, ale ze zdjęcia wygl±da na dual-pull :-o
Co my¶licie?

Data: 2017-07-28 21:03:44
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak regulujecie przednia przerzutke?
Kupiłem tę Shimano Deore XT FD-M739 34.9mm top swing, o rodzaju ci±gu opowiem jak dojdzie (czy ma tylko dolny jak w opisie, czy jednak podwójny jak na zdjęciu), a wiem że tu na grupie jest co najmniej jeden chart na oryginalne 8-rzędówki ;-))
www.ebay.pl/itm/401369006703
  a.. Speed: 8
  b.. Chainstay Angle: 66-69 degrees
  c.. Material: Steel
  d.. Type: Clamp 34.9mm
  e.. Color: Silver
  f.. Shimano Part # IFDM739DL6
New OEM: not in retail packaging

-- -- -
Ta w opisie jest 34,9mm i bottom-pull, ale ze zdjęcia wygl±da na dual-pull :-o
Co my¶licie?

Jak regulujecie przednia przerzutke?