Jak rejestracja sprow.na firme

Data: 2010-08-06 21:06:36
Autor: emes
Jak rejestracja sprow.na firme
Google nie chce mi powiedziec, a wszak dawno rejestrowalem szrot z zachodu,
Mam auto ciezarowe (9 osobowy trafic), mam to rejestrowac na firme czy lepiej normalnie.
Aykcyzy to od ciezarowych na pewno nie ma, a jak z recyklingiem. Zmienili wkoncu cos w przepisach czy nadal mozna kupic taniej dla firmy recykling.
Jakies przygody po drodze przy rejestracji jak VAT, czy zwolnienie z vatu ?

Pozdr
emes

Jak rejestracja sprow.na firme