Jak robić amatorskie zdjęcia pod wodą?

Data: 2009-06-23 02:58:27
Autor: Kot Prezydenta
Jak robić amatorskie zdjęcia pod wodą?

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:h1j5b9$m25$1news.onet.pl...
Jak w temacie - mam Lumixa FX500, kompakt, i w odróżnieniu do innych Lumixów ten nie ma prefabrykowanych ustawień do zdjęć pod wodą. Czy to jest duży minus?

Jeśli masz mimimum wiedzy o fotografii to jest to plus

Jak ustawiać podstawowe parametry by było w miarę dobrze (Egipt)?

Nie ma parametrów na egipt, parametry dopasowuje się do warunków fotografowania a te tak jak na powietrzu jak i w wodzie się zmieniają.

Nie zamierzam robić profesjonalnych zdjęć, i wiem że cudów z tego aparatu nie zrobię.

Szybki kurs fotografii, jedno popołudnie i zrozumiesz że ustawienia typu: pod wodą, na sniegu i u cioci da się samodzielnie ustawic w 3 sekundy, co wiecej efekty beda lepsze bo świadome.

Jak robić amatorskie zdjęcia pod wodą?