Jak rodzi si臋 Z艁O

Data: 2016-01-21 18:07:08
Autor: silvio balconetti
Jak rodzi si臋 Z艁O

O wyczynach nazist贸w przypomina w Berlinie skromny pomnik, znajduj膮cy
si臋 w miejscu, gdzie 80 lat temu p艂on膮艂 stos z ksi膮偶kami. Pod
powierzchni膮 placu znajduje si臋 przykryte grubym szk艂em podziemne
pomieszczenie z rega艂ami bez ksi膮偶ek. Na zamontowanej obok metalowej
tabliczce wyryto proroczy cytat z poety Heinricha Heinego z 1820 roku -
"To tylko preludium - tam, gdzie pali si臋 ksi膮偶ki, w ko艅cu pali si臋 te偶
ludzi".

http://gosc.pl/doc/1548890.80-lat-temu-nazisci-spalili-ksiazki-swoich-wrogow

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Heine mia艂 racj臋, gdy kilka wiek贸w wcze艣niej powsta艂a zaraza Lutra
zacz臋to pali膰 warto艣ciowe dzie艂a Tomasza z Akwinu jak r贸wnie偶 palono ludzi.

Akwinaty to bym tak bardzo nie bronil. O ile wiem jakos mu inkwizycja nie przeszladzala. Przed laty powstal film "Die Welle", o nauczycielu, ktory chcial przestrzec przed nazizmem i zrobil eksperyment, ktory wymknal sie kontroli. Wczesniej byl tez film "Das Experiment" (Eksperyment) o slynnym doswiadczeniu Zimbardo. Faszyzm i gwalt moga narodzic sie wszedzie, wystarczy im tylko stworzyc odpowiednie warunki.
Tu gdzie mieszkam co roku 9 listopada wladze miasta czcza rocznice "Kristalnacht", na starym miescie miedzy kostka brukowa znajduja sie plytki mosiezne u nazwiskami bylych zydowskich mieszkancow, jest tez "Uliczka zydowska" (Judengasse), a sasiednim miescie szczycacym sie z honorowego obywatela H.Kissingera jest muzeum zydowskie.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-01-22 11:36:23
Autor: Marek
Jak rodzi si Z
W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 18:07:11 UTC+1 u縴tkownik silvio balconetti napisa:

> [...]

Tu gdzie mieszkam co roku 9 listopada wladze miasta czcza rocznice "Kristalnacht", na starym miescie miedzy kostka brukowa znajduja sie plytki mosiezne u nazwiskami bylych zydowskich mieszkancow, jest tez "Uliczka zydowska" (Judengasse), a sasiednim miescie szczycacym sie z honorowego obywatela H.Kissingera jest muzeum zydowskie.

A czy m體i sie o tym, jak zydowskie organizacje wspolpracowaly z nazistami w   celu zmuszenia Zyd體 do emigracji do Palestyny ?

Data: 2016-01-22 22:08:36
Autor: silvio balconetti
Jak rodzi si臋 Z艁O

A czy m體i sie o tym, jak zydowskie organizacje wspolpracowaly z nazistami w   celu zmuszenia Zyd體 do emigracji do Palestyny ?

Ludzie maja inne problemy na glowie. Od lat trwa dyskusja nt. Nowej Szwabii (Neuschwabenland), terenow wschodniej Antarktydy, czesci przyznanego Norwegii Kraju Krolowej Maud, do ktorych przed wojna rozcily pretensje tez i Niemcy i w latach 1938/39 wyslaly tam ekspedycje badawcza. Powstala tam podobno wielka baza wojskowa, w ktorej po 1945 roku schronili sie czolowi nazisci wraz z wieloma oddzialami wojska. Od lat na terenach tych prowadza tajne operacje Amerykanie i Brytyjczycy, ktorzy chcac opanowac je uzywaja tam broni jadrowej. Na zycie w Nowej Szwabii pozwalaja liczne gorace zrodla, ktore dostaczaja ciepla i energii bazie wojskowej i osiedlom zamieszkalym przez elite III Rzeszy, ich potomkow i wojskowych.

https://de.wikipedia.org/wiki/Neuschwabenland

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Szanowny Prezydencie. B硂gos砤wione 硂no, kt髍e Ciebie nosi硂 i piersi, kt髍e ssa砮" (Szczecin).

Data: 2016-01-22 13:37:22
Autor: Marek
Jak rodzi si Z
W dniu pi眛ek, 22 stycznia 2016 22:08:39 UTC+1 u縴tkownik silvio balconetti napisa:

> [...]
Ludzie maja inne problemy na glowie. Od lat trwa dyskusja nt. Nowej Szwabii (Neuschwabenland), terenow wschodniej Antarktydy, czesci przyznanego Norwegii Kraju Krolowej Maud, do ktorych przed wojna rozcily pretensje tez i Niemcy i w latach 1938/39 wyslaly tam ekspedycje badawcza. Powstala tam podobno wielka baza wojskowa, w ktorej po 1945 roku schronili sie czolowi nazisci wraz z wieloma oddzialami wojska. Od lat na terenach tych prowadza tajne operacje Amerykanie i Brytyjczycy, ktorzy chcac opanowac je uzywaja tam broni jadrowej. Na zycie w Nowej Szwabii pozwalaja liczne gorace zrodla, ktore dostaczaja ciepla i energii bazie wojskowej i osiedlom zamieszkalym przez elite III Rzeszy, ich potomkow i wojskowych.

I 縴j tam, poluj眂 na Milben i Springschwaenze ?

Jak rodzi si臋 Z艁O