Jak rodzić, to tylko w Niemczech

Data: 2018-10-07 13:37:52
Autor: Pajdak
Jak rodzić, to tylko w Niemczech
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pp9ohk$10tm$1gioia.aioe.org...
Taki posiłek Justyna dostała na porodówce w Niemczech. "W Polsce suchy chleb i parówka"

Owoce, chińszczyzna ze świeżymi warzywami, wielozbożowe pieczywo, pudding i duża porcja ciasta - to nie restauracyjne menu, a posiłek, jaki otrzymała Justyna w szpitalu po narodzinach córki. Tyle że nie w polskim, a w niemieckim. - Pojechałam tam urodzić, bo widziałam, co spotkało moje koleżanki na porodówce - mówi kobieta Wirtualnej Polsce.

No to masz przechlapane u lordzika ;-))))

--
Pajdak

Jak rodzić, to tylko w Niemczech