"Jak rowery moga uratowac swiat"

Data: 2018-12-04 11:52:43
Autor: Rowerex
"Jak rowery moga uratowac swiat"
W dniu sobota, 1 grudnia 2018 14:45:48 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
Miasta się duszą od samochodów, na pewno nie pomoże rozbudowa infrastruktury samochodowej.

Bardzo proste rozwiązanie - eliminacja powodów do wjazdu do miast - e-urzędy, e-przychodnie, e-zakupy w e-sklepach z e-płatnościami, e-banki, e-kibicowanie, e-burdele, e-dziwki - nigdzie nie trzeba jechać, wszystko robimy ze "smart-e-domu" - i na to postawią e-władze i e-koncerny, nie na rowery, tylko na "e-udogodnienia" nie wymagające wjazdu do miast i ruszania czterech liter z fotela przed e-TV-smartfonem - no i zawsze można będzie e-uczestniczyć w e-spotkaniu dla e-pracodawcy, ot tak w e-przerwie w e-życiu.

Proste, e-postępowe i e-wygodne... Znowu zaczynam pierdolić, chyba założę e-bloga i zamówię e-grób na e-cmentarzu oraz wizytę u e-psychiatry, to ostatnie koniecznie - jak to w moim ulubionym teście piosenki: "nie wiem, nie wiem sam, co psychiatra powie na mój stan" :D

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-12-04 12:09:50
Autor: Ignac
W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 20:52:45 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:
> [...]

Bardzo proste rozwiązanie - eliminacja powodów do wjazdu do miast - e-urzędy, e-przychodnie, e-zakupy w e-sklepach z e-płatnościami, e-banki, e-kibicowanie, e-burdele, e-dziwki - nigdzie nie trzeba jechać, wszystko robimy ze "smart-e-domu" - i na to postawią e-władze i e-koncerny, nie na rowery, tylko na "e-udogodnienia" nie wymagające wjazdu do miast i ruszania czterech liter z fotela przed e-TV-smartfonem - no i zawsze można będzie e-uczestniczyć w e-spotkaniu dla e-pracodawcy, ot tak w e-przerwie w e-życiu.

I powiem Ci, że jest to jak najbardziej realna wizja świata,
zważywszy, na leniwą ludzką naturę, z zasady.

"Jak rowery moga uratowac swiat"