Jak równy z równym

Data: 2021-04-09 08:00:23
Autor: Runt
Jak równy z równym
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26961447,andrzej-duda-odpowiada-markowi-belce-ws-niepodlaczonego-telefonu.html#s=BoxOpImg12

"Biorąc pod uwagę poziom tej prezydentury, może i lepiej, że nie jest podłączony do sieci. Jeszcze by się prezydent Biden dodzwonił i byłby klops" - napisał Marek Belka, komentując spekulacje na temat telefonu, przez który Andrzej Duda rozmawiał z królem Jordanii."

"Na wpis Belki odpowiedział Andrzej Duda. "Dramatycznie nisko Pan lata, Panie Prezesie. Nie wstyd Panu?" - zapytał. Do prezydenckiego pytania odniósł się z kolei Donald Tusk. "Wszyscy się wstydzimy, Panie Prezydencie" - stwierdził polityk."

Najważniejsze, że prezydent rozmawiał z królem.
o czym? A kogo to obchodzi? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-09 06:35:59
Autor: Zenek Kapelinder
Jak rĂłwny z rĂłwnym
piątek, 9 kwietnia 2021 o 08:00:25 UTC+2 Runt napisał(a):
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26961447,andrzej-duda-odpowiada-markowi-belce-ws-niepodlaczonego-telefonu.html#s=BoxOpImg12 "Biorąc pod uwagę poziom tej prezydentury, może i lepiej, że nie jest podłączony do sieci. Jeszcze by się prezydent Biden dodzwonił i byłby klops" - napisał Marek Belka, komentując spekulacje na temat telefonu, przez który Andrzej Duda rozmawiał z królem Jordanii." "Na wpis Belki odpowiedział Andrzej Duda. "Dramatycznie nisko Pan lata, Panie Prezesie. Nie wstyd Panu?" - zapytał. Do prezydenckiego pytania odniósł się z kolei Donald Tusk. "Wszyscy się wstydzimy, Panie Prezydencie" - stwierdził polityk." Najważniejsze, że prezydent rozmawiał z królem. o czym? A kogo to obchodzi? ;-))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Kogo obchodzi? Takich debili jak ty pizdziak vel runt dziura w dupie?

Data: 2021-04-09 14:22:13
Autor: Sylvio Balconetti
Jak rĂłwny z rĂłwnym
Am 09.04.21 um 08:00 schrieb Runt:
[...]

Popisal sie znajomoscia jordanskiego! Ale dlaczego nie ma nagran?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

  o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

"Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference" (Mark Twain)

  o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

Data: 2021-04-09 08:24:05
Autor: Zygmunt Yörgensen
Jak rĂłwny z rĂłwnym
Sylvio Balconetti napisał(a):

> Najważniejsze, że prezydent rozmawiał z królem. > o czym? A kogo to obchodzi? ;-))) >
Popisal sie znajomoscia jordanskiego! Ale dlaczego nie ma nagran?

Król miał matkę/macochę   angielkę/amerykankę więc znał angielski perfect.
15% dla poko się zbliża. Dziękujemy p.Welcz z wkład intelektualny!

A co do kabla, proszę iść na GWno, podobno widać go na powiększeniu.

Data: 2021-04-09 15:46:37
Autor: _Master_
Runt się PRZEJĄŁ i wysługuje się PRZYQ1|@5
A może to ono samo? ;-)

Data: 2021-04-09 16:05:29
Autor: Runt
master - przydupas zenusia
W dniu 2021-04-09 o 15:46, przydupas zenka _Master_ pisze:
A może to ono samo? ;-)
pajacu, ubiegasz się o względy zenka? no to się staraj. zenus uwielbia asshole i wydłubywanie paluchem koopsztale wiec macie te same upodobania. bawcie sie girles! ;-)))

cut the crap, will you? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-09 17:39:57
Autor: _Master_
Ty jesteś gupi Ty. Tyle mieście się w rozumku Runta

Data: 2021-04-09 16:05:17
Autor: Runt
Jak rĂłwny z rĂłwnym
piątek, 9 kwietnia 2021 o 08:00:25 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
Najważniejsze, że prezydent rozmawiał z królem.
o czym? A kogo to obchodzi? ;-)))

-- Runt

Kogo obchodzi?
niech zgadne? ciebie? zabolało co? ;-)))

Takich debili jak ty
zenusiu, debilzm to u was rodzinne ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja zaropiała łechtaczka. _master_ się do niej dobrał? bawcie się dobrze girles! ;-)))

vel runt
C-VEL zenek ;-)))

dziura w dupie?
zenusiu, skąd u ciebie to zaintersowanie "asshole? czyzby tesknota za burdelowymi czasami u hanssa?

masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to get out!

--
Runt

Data: 2021-04-09 13:23:19
Autor: Zenek Kapelinder
Jak rĂłwny z rĂłwnym
piątek, 9 kwietnia 2021 o 16:05:19 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź przodem. Dobrze wiesz dlaczego. Haha.

Data: 2021-04-10 08:30:25
Autor: Runt
Jak rĂłwny z rĂłwnym
W dniu 2021-04-09 o 22:23, koci bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, na ciebie zawsze mogę liczyć! ;-)))
czy to prawda, że "przodem" obciągałeś psu hanssa, a "tyłem" nastawiałeś hanssowi? ;-))))

masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-04-09 16:14:03
Autor: Zenek Kapelinder
Jak rĂłwny z rĂłwnym
[...]
Prawie jak równy z równym to możesz  pizdziak vel runt dziura w dupie z kamieniem co w polu leży pogadać. O ile kamień się zgodzi.

Data: 2021-04-10 08:30:29
Autor: Runt
Jak rĂłwny z rĂłwnym
W dniu 2021-04-10 o 01:14, koci bękart i ub-ecka kanalia Zenek Kapelinder pisze:
piątek, 9 kwietnia 2021 o 08:00:25 UTC+2 Runt napisał(a):
/..../
Najważniejsze, że prezydent rozmawiał z królem.
o czym? A kogo to obchodzi? ;-)))

-- Runt

Prawie jak równy z równym to możesz
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. twoje aspiracje sięgają maksymalnie słomy na gnoju w twoim chlewie.

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca arsehole?

vel runt
C-VEL zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, your father is an asshole wiec psie geny przeniósł na ciebie. ciągle tu ujadasz i szczekasz.   ;-)))

z kamieniem co w polu leży pogadać.
zenusiu, gadasz do kamienii? ale z ciebie zboczek ;-)))

O ile kamień się zgodzi.
https://tinyurl.com/kamieniezenka ;-)))