Jak rozkręcić usługi remontowe?

Data: 2009-03-05 20:55:23
Autor: garibaldiq
Jak rozkręcić usługi remontowe?
Próbuję rozkrecić usługi remontowe ale jak dotychczas bez
rezultatu.Zamieszczam regularnie ogłoszenia w prasie,na słupach ogłoszeniowych
i nic z tego.Zadnego telefonu.Co jeszcze mogę zrobić?

Data: 2009-03-05 23:44:05
Autor: hedd
garibaldiq pisze:
> Próbuję rozkrecić usługi remontowe ale jak dotychczas bez
> rezultatu.Zamieszczam regularnie ogłoszenia w prasie,na słupach ogłoszeniowych
> i nic z tego.Zadnego telefonu.Co jeszcze mogę zrobić?

IMO trzaby uderzyc w kierunku "poczty pantoflowej" +
do tego (chocby naprawde okrojona) strona www, imienne rekomendacje klientow + fotki "przed" i "po", a najlepiej to postawic sie w sytuacji posiadacza najwiekszego (najczesciej) dobytku materialnego, jakim jest mieszkanie badz dom, ktory to dobytek musimy oddac w "obce" rece. Po pierwsze zniwelowac obawe, ze schrzanisz robote a po drugie wzbudzic (oby sluszna ;) nadzieje, ze efekt zaspokoi, a najlepiej to przerosnie oczekiwania klienta.
Pytanie: Co zrobic aby byly te rece byly mniej "obce" i godne zaufania? Odpowiedz na to pytanie i marketing gotowy ;)

hedd

Data: 2009-03-05 23:45:27
Autor: dialog
Jak rozkręcić usługi remontowe?
no wiesz jest kilka  pomysłów ale nikt ci ich nie zdradzi za darmo. No wiesz wszytko w tym kraju kosztuje

napisz moze cos pomyslimy
napisz co robisz. nie ogólnikowo
Próbuję rozkrecić usługi remontozdrwe ale jak dotychczas bez

Data: 2009-03-06 00:37:37
Autor: HANA
[...]

A co chcesz robic i jaki rejon polski?

--
Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2009-03-06 01:17:09
Autor: SDD
[...]

Zerknij tu:

http://tnij.org/na-ziemie

Moze akurat kiepski czas jest na ten biznes?
Choc oczywiscie dobry pomysl potrafi rozkrecic kazdy biznes w kazdym czasie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-06 08:09:59
Autor: thaz [xpt]
  garibaldiq pisze:
Próbuję rozkrecić usługi remontowe ale jak dotychczas bez
rezultatu.Zamieszczam regularnie ogłoszenia w prasie,na słupach ogłoszeniowych
i nic z tego.Zadnego telefonu.Co jeszcze mogę zrobić?

info o takich usługach chyba najlepiej rozchodzi się "pocztą pantoflową",
czyli z ust do ust. Wsparciem dla tego typu promocji są na pewno wizytówki.

pozdr,
t.

--
fajna domena na sprzedaż: http://tnij.com/AJECd

Data: 2009-03-06 08:35:23
Autor: atman
[...]

   ogłoszenia w lokalej prasie i w Anonsach

Data: 2009-03-06 08:42:12
Autor: Чебурашка
  garibaldiq pisze:
Próbuję rozkrecić usługi remontowe ale jak dotychczas bez
rezultatu.Zamieszczam regularnie ogłoszenia w prasie,na słupach ogłoszeniowych
i nic z tego.Zadnego telefonu.Co jeszcze mogę zrobić?

Zarejestruj się w poniższych serwisach, może coś znajdziesz:

http://www.szukajfachowca.pl/
http://www.getup.pl/

Those who understand binary, and those who don't.

Data: 2009-03-06 09:36:46
Autor: scream
Dnia Thu, 5 Mar 2009 20:55:23 +0000 (UTC), garibaldiq napisał(a):

Próbuję rozkrecić usługi remontowe ale jak dotychczas bez
rezultatu.Zamieszczam regularnie ogłoszenia w prasie,na słupach ogłoszeniowych
i nic z tego.Zadnego telefonu.Co jeszcze mogę zrobić?

Najlepiej zmień branże! Przed chwilą na pl.misc.budowanie pytałeś o
absolutne podstawy. Chcesz rozkręcać usługi remontowe a nie masz o tym
najmniejszego pojęcia! Potem przez takich jak Ty solidne firmy muszą się
użerać z niezadowolonymi (nie bez powodu oczywiście) klientami.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-03-06 15:29:24
Autor: perszing
scream pisze:

[...]

A jak nie ma na co innego zmienic? Kazdy kiedys zaczynal.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-06 15:51:00
Autor: HANA

Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gorbo1$2dr$1news.onet.pl...
scream pisze:

[...]

Ale w tym wypadku scream ma racje
zeby cos robic trzeba miec o tym pojecie
a nie pytac czym sie tynkuje sciany

--
Andrzej
www.hana.com.pl