Jak rozkręcić usługi remontowe?

Data: 2009-03-05 20:55:46
Autor: garibaldiq
Jak rozkręcić usługi remontowe?
Próbuję rozkrecić usługi remontowe ale jak dotychczas bez
rezultatu.Zamieszczam regularnie ogłoszenia w prasie,na słupach ogłoszeniowych
i nic z tego.Zadnego telefonu.Co jeszcze mogę zrobić?

Data: 2009-03-06 14:52:18
Autor: Kane
Jak rozkręcić usługi remontowe?
--

To jest w stopce twojego maila.  Tak wiem, z automatu.
Ale dlaczego nie ma np

"Staszek & Marian Usługi Remontowe - szybko tanio solidnie
numer 666-123-456 http://www.staszekmariancorporation.pl "

Z punktu widzenia praktycznego: ja moich wykonawcow mialem z "poczty pantoflowej", hydraulika z polecenia w hurtowni instalacyjnej (akurat polecili mi mojego kolege ale niewazne ;)), a do sufitow mam czlowieka ktorego znalazlem na allegro wyszukujac '50km od mojego miejsca zamieszkania (kod pocztowy)'.

Moze to ci jakos pomoze.

Plus jak pisze scream - nie wiem jakie uslugi wykonujesz ale by pytac o taka podstawe jak na grupie pl.misc.budowanie....moze dlatego nie mozesz ich rozkrecic ?

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-03-06 16:59:46
Autor: andreas