Jak rozkręcić usługi remontowe?

Data: 2009-03-05 23:44:05
Autor: hedd
garibaldiq pisze:
> Próbuję rozkrecić usługi remontowe ale jak dotychczas bez
> rezultatu.Zamieszczam regularnie ogłoszenia w prasie,na słupach ogłoszeniowych
> i nic z tego.Zadnego telefonu.Co jeszcze mogę zrobić?

IMO trzaby uderzyc w kierunku "poczty pantoflowej" +
do tego (chocby naprawde okrojona) strona www, imienne rekomendacje klientow + fotki "przed" i "po", a najlepiej to postawic sie w sytuacji posiadacza najwiekszego (najczesciej) dobytku materialnego, jakim jest mieszkanie badz dom, ktory to dobytek musimy oddac w "obce" rece. Po pierwsze zniwelowac obawe, ze schrzanisz robote a po drugie wzbudzic (oby sluszna ;) nadzieje, ze efekt zaspokoi, a najlepiej to przerosnie oczekiwania klienta.
Pytanie: Co zrobic aby byly te rece byly mniej "obce" i godne zaufania? Odpowiedz na to pytanie i marketing gotowy ;)

hedd

Jak rozkręcić usługi remontowe?