Jak rozliczali pedofilii z PO. Tęczowe przywileje dla zwyrodnialców.

Data: 2019-05-22 14:10:29
Autor: Lord Donald
Jak rozliczali pedofilii z PO. Tęczowe przywileje dla zwyrodnialców.
Rozmowa z matką zgwałconej 9-latki

Mateusz K. brutalnie zgwałcił 9-letnią dziewczynkę, a następnie związał, zakneblował i zamknął w wersalce. Okazało się, że mężczyzna przebywał w zakładzie psychiatrycznym. Głos w sprawie zabrała matka dziewczynki, która opowiada o tym co naprawdę wydarzyło w niedzielę na gorzowskim Zawarciu i o tym, że nie zgadza się z odebraniem jej dzieci.

http://gorzowianin.com/wiadomosc/13289-rozmowa-z-matka-zgwalconej-9-latki-film.html?fbclid=IwAR3UVlKWVcaAsQ25p4VW8eVip-ZcykGoWtv45D1R6mxSdjXw6e-uw9iPnGE

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1022333404629811&set=a.271323893064103&type=3&theater

POsrancy wejdą to będzie więcej tęczowych srajdaczków.

Data: 2019-05-22 05:24:27
Autor: Bruno Brunowski
Jak rozliczali pedofilii z PO. Tęczowe przywileje dla zwyrodnialców.
W dniu środa, 22 maja 2019 14:10:32 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

Znaczy chodzi ci o to, że to za pisiorów zboczeńca wypuszczono?

"Na jaw wyszły nowe informacje dotyczące gwałciciela. 24-latek pochodzący ze Śląska wcześniej miał postawione zarzuty dotyczące czynów na tle pedofilskim. Nie został skazany, dlatego, że uznano go za niepoczytalnego. Przebywał w zamkniętym ośrodku psychiatryczny na obserwacji. W 2018 roku zespół lekarzy uznał, że może wyjść na wolność. Sprawą zajmowała się wówczas prokuratura w Gliwicach.

 - Intrenacja, osadzenie w szpitalu psychiatrycznym były zastosowane jako środek zapobiegawczy. Trwała od października 2013 roku do czerwca 2018 - powiedział dziennikarzom prokurator Dąbkowski."

Czytaj więcej: https://gazetalubuska.pl/gorzow-wlkp-24letni-mateusz-k-zgwalcil-i-wiezil-9letnia-dziewczynke-uslyszal-dwa-zarzuty-przyznal-sie/ar/c1-14147157

--
Bruno

Data: 2019-05-22 16:46:05
Autor: Lord Donald
W dniu 22.05.2019 o 14:10, Lord Donald pisze:
[...]

Tutaj ludzie już hujowi składają życzenia.

Co za gnida! Taki huj już by kiedyś nie wrócił. Ciekawe dlaczego te biedne dziecko trzymał związane w kanapie. Raczej zostawił przy życiu na później zwyrodnialec. Bo na pewno nie planowa żywej puścić do domu. Całe szczęście, że ktoś znalazł te biedne dziecko, inaczej jeszcze by zamordował jebany śmieć. Dożywocie w kopalni na dnie szybu, żarcie wrzucać jedynie w zamian z urobek.

Data: 2019-05-22 07:53:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 maja 2019 16:46:07 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

Co za gnida! Taki huj już by kiedyś nie wrócił. Ciekawe dlaczego te biedne dziecko trzymał związane w kanapie. Raczej zostawił przy życiu na później zwyrodnialec. Bo na pewno nie planowa żywej puścić do domu. Całe szczęście, że ktoś znalazł te biedne dziecko, inaczej jeszcze by zamordował jebany śmieć. Dożywocie w kopalni na dnie szybu, żarcie wrzucać jedynie w zamian z urobek.

A wszystko to, gdyż ścigający za obrazki z tęczą najwyraźniej nie mieli czasu by przyjrzeć się sprawie zboczeńca, który został zwolniony z psychiatryka w 2018 roku

Takie czasy.

--
Bruno

Data: 2019-05-22 17:02:31
Autor: Lord Donald
[...]

Co ty srajdaku pierdolisz.

Okazało się, że 24-latek był w przeszłości podejrzewany o molestowanie osób małoletnich. Sprawa została umorzona przez Sąd Rejonowy w Gliwicach w 2013 roku z uwagi na to, że mężczyzna był niepoczytalny. Mężczyzna został osadzony w zakładzie psychiatrycznym w październiku 2013 roku i opuścił go dopiero w czerwcu 2018 roku.

Huj go wie jaki POsraniec mu to załatwił. Jak można być sądzonym za molestowanie dzieci i wywinąć się takim wyrokiem. Tak działało wasze prawo. Nie wiem czy to łapówka od POsrańca co go chronił, czy głupota waszego POsranego prawa. Podejrzewam że skazał go na psychiatryka dla ściemy, bo nie mogli lżej. Na pewno jeszcze na skierowaniu napisane, że leczenie traumy po brutalności policji. To wsze posrane sądy odpowiadają za wypuszczenie tego zwyrodnialca.

Data: 2019-05-22 08:14:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 maja 2019 17:02:33 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]

Okazało się, że 24-latek był w przeszłości podejrzewany o molestowanie osób małoletnich. Sprawa została umorzona przez Sąd Rejonowy w Gliwicach w 2013 roku z uwagi na to, że mężczyzna był niepoczytalny. Mężczyzna został osadzony w zakładzie psychiatrycznym w październiku 2013 roku i opuścił go dopiero w czerwcu 2018 roku.

[Ciach bełkot]

Drogi debilu, właśnie o tym piszę. Zboczeniec wyszedł z psychiatryka w 2018 roku i najwyraźniej nikt się nim nie zainteresował. Mordercę Adamowicza również zlekceważono. Podobnie jak wcześniejszy bandycki atak na zamordowanego w Warszawie nastolatka. Służby mają teraz ważniejsze sprawy na głowie, ot choćby ściganie za tęczowe obrazki.

Takie czasy.

--
Bruno

Data: 2019-05-23 00:55:03
Autor: Lord Donald
[...]

A kto go POsrany srajdaku jak siebie do takiego sanatorium wsadził? Powinien siedzieć debilu w pierdlu do by nie gwałcił dzieci. Właśnie wychodzi wasze POsrane prawo. Co ty pierdolisz debilku, dokładnie tam pisze, że to wyrok sądu z 2013. Przecież nikt nie siedzi i nie analizuje waszych wyroków. Jak zmieniło się prawo kilka miesięcy temu, to musiał by ktoś wnieść skargę nadzwyczajną aby przeprowadzić rewizję wyroku. Widzisz właśnie to za waszych czasów najbardziej zwyrodniali pedofile dostawali zawiasy lub sanatorium w psychiatryku.

Data: 2019-05-23 06:09:18
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc4k05$1cc9$1gioia.aioe.org...
W dniu 22.05.2019 o 17:14, Bruno Brunowski pisze:
[...]

październik 2013 - rządy PO/PSL - koleś zamkniety w zakładzie psychiatrycznym
czerwiec 2018 - rządy PiS - koleś wypuszczony z zakładu psychiatrycznego

--
Pajdak

Data: 2019-05-23 00:03:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 06:30:42 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:

> A kto go POsrany srajdaku jak siebie do takiego sanatorium wsadził?

październik 2013 - rządy PO/PSL - koleś zamkniety w zakładzie psychiatrycznym
czerwiec 2018 - rządy PiS - koleś wypuszczony z zakładu psychiatrycznego

BTW zwyrodnialec nie trafił do rejestru pedofilów, czyli kolejna luka w systemie. Z dnia na dzień rejestr okazuje się co raz bardziej dziurawy.

--
Bruno

Data: 2019-05-23 06:08:07
Autor: Pajdak
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc3oa5$1cg5$1gioia.aioe.org...

[...]

Daty:

październik 2013 - rządy PO/PSL
czerwiec 2018 - rządy PiS

Kto i kiedy wypuscił z zakładu tego "molestanta"? PO? ;-)))

Huj go wie jaki POsraniec mu to załatwił.

czerwiec 2018 - rządy PiS - chcesz coś POwiedzieć zaśliniony przygłupie

Jak można być sądzonym za molestowanie dzieci i wywinąć się takim wyrokiem.

czerwiec 2018 - rządy PiS

Tak działało wasze prawo.

październik 2013 - rządy PO/PSL - koleś zamkniety w zakładzie psychiatrycznym
czerwiec 2018 - rządy PiS - koleś wypuszczony z zakładu psychiatrycznego

Tak działa WASZE prawo!

[...]

POdejrzewasz POwiadasz... ;-)))

Na pewno jeszcze na skierowaniu napisane,

Widziałes to skierowanie czy tylko fantazjujesz?

[...]

POwtórze, może dotrze do twego obłąkanego łba:

Data: 2019-05-22 16:47:59
Autor: Lord Donald
Jak rozliczali pedofilii z PO. Tęczowe przywileje dla zwyrodnialców.
Data: 2019-05-23 06:01:36
Autor: Pajdak
troll kremlowski  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc3nbc$17rv$1gioia.aioe.org...

[...]

"Kto podnosi rękę na Kościół podnosi rękę na Polskę!" - (c) J.Kaczyński

--
Pajdak

Data: 2019-05-23 06:00:34
Autor: Pajdak
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc3e7k$1qgi$1gioia.aioe.org...
Rozmowa z matką zgwałconej 9-latki

Masz coś na temat pedofilii w KK?

"Kto podnosi rękę na Kościół podnosi rękę na Polskę!" - (c) J.Kaczyński

POsrancy wejdą to będzie więcej tęczowych srajdaczków.

POsrańcy POwiadasz. Może więc POwtórzę:

"Kto podnosi rękę na Kościół podnosi rękę na Polskę!" - (c) J.Kaczyński"

Z jakiej formacji jest w/w?

--
Pajdak

Jak rozliczali pedofilii z PO. Tęczowe przywileje dla zwyrodnialców.