Jak rozliczyc darowizne na budowe domu od rodzicow ?

Data: 2010-01-10 22:47:37
Autor: Fantom
Jak rozliczyc darowizne na budowe domu od rodzicow ?
Rodzice i ja jestesmy posiadaczami dzialki w rownych czesciach.
Prowadze inwestycje (tylko ja) jako budowa domu na tej dzialce.
W jaki sposob rodzice moga mi przekazac jakas kwote (pomijajc temat nieopodatkowanej kwoty od rodzicow z darowizny) na budowe tego domu, aby oplacici jak najmniej podatkow ?
Dodatkowa darowizna ? Dodac jakis udzial w domu rodzicom ? Potraktowac dodoatkowe poieniadze jako zagospodarowanie dzialki ?Czy jak ?

A mozna np jako pozyczka ? Ile jest % podatku od takiej operacji ?

Fantom

Jak rozliczyc darowizne na budowe domu od rodzicow ?