Jak rozliczyc umowe o dzielo pomiedzy dwoma osobami prywatnymi

Data: 2011-12-06 10:50:35
Autor: qqq
Jak rozliczyc umowe o dzielo pomiedzy dwoma osobami prywatnymi
Zlecam pewnej osobie wykonanie usługi, podpisujemy umowę o dzieło. Co prawda prowadzę DG ale usługa zupełnie  nie dotyczy mojej DG, w umowie występuję jako osoba prywatna. Muszę za t± osobę odprowadzić podatek podatek. I teraz - jak to zrobić aby US się nie przyczepił - wypełniam jaki¶ pit, daję go mojemu 'wykonawcy dzieła'?

Dzięki za wszelkie rady, pozdrawiam.
lmarek

Jak rozliczyc umowe o dzielo pomiedzy dwoma osobami prywatnymi