Jak rozłożyć Motorolę V235?

Data: 2011-03-07 13:58:20
Autor: guayasil
Jak rozłożyć Motorolę V235?
:-)
Padły mi wyświetlacze w Motoroli V235. Aparat wart grosze, zasadniczo mam inny,
więc można śmiało wyrzucić. Ale sztuka cierpi, poza tym nowa taśma albo ekran to
+/- 10PLN, ja mam zamiłowanie do dłubania (Linuksiarz ;-) ) -- spróbowałbym
pokombinować we własnym zakresie. I jeden głupi problem: usiłuję dojść do tego
jak się go rozkłada: np. jak rozłożyć klapkę bez połamania obudowy -- na czym
się trzyma. Nie bardzo widzę jak to jest mocowane. Jest gdzieś dostępny jakiś
hardware manual -- nie interesuje mnie jakie są schematy połączeń w układach,
jedynie jak to się składa rozkłada. Nie bardzo potrafię znaleźć w sieci. Dzięki
za wszelkie namiary/porady,
pozdrawiam,
/M

--