Jak rozmawiać z urzednikami skarbowymi łamiącymi prawo?

Data: 2011-03-30 12:17:53
Autor: witek
Jak rozmawiać z urzednikami skarbowymi łamiącymi prawo?
On 3/30/2011 8:01 AM, Ajgor wrote:
Witam.
Przekazałem synowi jako darowiznę pewną kwotę pieniędzy. Teraz musi on
złożyć w Urzędzie Skarbowym druk SD-Z2, żeby być zwolnionym od podatku.
Dzwoniłem do Urzędu Skarbowego, żeby dowiedzieć się, jak to załatwić.No i
pani w Urzędzie powiedziała, że trzeba ksreo naszych dowodów, i dowód
wpłaty. NIBY wszystko jasne i OK. ALE... Po przeczytaniu tego artykułu:

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/416621,zwolnienie_z_podatku_darowizny_od_najblizszej_rodziny_urzednicy_tworza_wlasne_prawo.html

zastanawiam się, czy dawać jej te papiery. Nic mnie to nie boli, i
oczywiście mam dowód wpłaty. Ale jeśli oni nie mają prawa tego rzadać, to
dlaczego mam im dawać?
Jak tej babie w US wyjaśnić, że łamie prawo? Jakie ona w ogóle może mieć
argumenty oprócz wyimaginowanych paragrafów?

Maja prawo ządać ale w trakcie kontroli.
Tak samo jak z fakturami za internet.
Składając pit-37 nie musisz ich okazywac, ale w czasie kotnroli bedziesz musial ja pokazac.
Analogicznie jest tutaj. Pani sprawdzajac te dokumenty "od razu" załatwia sobie sprawe prawidłowosci zwolnienia.

Masz dwa rozwiązania: Nie gadac i załtawic wssystko przez pośrednika zwanego pocztą a jak nie bedziesz czuł urażonej dumy to zanieśc to co chcą i mieć święty spokój.

Jak rozmawiać z urzednikami skarbowymi łamiącymi prawo?