Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?

Data: 2012-01-05 14:40:22
Autor: JoteR
Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?
"_THX." napisał:

W biurze stoi komputer zanalepkowany.
Zrywac naklejek bez powodu nie chcemy.

Przecież macie powód - chcecie dołożyć pamięci. Jak macie zamiar to zrobić bez "odnalepkowania"?

jakie ko¶ci i za ile należałoby  ewentualnie kupić -

Zlecić rozszerzenie pamięci firmie, która "zanalepkowała" (cokolwiek to oznacza) ów komputer.

JoteR

Data: 2012-01-05 14:21:12
Autor: kamil
On 05/01/2012 13:40, JoteR wrote:
"_THX." napisał:

W biurze stoi komputer zanalepkowany.
Zrywac naklejek bez powodu nie chcemy.

Przecież macie powód - chcecie dołożyć pamięci. Jak macie zamiar to
zrobić bez "odnalepkowania"?

Swoj± drog±, naprawdę sprzedawcy jeszcze takie rzeczy robi±? Żaden poważny duży producent nie robi problemów, Dell daje nawet instrukcje rozbierania laptopów dla chętnych do wymiany dysku czy matrycy, a pan Kazio ze sklepu na rogu nie pozwala do komputera zajrzeć?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-05 15:34:10
Autor: Vituniu
[...]

Wystarczy, ze pracodawca zaplombowal, zeby pan Miecio
 z nocnej zmiany sobie RAMu nie pozyczyl...

BTW: w pracowni komputerowej pewnej szkoly
widzialem myszy kulkowe potraktowane "kropelka"...

Inwencja ludzka nie zna granic :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2012-01-05 17:00:53
Autor: Tomasz Minkiewicz
Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?

Tzn. kulka była przyklejona do obudowy?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-01-05 22:51:06
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 05.01.2012 Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> napisał/a:
> [...]

 z nocnej zmiany sobie RAMu nie pozyczyl...

BTW: w pracowni komputerowej pewnej szkoly
widzialem myszy kulkowe potraktowane "kropelka"...

:D To dla nich technologia myszy led/laser to było zbawienie.

BTW przypomniał mi się kawał o polaku co to jedną popsuł a drugą zgubił :)

Data: 2012-01-09 11:10:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?
Dnia 2012-01-05, o godz. 22:51:06
Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> napisał(a):

> Tzn. kulka była przyklejona do obudowy?

:D To dla nich technologia myszy led/laser to było zbawienie.

BTW przypomniał mi się kawał o polaku co to jedn± popsuł a drug±
zgubił :)

Możesz się ¶miać ale to do¶ć spory problem na uczelniach gdzie
studenci dla zabawy/z bezmy¶lno¶ci wyci±gali kuki z myszek. A np. Dell
przez długi czas w zestawach dodawał myszki z kulk± wła¶nie. Zdrówko

Data: 2012-01-05 15:35:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?
Dnia 2012-01-05, o godz. 14:21:12
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

[...]

Spotkałem się z tym ostatnio w jakich¶ komputerach z supermarketu. W
jakim¶ Real-u czy innym Carefour-ze jednostki centralne były
plombowane. Swoje komputery plombuje tez Adax. Z przeno¶nych ostatni
jaki widziałem to całkiem niedawno netbook Asusa z plomb± która
uniemożliwiała swobodny dostęp do slotów pamięci.

Zdrówko

Data: 2012-01-09 15:12:12
Autor: qwerty
Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:20120105153558.2c3760f2@babcia-workstation...
[...]

A taki samsung wręcz zachęca do wymiany dysku, czy dołożenie ramu (ale i tak 2 dnia rozkręciłem całkiem laptopa). ;)

Data: 2012-01-09 14:15:28
Autor: kamil
On 09/01/2012 14:12, qwerty wrote:
[...]

To samo Dell, daj± nawet instrukcje z obrazkami gdzie ¶rubki odkręcić.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-05 15:18:45
Autor: I.Tichy
"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a):

Przecież macie powód - chcecie dołożyć pamięci. Jak macie zamiar to zrobić bez "odnalepkowania"?

:)

Data: 2012-01-06 14:39:54
Autor: _THX.
Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?
Przed roznalepkowaniem chciałbym sprawdzić opłacalno¶ć ekonomiczn± przedsięwzięcia (bo jeszcze kartę grafiki wypadałoby wymienić na posiadaj±c± wyj¶cie DVI lub HDMI).

-- -- -