Jak rozpoznać prawdziwego Polaka?..

Data: 2009-08-02 12:10:12
Autor: Tzva Adonai
Jak rozpoznać prawdziwego Polaka?..
Już kiedyś przytaczałem tę charakterystykę, ale myślę, ze warto zrobić
to po raz drugi...

***

Cechy prawdziwego Polaka:

Cera ogorzała, twarz pucułowata, oczy w kształcie guzików od spodni-
ogrodniczek, szyi brak, nos perkaty koloru bordo, uzębienie w kolorze
polskiej ziemi, opryszczka pod sumiastymi wąsami, "pawie pióra"
wystające z kurtki ortalionowej, brzuch transparentny, podkreślający
opływowość postury, czaszka w kształcie kartofla z Biesiekierza [mycka
się nie trzyma, trzeba trzymać ręką, żeby nie spadła], nogi krótkie
acz silne, stopy 'pes planus'....

Data: 2009-08-02 12:16:04
Autor: Tzva Adonai