Jak rozpoznaæS³owianina :-)

Data: 2009-09-08 07:00:22
Autor: Tzva Adonai
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
P.s. Kamieñ mi z seca spad³ - jestem S³owiank± 100%!

I 100% idiotk±.. ***

Charakterystyka rasowa etnicznego S³owianina:

Cera ogorza³a, twarz pucu³owata, oczy w kszta³cie guzików od spodni-ogrodniczek,
szyi brak, nos perkaty koloru bordo, uzêbienie w kolorze polskiej ziemi,
opryszczka pod sumiastymi w±sami, "pawie pióra" wystaj±ce z kurtki ortalionowej,
brzuch transparentny, podkre¶laj±cy op³ywowo¶æ postury, czaszka w kszta³cie
kartofla z Biesiekierza [mycka spada samoczynnie, trzeba mocowaæ klejem], nogi
krótkie acz silne, stopy 'pes planus'.... --

Data: 2009-09-08 00:58:24
Autor: Antenka
Jak rozpoznaæS³owianina :-)

I 100% idiotk±..

Oj nie³adnie brzydki ch³opczyku...Tak siê zwracasz do starszej od
siebie pani?  :- /

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Tzvelek jeste¶ pod³y : - / . Czy to aby nie twój w³asny autoportret
malutki? :DDD. U mnie zgadza siê wszystko: oczy niebieskie, w³osy od
b.jasnego blondu w dzieciñstwie do ciemnego blondu obecnie, karnacja
jasna. piegi na nosie wiosn± itd. Gorzej z uchem, bo chocia¿ s±
zgrabne i przylegaj±ce - nie takie jak u Urbana hehehe :DDD - to co¶
mi siê z t± lini± poziom± nie zgadza :(.

Ale ale...ty nie w Auschwitz na zlocie? My¶la³am, ¿e oprowadzasz
delegacje ¿ydowskie. Od rana w tvp nawijaj± o holocau¶cie, tak jakby
ju¿ nie by³o inny wa¿niejszych tematów dotycz±cych polskich spraw :)

Antenka

Data: 2009-09-08 10:37:33
Autor: mund
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:66ccc5ba-08a9-473b-

[...]

Oferta matrymonialna?

Na psp ch³opa szukasz???

Data: 2009-09-08 10:25:11
Autor: Antenka
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
Oferta matrymonialna?

Na psp ch³opa szukasz???

Nie, tylko dokona³am porównania jak powinien wygl±daæ S³owianin. I
cieszê siê, ¿e siê za³apujê - posiadam te wymienione cech.
Ale¿ sk±d! Przecie¿ tutaj przesiaduj± sami szaleñcy.

Antenka

Data: 2009-09-08 22:01:02
Autor: mund
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
Oferta matrymonialna?
Na psp ch³opa szukasz???
Nie, tylko dokona³am porównania jak powinien wygl±daæ S³owianin. I
cieszê siê, ¿e siê za³apujê - posiadam te wymienione cech.

Grunt to dobre samopoczucie.

Tylko uwa¿aj, bo cz³owieka w ¿yciu przewa¿nie spotyka to, czego siê
najbardziej boi albo nie lubi.

[Boisz siê ¯yda - to bêdziesz mia³a ¯yda za mê¿a, ziêcia.] ;-)

Ale¿ sk±d! Przecie¿ tutaj przesiaduj± sami szaleñcy.

Ano, wiêkszo¶æ.

Data: 2009-09-08 16:00:17
Autor: CYC
Jak rozpoznaæS³owianina :-)

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:66ccc5ba-08a9-473b-b163-aa75c7f40996y9g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

Masochistka ?

cyc

Data: 2009-09-08 22:12:36
Autor: Antenka
Jak rozpoznaæS³owianina :-)

Masochistka ?

Nie, zaprawiona w bojach Polka - S³owianka :)

Data: 2009-09-09 09:34:28
Autor: CYC
Jak rozpoznaæS³owianina :-)

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyesWYTNIJTO@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c17.0000014f.4aa6bab4newsgate.onet.pl...

Masochistka ?

Nie, zaprawiona w bojach Polka - S³owianka :)

--

To chwalebne ale po co rozpetywac wojne , skoro latwo mozna jej bez strat uniknac ? .

cyc

Data: 2009-09-09 00:42:53
Autor: Antenka
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
Ale¿ naturalnie, ¿e tak. To co mo¿na uzykaæ na drodze pokojowej, to
tak. Jednak obserwuj±c to co siê dzieje w Polsce, to wielkie mega
oszustwo, grabie¿ w my¶l nie polskiego prawa - widzê przysz³o¶ci
Polski w  morzu krwi.  :(((

Antenka

Data: 2009-09-09 09:37:03
Autor: CYC
Jak rozpoznaæS³owianina :-)

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyesWYTNIJTO@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c17.0000014f.4aa6bab4newsgate.onet.pl...

Masochistka ?

Nie, zaprawiona w bojach Polka - S³owianka :)

w uzupelnieniu :

Temat: Re: Goje do gazu!....
Data: 9 wrzeœnia 2009 09:35

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomoœci news:4f906f1d-2802-44c5-a176-035300bb50b3r39g2000yqm.googlegroups.com...

Brzmi zupe³nie inaczej i jakoœ tak mniej barbarzyñsko....

cyc

Data: 2009-09-08 07:19:33
Autor: Slavinka
Jak rozpoznaæS³owianina :-)

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Po jednym - nie chce zostaæ dobrowolnie parchem.

Data: 2009-09-08 08:42:13
Autor: boukun
Jak rozpoznaæS³owianina :-)

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c17.000000b7.4aa5e4e6newsgate.onet.pl...
P.s. Kamieñ mi z seca spad³ - jestem S³owiank± 100%!

I 100% idiotk±..

***

[...]

Tak wygl±dasz "S³owianinie"?

boukun

Data: 2009-09-08 10:36:25
Autor: mund
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Tak wygl±dasz "S³owianinie"?

Nie. On tylko kpi z ludzi biednych, upo¶ledzonych, s³abych.
Byæ mo¿e z siebie samego.

Data: 2009-09-08 14:37:20
Autor: Tzva Adonai
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
Tak wygl±dasz "S³owianinie"?

Wygl±dam zupe³nie inaczej, "S³owianinie"..

Data: 2009-09-08 10:35:27
Autor: mund
Jak rozpoznaæS³owianina :-)
[...]

Byæ mo¿e i TY bêdziesz kiedy¶ tak wygl±da³.

Jak mawiaj±: "raz na wozie, innym razem - pod wozem."

Dzi¶ naigrywasz siê z jakiego¶ bidnego menela spod Bi³goraja, kiedy¶ inni z Ciebie...
Los bywa przewrotny.

[czego Tobie nie ¿yczê]

Jak rozpoznaæS³owianina :-)