Jak rozwali? pa?stwo polskie w 3 lata - poradnik

Data: 2011-02-02 04:05:06
Autor: muto2100
Jak rozwali? pa?stwo polskie w 3 lata - poradnik
Data: 2011-02-02 13:08:03
Autor: u2
Jak rozwali? pa?stwo polskie w 3 lata - poradnik
W dniu 2011-02-02 13:05, muto2100 pisze:
http://niepoprawni.pl/node/44814

Wraża agentura na szczytach władzy działa.

Data: 2011-02-02 16:38:55
Autor: Rudy 102
Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:817968cf-05ec-405b-9c08-ff6ea7c01f5au4g2000yqi.googlegroups.com...
http://niepoprawni.pl/node/44814

PiS-owi udalo sie to w 2 lata! Miszcz z tego prezesa!

JanKos

Data: 2011-02-02 08:00:45
Autor: HaMMeR
On 2 Lut, 16:38, "Rudy 102" <rudy...@pancerni.org> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:817968cf-05ec-405b-9c08-ff6ea7c01f5au4g2000yqi.googlegroups.com...

>http://niepoprawni.pl/node/44814

PiS-owi udalo sie to w 2 lata! Miszcz z tego prezesa!

JanKos

Czy ty wymozdzku w ogole wiesz co piszesz??!!
Klapiesz ryjem tak, jak cie zaprogramowano, ty bezdenny rudy jak tusk,
matole!

Data: 2011-02-03 16:27:10
Autor: cyc
Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik

Uzytkownik "Rudy 102" <rudy102@pancerni.org> napisal w wiadomosci news:4d497b49$1$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

przeciez nie zakonczyl " dziela " !. Dalej robi to z calkiem niezlym skutkiem ,ktory pozwoli wejsc mu na karty naszej  histori z imieniem Jarek Destruktor .

cyc

Data: 2011-02-03 17:06:35
Autor: Rudy 102

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iiehgo$13k$1news.onet.pl...

[...]

Ludzie mają już go po dziurki w nosie! Mam na mysli młode i trochę starsze pokolenie. Ci starsi, po podstawówkach, rozmodleni w krzyżu wciąz mają J.Kaczyńskiego za objawienie prawdziwego patrioty, ba najwiekszego katolika kraju! Zaraz po Rydzyku!

JanKos

Data: 2011-02-03 17:13:16
Autor: obserwator
Rudy 102 <rudy102@pancerni.org> napisał(a):

> [...]

Ludzie mają już go po dziurki w nosie! Mam na mysli młode i trochę starsze pokolenie. Ci starsi, po podstawówkach, rozmodleni w krzyżu wciąz mają J.Kaczyńskiego za objawienie prawdziwego patrioty, ba najwiekszego katolika kraju! Zaraz po Rydzyku!

po dziurki w nosie, to maja takich jak ty oszolomow ktorzxy ciagle
zmieniajacych nicki, ktorzy wszedzie widza Kaczynskiego i pieprza jak potluczeni.

Data: 2011-02-03 18:29:42
Autor: Rudy 102

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iiennc$i2e$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zmieniajacych nicki, ktorzy wszedzie widza Kaczynskiego i pieprza jak potluczeni.

Nie zmieniam nicków! Powiedz no koleś jaki miałeś wczesniej nick, bo google wypluwa tylko "obserwatora" z ostatnich kilku miesięcy.  Jaką wcześnie miałeś ksywkę ptaszyno i dlaczego ją zmieniłeś?

JanKos

Data: 2011-02-03 18:01:08
Autor: obserwator
[...]

owszem zmieniasz nicki notorycznie, co jest typowe dla nieuczciwego czlowieka.
 Jesli chcesz z kims dyslutowac na forum to naucz sie rozmawiac w sposob
kulturalny, a nie bolszewicki. Forum to nie komenda milicji obywatelskiej, gdzie byc moze pracowales o czym
moze swiadczyc esbecki sposob atakowania osob na forum.

Data: 2011-02-03 19:11:21
Autor: Rudy 102

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iieqh4$qed$1inews.gazeta.pl...
[...]

Własnie! Przejrzałem to forum. Inetligencją i kulturą to ty nie grzeszysz. Jak większość podających się za pisowców na tym forum. Prawdopodobnie jesteście płatnym prowokatorami!

Forum to nie komenda milicji obywatelskiej, gdzie byc moze pracowales o czym
moze swiadczyc esbecki sposob atakowania osob na forum.

Człowieku, o "milicji obywatelskiej" to ja wiem tyle co z opowiadań i filmów Barei. sądząc po tym co tu piszesz ty własnie mozesz być dawnym milicjantem na emeryturze. Swiadczy o tym fakt, ze całymi dniami siedzisz na forum!

JanKos

Data: 2011-02-03 18:32:40
Autor: u2
Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik
W dniu 2011-02-03 18:29, Rudy 102 pisze:
Nie zmieniam nicków!

Spadaj zahir.

Data: 2011-02-03 18:44:18
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4ae6b8$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-03 18:29, Rudy 102 pisze:
Nie zmieniam nicków!

Spadaj zahir.

Jesteś na psychotropach? Sprawdziłem w googlach, zahir oznacza opętanego idiotę! Czyli ciebie! ;-)

JanKos

Data: 2011-02-03 18:55:00
Autor: u2
W dniu 2011-02-03 18:44, Rudy 102 pisze:
Jesteś na psychotropach? Sprawdziłem w googlach, zahir oznacza opętanego
idiotę!

No właśnie gnojku. :)

Data: 2011-02-03 19:05:15
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4aebf4$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-03 18:44, Rudy 102 pisze:
Jesteś na psychotropach? Sprawdziłem w googlach, zahir oznacza opętanego
idiotę!

No właśnie gnojku. :)

Właśnie opętany przez prezesa oszołomie! Gnojków to sobie szukaj w rodzinie mazurski kmieciu!

JanKos

Data: 2011-02-03 18:03:46
Autor: cyc

Użytkownik "Rudy 102" <rudy102@pancerni.org> napisał w wiadomości news:4d4ad442$1$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oczywiscie masz racje , choc nalezy przyznac , ze jego staly elektorat , w zasadzie szczatkowy ,wywodzacy sie glownie z analfabetow , cwiercinteligentow i parobkow jest na tyle  silny , glowie w swojej wrzaskliwosci , ze latwo pola nie oddadza .

cyc

Data: 2011-02-03 07:40:56
Autor: sofu
[...]

A czemu by nie wkleic tego?

--

Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik
Panstwo polskie jest smiechu warte. Zaraz pewnie odezwie sie grono lewicowych patriotów, ze oczerniam nasza droga ojczyzne, ale trudno.

Nastepnie widze wydzierajacego sie Premiera, który ani mysli odpowiadac merytorycznie na pytania zadawane mu przez inspirowana przez Rosje (uklony dla prof. Nalecza) opozycje, co wlasciwie jednoczesnie stawia pod znakiem zapytania jego priorytet polityki zagranicznej, czyli wystawianie tylka Rosjanom.

Widze rzadowe media trzesace portkami, bo nie wiedza jaka linie obrac nie tyle juz w danym dniu, co w danej godzinie. Do 12 stycznia sprawa byla prosta - byl kozacki lot brawurowego debesciaka, byl Blasik w kabinie, który naciskal na pilotów mówiac straszne slowa o mechanizacji skrzydla, byl Kaczynski, który najpierw naciskal, a pózniej to juz tylko byl niezdecydowany, no i najwazniejsze - byla przyjazn polsko-rosyjska.

To bylo chyba w tym wszystkim najlepsze. Rozbija sie samolot z Prezydentem RP i jego zona na pokladzie, ginie cale dowództwo wojskowe, ludzie pelniacy najwazniejsze funkcje w panstwie, szefowie instytucji, parlamentarzysci, ale takze autorytety jak Anna Walentynowicz, czy tez równie wazni, tylko pozostajacy w cieniu piloci, BOR-owcy, personel pokladowy, zwykli urzednicy czy tlumacze etc. Ma miejsce rzecz zupelnie bez precedensu, jest to tragedia wiekszosci Polaków bez wzgledu na to, jaka opcje polityczna popieraja. I co slyszymy?

Slyszymy, ze to nadzieja na poprawe stosunków z Rosja (!), ze trzeba teraz w ramach solidarnosci z Rosjanami palic znicze na grobach bylych okupantów (nad zmarlymi Sowietami znecac sie nie bede, powiem tylko tyle, ze to nie byl czas i miejsce na takie akcje...). W kraju zapanowala radosc w kregach rzadowych, ze panstwo polskie jest tak silne, ze sobie poradzilo z tym zdarzeniem, ze zorganizowalo pogrzeby i obsadzilo juz wszystkie puste urzedy. Zapanowala równiez nadzieja na pogrzebanie PIS, bo lider byl w traumie po smierci czlonków najblizszej rodziny, a takze wielu przyjaciól; nadzieja na zapanowanie spokoju w kraju, bo na co komu opozycja (przypominam o 500 dniach spokoju, których zadal Tusk zaraz przed tym, jak zatesknil za silna opozycja).

Niemalze tanczono na grobach ofiar. Zreszta, co ja gadam, jakich grobach... Nawet jeszcze nie zdazyli zidentyfikowac wszystkich ofiar, kiedy ten makabryczny proceder sie rozpoczal.

No, ale wracajac do Rossiji. W ramach tego zblizenia z sasiadem oddajemy mu sledztwo, olewamy pomocna dlon NATO, nawet nie domagamy sie udzialu w sledztwie w zgodzie z konwencja, która wybralismy, bo Rosja sie obrazi. A przeciez Rosja jest najwazniejsza (o, moze tak powinna nazywac sie teraz Platforma? RJN?).

Skutki tej polityki wlasnie obserwujemy.

Ciekawe w tym wszystkim jest jeszcze to, ze po 9 miesiacach od tragedii, po publikacji raportu, po milionie konferencji etc. wiemy tyle samo, co na poczatku. Malo tego - kiedy jedna rzecz wychodzi na jaw, natychmiast pojawia sie inna, calkowicie sprzeczna z ta pierwsza. Jedyne czego mozemy byc pewni to to, ze ani Rosjanom ani rzadowi na prawdzie wcale nie zalezy. Tuska tyrady w Sejmie zwiazane sa tylko i wylacznie ze strachem o stolek i swój tylek na tymze stolku, nic ponadto. Dezinformacja z jaka mamy do czynienia od pierwszych minut po katastrofie przybiera coraz bardziej na sile. Prym oczywiscie wioda tu jak zwykle propagandzisci z Czerskiej, którzy tlumacza swoim czytelnikom jak krowie na rowie jak nalezy interpretowac poszczególne informacje. Oto malutki przykladzik:

8.26:43. Ktos w kokpicie [zapewne Kazana]: A gdzie jest to zapasowe?

8.26:44. Dowódca zalogi: Minsk albo Witebsk [co oznaczaloby opóznienie uroczystosci w Katyniu o kilka godzin].

Oczywiscie trzeba bylo zrobic wrzutke o opóznieniu, zeby przypadkiem nikt nie zapomnial, o co chodzi z lotniskiem zapasowym.

Trzy minuty pózniej kolejny wazny fragment:

8.29:46. Dowódca zalogi: Juz jest blisko [chodzi o lotnisko].

8.29.47. Nawigator: Zanim zadecyduje [zapewne ktos wazny na pokladzie], to moze bysmy karte zrobili w miedzyczasie? [chodzi o wprowadzenie do instrumentów pokladowych takich danych, jak np. cisnienie] Wszystko jedno, czy to bedzie Minsk, Witebsk.

8.29:50. Dowódca zalogi: Tak, bardzo prosze.

Trzeba juz na poczatku przygotowac czytelnika na wazny fragment, bo jest mowa o podejmowaniu decyzji przez "zapewne kogos waznego", w domysle Kaczor siedzi i sie zastanawia co tu zrobic, bo przeciez pilot powinien miec jenoczesnie tytul ministra spraw zagranicznych i wiceprezydenta, i wiedziec od razu bez pytania co robic i gdzie leciec.

Nastepnie pada wyraznie zdanie, na czyja decyzje zaloga czeka:

8.30:26. Kazana: Na razie nie ma decyzji prezydenta, co dalej robimy.

Ulala... Napiecie siega zenitu.

Aha, i jeszcze naciski Blasika:

8.37:00. II pilot: O k... Zobacz [zapewne komentarz do pogody].

8.37:56. Ktos w kokpicie: Wkurzy sie, jesli jeszcze [niezrozumiale].

8.39:05. Gen. Blasik tlumaczy komus: Mechanizacja skrzydla przeznaczona jest do [niezrozumiale].

Przy okazji - z tym wkurzy sie to podobno juz nieaktualne, chociaz nie wiem, bo to juz chyba czwarta wersja stenogramów.

No i wlasnie - jak to jest mozliwe, ze nawet nie jestesmy w stanie dojsc do tego, co jest w cholernych stenogramach?! Przeciez to zakrawa na jakas kpine! Wieksza zagadka jest chyba tylko zdematerializowanie sie polowy Tupolewa!

No, ale takie mamy wlasnie to wspaniale panstwo, tak swietnie i sprawnie zarzadzane przez cudotwórce Tuska, który za co sie nie wezmie, to spartoli. Jakiego sukcesu by nie odtrabil, to okazuje sie on zaraz sromotna kleska. Przyklady?

Orliki - skonczyly na aferze korupyjnej

Naprawianie stosunków z sasiadami - z Rosja jak widac, z Niemcami jak widac po gazociagach, rurociagach i innych wypedzanych

Spokój w kraju, milosc i zaufanie - oskarzanie opozyji o szpiegostwo na rzecz USA, o chec podpalenia czegs (nie wiadomo jeszcze czego)w czasie pokojowych marszów, kampania nienawisci, której skutkiem byla katastrofa smolenska

Zielona wyspa - z zielonym ministrem finansów wesolo uprawiajacym twórcza ksiegowosc

Itp. itd.

I tylko tak obserwuje Tuska, jak go ta niesamowita duma ze swoich osiagniec rozpiera i tylko czekam na to, az rozsadzi go do srodka tak, ze nie bedzie juz czego po nim zbierac.

Jak rozwali? pa?stwo polskie w 3 lata - poradnik