Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik

Data: 2011-02-02 16:38:55
Autor: Rudy 102
Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:817968cf-05ec-405b-9c08-ff6ea7c01f5au4g2000yqi.googlegroups.com...
http://niepoprawni.pl/node/44814

PiS-owi udalo sie to w 2 lata! Miszcz z tego prezesa!

JanKos

Data: 2011-02-02 08:00:45
Autor: HaMMeR
On 2 Lut, 16:38, "Rudy 102" <rudy...@pancerni.org> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:817968cf-05ec-405b-9c08-ff6ea7c01f5au4g2000yqi.googlegroups.com...

>http://niepoprawni.pl/node/44814

PiS-owi udalo sie to w 2 lata! Miszcz z tego prezesa!

JanKos

Czy ty wymozdzku w ogole wiesz co piszesz??!!
Klapiesz ryjem tak, jak cie zaprogramowano, ty bezdenny rudy jak tusk,
matole!

Data: 2011-02-03 16:27:10
Autor: cyc
Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik

Uzytkownik "Rudy 102" <rudy102@pancerni.org> napisal w wiadomosci news:4d497b49$1$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

przeciez nie zakonczyl " dziela " !. Dalej robi to z calkiem niezlym skutkiem ,ktory pozwoli wejsc mu na karty naszej  histori z imieniem Jarek Destruktor .

cyc

Data: 2011-02-03 17:06:35
Autor: Rudy 102

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iiehgo$13k$1news.onet.pl...

[...]

Ludzie mają już go po dziurki w nosie! Mam na mysli młode i trochę starsze pokolenie. Ci starsi, po podstawówkach, rozmodleni w krzyżu wciąz mają J.Kaczyńskiego za objawienie prawdziwego patrioty, ba najwiekszego katolika kraju! Zaraz po Rydzyku!

JanKos

Data: 2011-02-03 17:13:16
Autor: obserwator
Rudy 102 <rudy102@pancerni.org> napisał(a):

> [...]

Ludzie mają już go po dziurki w nosie! Mam na mysli młode i trochę starsze pokolenie. Ci starsi, po podstawówkach, rozmodleni w krzyżu wciąz mają J.Kaczyńskiego za objawienie prawdziwego patrioty, ba najwiekszego katolika kraju! Zaraz po Rydzyku!

po dziurki w nosie, to maja takich jak ty oszolomow ktorzxy ciagle
zmieniajacych nicki, ktorzy wszedzie widza Kaczynskiego i pieprza jak potluczeni.

Data: 2011-02-03 18:29:42
Autor: Rudy 102

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iiennc$i2e$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zmieniajacych nicki, ktorzy wszedzie widza Kaczynskiego i pieprza jak potluczeni.

Nie zmieniam nicków! Powiedz no koleś jaki miałeś wczesniej nick, bo google wypluwa tylko "obserwatora" z ostatnich kilku miesięcy.  Jaką wcześnie miałeś ksywkę ptaszyno i dlaczego ją zmieniłeś?

JanKos

Data: 2011-02-03 18:01:08
Autor: obserwator
[...]

owszem zmieniasz nicki notorycznie, co jest typowe dla nieuczciwego czlowieka.
 Jesli chcesz z kims dyslutowac na forum to naucz sie rozmawiac w sposob
kulturalny, a nie bolszewicki. Forum to nie komenda milicji obywatelskiej, gdzie byc moze pracowales o czym
moze swiadczyc esbecki sposob atakowania osob na forum.

Data: 2011-02-03 19:11:21
Autor: Rudy 102

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iieqh4$qed$1inews.gazeta.pl...
[...]

Własnie! Przejrzałem to forum. Inetligencją i kulturą to ty nie grzeszysz. Jak większość podających się za pisowców na tym forum. Prawdopodobnie jesteście płatnym prowokatorami!

Forum to nie komenda milicji obywatelskiej, gdzie byc moze pracowales o czym
moze swiadczyc esbecki sposob atakowania osob na forum.

Człowieku, o "milicji obywatelskiej" to ja wiem tyle co z opowiadań i filmów Barei. sądząc po tym co tu piszesz ty własnie mozesz być dawnym milicjantem na emeryturze. Swiadczy o tym fakt, ze całymi dniami siedzisz na forum!

JanKos

Data: 2011-02-03 18:32:40
Autor: u2
Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik
W dniu 2011-02-03 18:29, Rudy 102 pisze:
Nie zmieniam nicków!

Spadaj zahir.

Data: 2011-02-03 18:44:18
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4ae6b8$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-03 18:29, Rudy 102 pisze:
Nie zmieniam nicków!

Spadaj zahir.

Jesteś na psychotropach? Sprawdziłem w googlach, zahir oznacza opętanego idiotę! Czyli ciebie! ;-)

JanKos

Data: 2011-02-03 18:55:00
Autor: u2
W dniu 2011-02-03 18:44, Rudy 102 pisze:
Jesteś na psychotropach? Sprawdziłem w googlach, zahir oznacza opętanego
idiotę!

No właśnie gnojku. :)

Data: 2011-02-03 19:05:15
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4aebf4$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-03 18:44, Rudy 102 pisze:
Jesteś na psychotropach? Sprawdziłem w googlach, zahir oznacza opętanego
idiotę!

No właśnie gnojku. :)

Właśnie opętany przez prezesa oszołomie! Gnojków to sobie szukaj w rodzinie mazurski kmieciu!

JanKos

Data: 2011-02-03 18:03:46
Autor: cyc

Użytkownik "Rudy 102" <rudy102@pancerni.org> napisał w wiadomości news:4d4ad442$1$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oczywiscie masz racje , choc nalezy przyznac , ze jego staly elektorat , w zasadzie szczatkowy ,wywodzacy sie glownie z analfabetow , cwiercinteligentow i parobkow jest na tyle  silny , glowie w swojej wrzaskliwosci , ze latwo pola nie oddadza .

cyc

Jak rozwalic panstwo polskie w 3 lata - poradnik