Jak rudy oszust zaoraĹ? polskie rolnictwo

Data: 2011-06-07 09:38:31
Autor: Leprechaun
Jak rudy oszust zaoraĹ? polskie rolnictwo

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:isk7m5$o02$2dont-email.me...

Donald Tusk listopad 2007:

Czym zaorał? Wyjątkowo podejmę dyskusję z tobą. Tusk powinien zacząć od wzięcia Pawlaka za łeb i zlikwidowania KRUS.

BomBel

Data: 2011-06-07 10:55:52
Autor: CeSaR
Jak rudy oszust zaoraĹ? polskie rolnictwo
Czym zaorał? Wyjątkowo podejmę dyskusję z tobą. Tusk powinien zacząć od wzięcia Pawlaka za łeb i zlikwidowania KRUS.

Właśnie sobie filterek założyłem i już mi go z owego filterka wyjąłeś :-(

Data: 2011-06-07 10:56:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4dedd575$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Temu incokretynowi ktoś mózg zaorał.

--
stevep

Jak rudy oszust zaoraĹ? polskie rolnictwo