Jak rydzyk ukraśc krowę, to dobrze, jak rydzykowi ukraśc krowę, to źle.

Data: 2010-01-28 21:50:26
Autor: Artur Borubar
Jak rydzyk ukraśc krowę, to dobrze, jak rydzykowi ukraśc krowę, to źle.
O.Rydzyk: za co Tusk dostał nagrodę od Niemców
O.Rydzykowi nie spodobało się, że Donald Tusk dostał w Niemczech Międzynarodową Nagrodę Karola Wielkiego. Honory przyznaje miasto Akwizgran, a polski premier został wyróżniony za wkład w jednoczenie Europy.
Szef Radia Maryja z wrodzonym sobie urokiem przytoczył argumenty "tego tam z tej grupy dającej nagrodę", że Tusk przeciwstawia się nacjonalizmowi, jest patriotą i Europejczykiem.
I zaznaczył, czym się różni od premiera i szefa PO:

- Wszyscy jesteśmy Europejczykami! Oczywiście, że tak - potwierdził. Po czym dodał: - Kocham wszystkich ludzi, ale pierwsza jest moja ojczyzna, najpierw moja rodzina, a dopiero sąsiedzi, każdego trzeba kochać według porządku.
(RM środa 20.01.10 godz. 01.46)

Przy okazji warto wspomnieć, że Niemcy nagradzają nie tylko Tuska. Sam o.Rydzyk zdradził jakiś czas temu, że swoje pierwsze audi sprezentowali mu nasi zachodni sasiedzi.

czwartek, 28 stycznia 2010, glosrydzyka

http://glosrydzyka.blox.pl/2010/01/ORydzyk-za-co-Tusk-dostal-nagrode-od-Niemcow.html

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-29 11:11:49
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjstak$ei4$1news.onet.pl...
[...]

Szkoda czasu na zawracanie sobie glowy tym nadetym do rangi Boga durniem .
Zycie zweryfikuje jego "dziela " i jego samego .
Jak pokazuja sondaze sluchaczy i ogladaczy ubywa mu w lawinowym tempie i za niedlugi juz czas pozostana ich tylko garstka najwierniejszych mu matolow ale wtedy mam nadzieje komornik zajmie  sie za majatkiem , ktory w niecny sposob wyludzil od spoleczenstwa .

cyc

Data: 2010-01-29 11:16:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hjuc99$oqv$1news.onet.pl...

> [...]

ale wtedy mam nadzieje komornik zajmie  sie za majatkiem , ktory w niecny

   cyc w pelnym rozkwicie.  juz lepsze to od wyciekow na temat ,szeroko
   pojetej moralnosci'.

   ar

Data: 2010-01-29 17:15:11
Autor: cyc
Jak rydzyk ukraśc krowę, to dobrze, jak rydzykowi ukraśc krowę, to źle.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:e6b88$4b62b57c$54702a04$23558news.chello.at...

> [...]

sposob wyludzil od spoleczenstwa .

cyc

  cyc w pelnym rozkwicie.  juz lepsze to od wyciekow na temat ,szeroko

Zabotynski widac nie bardzo rozumie o czym sie  pisze a poniewaz naleze do ludzi milosiernych i z gruntu przyjaznych ludziom , postaram sie Zabotynskiemu wytlumaczyc w czym rzecz i przyblizyc problem , ktorego Zabotynski najwyraziej nie rozumie .
Zabotynski  uwaza !! , teraz nich sie mocno skupi bo beda zaczynal !
Zaczynam :
Jak komu dobremu tlumacze Zabotynskiemu , ze uzyte przezemnie wyrazenie  " szeroko pojetej moralnosci " ma pelne uzasadnienie i wyraza ocene powszechnie funcjonujacego relatywizmu moralnego .
Nie tylko zreszta o ow relatywizm chodzi , chcodzi rowniez o kulturowe rozbieznosci okreslajace  wartosc pojecia.
I tak Zabotynski , to co dla katolika jest niemoralne , dla ateisty zdarza sie byc calkiem najmoralniejsze , ze przywolam znana nam historie sporow np o aborcje , eutanazje itp.
Nie jest to odosobniony przypadek roznej interpretacji pojecia bo trzymajac sie dalej kanonu wiary, Rydzyk np.jest dla jednych postacia moralnie nieskazitelna , dla innych to znany naciagacz , szachraj i niewybredny gracz na ludzkiej naiwnosci , co jest przez ludzi tak go postrzegajacych z natury niemoralne .
Jesli zaglebimy sie w historie , tak dla pelniejszego obrazu sprawy , to niechybnie zauwazymy , ze morlanosc niewolnika byla zgola inna niz moralnosc jego pana , tak samo zreszta jak dzisiejszego pracodawcy i wspolczesnego odpowiednika niewolnika, jakim jest pracobiorca .
I na tym nie skoncze prezentowanie Zabotynskiemu przykladow slusznosci uzytego przezmnie sformulowania  bo przeciez nie sposob zapomniec o drastycznych przykladach moralnosci Spartan i dzisiejszych roznej masci moralistow , to samo dotyczy np.moralnosc politykow . Czym innym jest ona dla Klempowej - "prawniczki" z PiS-u a czym innym jest dla Chlebowskiego - "niewinnego" przedstawiciela PO .   Obydwa przypadki moralnosci mielismy okazje sledzic na biezaco w transmisjach telewizyjnych .
Konkludujac , aby nie przemeczac najwyrazniej przeciazonego umyslu Zabotynskiego  , co utrudnia mu wlasciwe rozumienie  zauwazam , ze  " moralnosc " nie jest pojeciem jednoznacznym jakby sie Zabotynskiemu wydawalo, podkreslajac rownoczesnie , ze w kontekscie wyzej wymienionych przezemnie bezspornych przykladow roznorodnosci w ocenie tego czym jest moralnosc , uzycie przezemnie slow " szeroko pojeta moralnosc " ma pelne logiczne uzasadnienie .
Czy Zabotynski zrozumial , czy bylo to dla Zabotynskiego zbyt trudne ? .
Moge oczywiscie , jesli dla Zabotynskiego tekst okaze sie zbyt trudny , rzecz ujac nieco prosciej i krocej . Niech  Zabotynski sie nie krepuje i jesli czegos nie zrozumial  , niech powie , powtorze w dostepniejszej formie ..

cyc

Data: 2010-01-29 17:37:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hjv1ik$3g4$1news.onet.pl...

> [...]

rzecz ujac nieco prosciej i krocej . Niech  Zabotynski sie nie krepuje i
jesli czegos nie zrozumial  , niech powie , powtorze w dostepniejszej

   Wypuszczasz sie na szerokie wody, bleblasz, bleblasz i bleblasz,
    a tymczysem nie masz nawet najlzejszego pojecia co to takiego
    <moralnosc>. Ot, piernik na emeryturze, ktorego juz nawet
    najblizsza rodzina musi miec serdecznie dosyc, znalazl sobie
    wolnych sluchaczy, czy raczej czytelnikow akurat tu na psp.

    AR

Data: 2010-01-29 19:13:41
Autor: cyc
Jak rydzyk ukraśc krowę, to dobrze, jak rydzykowi ukraśc krowę, to źle.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ac542$4b630ef2$54702a04$30978news.chello.at...

> [...]

   najblizsza rodzina musi miec serdecznie dosyc, znalazl sobie
   wolnych sluchaczy, czy raczej czytelnikow akurat tu na psp.

I tu , widzisz ,  Zabotynski , dochodzimy do sedna sprawy , do samego jej jadra !.
Twoja moralnosc pozwala na takie jak powyzsze , personalne sformulowania a moja tego nie akceptuje i nazywa je chamstwem a wiec tratuje jako niemoralne !.
Mam nadzieje , ze teraz jak na wiwisekcji ujrzales i z autopsji doswiadczyles cala filozofie dwoistej natury moralnosci , ktora to natura pozwala bez obawy o brak logiki w sformulowaniu , mowic o " szeroko pojetej moralnosci " !.
Jak Zabotynski co nieco pozyje , co nieco poczyta i rownie co nieco sie pouczy a daj Boze skonczy na dodatek gomnazjum , to i dla niego dostepne beda tego rodzaju w koncu , calkiem naturalne spostrzezenia .
Poki co Zabotynski , jestes na poziomie posledniej jakosc mlodziezowca - pisowca , dla ktorego moralnym jest klamstwo , upierdliwosc i niebotyczna obluda , tudziez kilka innych calkiem niemoralnych cech charakteru .

cyc

Jak rydzyk ukraśc krowę, to dobrze, jak rydzykowi ukraśc krowę, to źle.