Jak ryży niemieckie porty ratował

Data: 2012-07-07 13:50:24
Autor: pluton
Jak ryży niemieckie porty ratował
Niemcy dopłacają miliony do swoich stoczni i bałtyckich portów.
Ten spory zastrzyk finansowy
zapewni obu stoczniom płynność na następne kilka lat.

Powinni sobie jeszzce zafundowac narodowa flote polowow dalekomorskich
szprotki i sledzia, dopiero by mieli do czego doplacac,

Z polskimi stoczniami już wygrały, nasze stocznie bowiem (podobnie jak
cały przemysł stoczniowy) zostały w ciągu ostatnich kilku lat rządów PO
całkowicie zniszczone.

pambuku niech beda dzieki. do tego gowna doplacam,
do tamtego gowna doplacam, do gornikow doplacam,
do hutnikow doplacam, jeszcze tego brakowalo, zebym jakims
pieprzonym stoczniowcom doplacal.

Nullification

Data: 2012-07-07 17:00:56
Autor: trybun

W dniu 2012-07-07 13:50, pluton pisze:

Powinni sobie jeszzce zafundowac narodowa flote polowow dalekomorskich
szprotki i sledzia, dopiero by mieli do czego doplacac,

To teraz dopłacasz do kieszeni niemieckiego pośrednika od którego kupujesz ryby. Jakaś menda wzięła łapówę za decyzję o likwidacji polskiego rybołówstwa, i w zadziwiający sposób uzyskało to aprobatę imbecyli pokroju plutona.  Widać te plutony wolą płacić 19 zł za kg makreli niż 3-4 złote..

Data: 2012-07-07 19:49:25
Autor: pluton
[...]

jakbym czytal Trybule Ludu.

Nullification

Data: 2012-07-08 11:16:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-07 19:49, pluton pisze:
[...]

Szkoda że ludzie tak się tym mendom dają urabiać i jeszcze dziękują za to że zostali okradzeni. Dlaczego jest tak dużo plutonów w naszym kraju.. Wystarczy słowo złodzieja z pierwszych stron gazet żeby oni zaczęli gorliwie takiemu osobnikowi gorliwie przytakiwać i akceptować nawet największe q**two.

Data: 2012-07-08 11:26:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jtbj6v$cnm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Właśnie ty tak robisz!

Data: 2012-07-08 12:46:08
Autor: pluton
> [...]

kraju.. Wystarczy słowo złodzieja z pierwszych stron gazet żeby oni
zaczęli gorliwie takiemu osobnikowi gorliwie przytakiwać i akceptować

Komuch, czy ty naprawde nie rozumiesz podstawowych rzeczy ?
Jak bysmy mieli jakas pieprzona flote dalekomorska polowu makreli
to bym musial do niej doplacac, niezaleznie od tego, czy zre to
tluste rybsko czy nie zre. I musial bym doplacac tyle, zeby
cena byla 3 zlote zamiast 19. Przez caly rok.

A jak inni dokladaja do tej floty, to mam to gdzies.
Zre makrele raz na rok - doplacam jednorazowo 15 zlotych.
Nie zre wogole makreli - nie doplacam nikomu.

Nullification

Data: 2012-07-12 21:38:28
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-08 12:46, pluton pisze:

[...]

Imbecylem pozostaniesz chyba do końca swoich dni. Kto ci naopowiadał bzdur o dopłacaniu do polskiej floty połowów dalekomorskich? Było wręcz przeciwnie - to ona była stałym dostarczycielem dewiz dla kraju - statki przetwórnie..
  Koszt utrzymania takiej floty był tak skalkulowany że obejmował zakup i amortyzację sprzętu, wypłaty dla rybaków i cena kg makreli wynosiła w sklepie 3 zł. Jest normalnym sabotażem to że jakaś menda zrezygnowała z jakichś powodów z naszej, Polski puli ryb w morzach i oceanach. Ale czy plutony to mogą pojąć? Przecież przez łatwość dostania kredytu gdy nastał kapitalizm poczuli że Boga za nogi chwycili.. Oni się poczuli bogaci..

Data: 2012-07-13 21:39:14
Autor: pluton
[...]

No to jestesmy uratowani, zaden kryzys nam nie straszny.
proponuje zebysmy sobie jebneli ze 4 takie floty:
pierwsza do polowu dorsza, i bedzie dostarczala dewizy 'jedzcie dorsze,
gowno gorsze'
druga do polowu makreli, bedzie dostrczala dewizy 'dwie makrele na
sniadanie -
murowane ze ci stanie'
trzecia bedzie lowic sledzia i dostarczac dewizy 'wpieprzaj sledzie po
obiedzie'
a czwarta bedzie lowic frajerow do wpierdalania dorsza, makreli i sledzia.

bedziemy 3 potega gospodarcza na swiecie.

Nullification

Jak ryży niemieckie porty ratował