Jak sadowi udowodnic...

Data: 2010-03-19 08:37:52
Autor: jedrus
Jak sadowi udowodnic...
....ze bylem obecny na rozprawie sadowej?

W 2008 roku odbyla sie rozprawa sadowa ktora byla skutkiem pozwania Dyr. Wojskowego Biura Emerytalnego o zanizenie podstwy wymiaru renty. Chdzilo o to, ze w czasie zwolnienia lekarskiego "pojechano" mi kilka grup uposazeniowych w dol.
W dniu toczacej sie rozprawy, okazalem sadowi stosowny kwit z ktorego wynikalo, ze zlozylem prosbe do archiwum o odpisy rozkazow dziennych ktore potwierdzalyby  moje slowa o "kombinacjach" rozkazami.
Sad zawiesil/odlozyl/przedluzyl rozprawe do czasu gdy otrzymam odpisy z archiwum. Otrzymalem je w roku 2009 i rzeczywiscie, wszysko to co zeznalem slownie odpisy potwierdzily wiec napisalem pismo do sadu o wznowienie, motywujac ze jestem juz w posiadaniu stosownych dokumentow.
Tu zaczely sie schody. Sad poinformowal, ze sprawa doczekala sie prawomocnego wyroku i wniosek o wznowienie odrzucono. Napisalem po raz drugi wniosek o wznowienie motywujac tym, ze sedzia prowadzacy tak ustalil a wiec sprawa "wisi" do czasu uzyskania odpisow.

Wlasnie otrzymalem odpowiedz, ze sprawa jest zamknieta bo "blebleble" i tu......
" ..... Wniskodawca nie stawil sie na rozprawe w dniu ...... o ktorej terminie byl prawidlowo zawiadomiony".
Jak udowodnic sadowi ze na rozprawie bylem i gdzie w sadzie szukac prot. z rozprawy. Czy sad musi mi go (prot.) okazac czy bedzie zaslaniac sie klauzalami tajnosci?

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-03-22 05:14:31
Autor: kapty
Jak sadowi udowodnic...
ciach

AFAIR możesz wystąpić do sądu o kserokopię protokołu rozprawy.

Ale czytając całość odniosłem wrażenie, że nie w tym rzecz. Wydaje mi
się, że byłeś na jednej rozprawie (wtedy kiedy żądałeś wyciągów z
archiwum), a nie stawiłeś się na następnej, tak? Łatwiej by było
jakbyś podał jakieś daty, terminy.

Jak sadowi udowodnic...