Jak sądzicie, będzie coś z tego?

Data: 2009-09-09 14:06:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jak sądzicie, będzie coś z tego?
http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg
Oczywiście amor i opony do wymiany, tarcze zastąpią v-brake. Całość powinna się zmieścić w 12kg.

Jak nie to pójdzie na skiboba.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-09 14:08:26
Autor: PeJot
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg
Oczywiście amor i opony do wymiany, tarcze zastąpią v-brake.

Tylny zacisk do czego przykręcisz ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-09 14:14:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jak sądzicie, będzie coś z te go?

http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg
Oczywiście amor i opony do wymiany, tarcze zastąpią v-brake.

Tylny zacisk do czego przykręcisz ?

Zacisk?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-09 14:22:44
Autor: PeJot
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg
Oczywiście amor i opony do wymiany, tarcze zastąpią v-brake.

Tylny zacisk do czego przykręcisz ?

A reakcja ? Tylne widełki nie wyglądają na takie co mają zapas wytrzymałości.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-09 22:26:37
Autor: jakuboff
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg

Jak to się nazywa i skąd masz? :)

Data: 2009-09-10 09:56:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jak sądzicie, będzie coś z tego?

http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg

Jak to się nazywa i skąd masz? :)

Nie wiem co to jest.
Kupiłem.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-10 10:53:20
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Dnia 10-09-2009 o 09:56:46 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg
 Jak to się nazywa i skąd masz? :)

Nie wiem co to jest.
Kupiłem.

zyga

wyglada jak "biegacz" taki rowerek do nauki jazdy ;P

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-09-10 13:05:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Aktualnie składam to, elementy karbonowe do tego rowerka/skiboba kuszą.
;-)

Aha, ta rama nie jest na sprzedaż - to odpowiedź na licytację e-mailową, którą chcą niektórzy robić. Hehe.
Aktualna cena 300zł.
Hihi

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-10 19:39:21
Autor: Szymon Giemza
Jak sądzicie, będziecoś z tego?
Ale antyk ;-)) To się nazywało "Halny" i produkowała to w 1997 roku firma Scout z Częstochowy. Jak chcesz, to podeślę skan reklamy zamiesczonej w gazecie.

Pozdrawiam
Szymon Giemza

Data: 2009-09-10 20:08:06
Autor: MadMan
Dnia Thu, 10 Sep 2009 19:39:21 +0200, Szymon Giemza napisał(a):

Ale antyk ;-)) To się nazywało "Halny" i produkowała to w 1997 roku firma Scout z Częstochowy. Jak chcesz, to podeślę skan reklamy zamiesczonej w gazecie

Dajesz na imageshacka a linki tutaj!

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-10 20:44:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jak sądzicie, będziecoś z tego?

Ale antyk ;-)) To się nazywało "Halny" i produkowała to w 1997 roku firma Scout z Częstochowy. Jak chcesz, to podeślę skan reklamy zamiesczonej w gazecie.

Podeślij.

Na główce było logo PR, z tym że P był odbiciem lustrzanym.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-12 14:10:05
Autor: Szymon Giemza
Jak sądzicie, będziecoś z tego?
Sorry, że tak późno (lenistwo). Wrzuciłem tutaj:

http://www.szymongiemza.republika.pl/halny.jpg

Źródło: Rowery (5/97)

Pozdrawiam
Szymon Giemza

Data: 2009-09-12 16:02:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jak sądzicie, będziecoś z te go?

Sorry, że tak późno (lenistwo). Wrzuciłem tutaj:

http://www.szymongiemza.republika.pl/halny.jpg

Źródło: Rowery (5/97)

Dziwne.
Nazwisko i miejscowość mi się nie zgadza. Również otwór na linkę. Dotarłem do człowieka, który to robił.
Po analizie i testach będzie z tego skibyke. Rama jest mało sztywna, czuć ugięcia od pedałowania.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-11 08:04:29
Autor: bans
Szymon Giemza pisze:

Ale antyk ;-)) To się nazywało "Halny" i produkowała to w 1997 roku firma Scout z Częstochowy.

Wygląda, jakby im projekt Gaudi albo Dali robił ;)

--
bans

Data: 2009-09-10 21:34:13
Autor: PeJot
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg

No w każdym razie powierzchnia reklamowa jest konkretna :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-10 21:38:15
Autor: click
PeJot pisze:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg

No w każdym razie powierzchnia reklamowa jest konkretna :)

jemu duzo nie potrzeba - z malej pisze ;)
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-09-10 21:44:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jak sądzicie, będzie coś z te go?

http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg

No w każdym razie powierzchnia reklamowa jest konkretna :)

Żaglowiec będzie, albo bikebojer.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-10 22:17:19
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h8bjno$s1s$1news.interia.pl...

http://img34.imageshack.us/img34/5752/karbek.jpg

No w każdym razie powierzchnia reklamowa jest konkretna :)

Żaglowiec będzie, albo bikebojer.
:>

A może coś bardziej poruszającego wyobraźnie np <zyga> Odpowiednia ilość wizyt we Szczyrku i się swojej emoty dorobisz :D

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-11 00:41:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Oczywiście to komplement!

zyga