Jak sciagnac LBJ'a do Nowego Jorku?

Data: 2010-03-01 07:20:42
Autor: Leszczur
Jak sciagnac LBJ'a do Nowego Jorku?
Co jeszcze mozna zrobic zeby go zachęcić do podpisania umowy z Knicks?
Mam kilka pomysłów:
1. Przemianować Madison Square Garden na LeBron James Arena a ulicę
przy której stoi z Pennsylvania Avenue na King James Avenue.
2. Postawić mu pomnik przed wejściem. Z czystego złota - wielkości
Kolosa z Rodos.
3. Statuę Wolności tak zmodyfikować, żeby zamiast togi była ubrana w
koszulkę i szorty z numerem 23 a zamiast znicza wolności niech trzyma
Spaldinga. Szpikulce na głowie zamieniamy na opaskę. I w ogole lepiej
zeby była facetem i wyglądała jakby robiła crab-dribble.

Ewentualnie obniżając koszty takiej akcji można zrobić fotografię jego
z jakąś panienką nieciężkiego prowadzenia i po prostu szantażować. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-01 08:30:59
Autor: sooobi
On 1 Mar, 16:20, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Rozumiem ze nudy w pracy?:)

Data: 2010-03-01 08:51:48
Autor: Leszczur
On 1 Mar, 17:30, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ewentualnie obniżając koszty takiej akcji można zrobić fotografię jego
> z jakąś panienką nieciężkiego prowadzenia i po prostu szantażować. :-)

Wrecz przeciwnie - to zawór bezpieczeństwa. W innym wypadku
skończyłoby się na urwaniu łba mojemu biostatystykowi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-01 09:40:27
Autor: sooobi
Jak sciagnac LBJ'a do Nowego Jorku?
Wrecz przeciwnie - to zawór bezpieczeństwa. W innym wypadku
skończyłoby się na urwaniu łba mojemu biostatystykowi.

To juz pare lat temu powinnes byl urwac leb swojemu prsk-
statystykowi:)

Data: 2010-03-01 09:52:07
Autor: Leszczur
On 1 Mar, 18:40, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Wrecz przeciwnie - to zawór bezpieczeństwa. W innym wypadku
> skończyłoby się na urwaniu łba mojemu biostatystykowi.

To juz pare lat temu powinnes byl urwac leb swojemu prsk-
statystykowi:)

A tam. On ma się dobrze i jest coraz lepszy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-01 18:12:05
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2010-03-01 17:51, Leszczur pisze:
[...]

A czym zajmuje się Twój biostatystyk? Tylko nie mów, że robi statystyki z Twoich biografii?

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-03-01 09:49:21
Autor: Leszczur
On 1 Mar, 18:12, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> skończyłoby się na urwaniu łba mojemu biostatystykowi.

A czym zajmuje się Twój biostatystyk? Tylko nie mów, że robi statystyki

Niestety nie :-) Statystyka biomedyczna. Nawet skurczybyków nie mogę
wykorzystać do fantasy basketu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-01 19:12:45
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Statystyka biomedyczna. Nawet skurczybyków nie mogę
wykorzystać do fantasy basketu ;-)

Dlaczego nie? Bronia sie rekami i nogami? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-03-01 11:01:04
Autor: Leszczur
On 1 Mar, 19:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Statystyka biomedyczna. Nawet skurczybyk w nie mog
> wykorzysta do fantasy basketu ;-)

Dlaczego nie? Bronia sie rekami i nogami? ;-)

Nie mają pojęcia o czym mówią ;-) Zaczynam podejrzewać że to jacyś
"przebierańcy" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-02 01:26:06
Autor: sooobi
Jak sciagnac LBJ'a do Nowego Jorku?

> Dlaczego nie? Bronia sie rekami i nogami? ;-)

Nie mają pojęcia o czym mówią ;-) Zaczynam podejrzewać że to jacyś
"przebierańcy" ;-)

My tez czesto nie mamy pojecia o czym mowisz jak mieszasz do tego
jakas statystyke;P

Data: 2010-03-02 02:12:43
Autor: Leszczur
On 2 Mar, 10:26, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nie mają pojęcia o czym mówią ;-) Zaczynam podejrzewać że to jacyś
> "przebierańcy" ;-)

My tez czesto nie mamy pojecia o czym mowisz jak mieszasz do tego
jakas statystyke;P

A bo odnosnie Was mam pewnosc, ze jestescie przebierańcami ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-01 18:17:58
Autor: grzeda
Leszczur pisze:

Wrecz przeciwnie - to zawór bezpieczeństwa. W innym wypadku
skończyłoby się na urwaniu łba mojemu biostatystykowi.

Ale co, Youporn Ci nie dziala?;)

pozdr
PG

Data: 2010-03-01 09:51:42
Autor: Leszczur
On 1 Mar, 18:17, grzeda <grzedaWYT...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Wrecz przeciwnie - to zawór bezpieczeństwa. W innym wypadku
> skończyłoby się na urwaniu łba mojemu biostatystykowi.

Ale co, Youporn Ci nie dziala?;)

Działa. Ale pracujemy w układzie open-space, więc wystarczy ze jedna
osoba w całym dziale uruchomi i reszta już nie musi. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-01 19:25:54
Autor: wiLQ
Jak sciagnac LBJ'a do Nowego Jorku?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

2. Postawić mu pomnik przed wejściem. Z czystego złota - wielkości
Kolosa z Rodos.

Um, to wyszloby chyba nieco za drogo, nie? ;-)

Ewentualnie obniżając koszty takiej akcji można zrobić fotografię jego
z jakąś panienką nieciężkiego prowadzenia i po prostu szantażować. :-)

To byl poprzedni podpis ;-)

--
pzdr
wiLQ